MuscleMeat

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299
ronaldo is wel echt een icoon, maar ook meer door zn looks. messi is eigenlijk op voetbal gebied met alles beter. al is ronaldo wel meer een echte entertainer haha!

Ronaldo is die dramaqueen toch, ik snap dat chicks fan van em zijn, maar als je jezelf respecteerd als man (en voetbalkenner) kan je niet zo'n fanboy zijn van m. Hij heeft veel kwaliteiten, maar mist de souplesse waarmee messi em overschaduwd. Als messi niet had bestaan was ronaldo de beste geweest, maar helaas voor C mocht het niet baten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat C die body heeft? Kom op Messi en beperkte kwaliteiten in 1 zin..

Ronaldo is een getrainde machine, Messi is puur souplesse

Met beperkte kwaliteiten bedoel ik dat buiten een hele goede techniek, overzicht en snelheid wat Messi heeft Ronaldo ook nog beschikt over een sterk lichaam, een goed afstandsschot, een goede vrije trap en hij is daarbij ook nog kopsterk. Dan kun je zeggen dat Messi op het gebied van techniek superieur is aan Ronaldo maar in alle aspecten van het voetbal is Ronaldo een completere speler.

Met beperkte kwaliteiten bedoel ik dat buiten een hele goede techniek, overzicht en snelheid wat Messi heeft Ronaldo ook nog beschikt over een sterk lichaam, een goed afstandsschot, een goede vrije trap en hij is daarbij ook nog kopsterk. Dan kun je zeggen dat Messi op het gebied van techniek superieur is aan Ronaldo maar in alle aspecten van het voetbal is Ronaldo een completere speler.

True story.

Overzicht , passing , dribbel snelheid , teamwork/team spirit , afwerken en zo zijn er nog wel meer dingen waar messi beter in is. Voor z'n lengte kan hij ook nog eens goed koppen , dat hij heeft al meermaals laten zien bv die enorm moeilijke kopbal tegen man U in de finale. Messi is in niets beperkt , wat Ronaldo wel is.

Overzicht , passing , dribbel snelheid , teamwork/team spirit , afwerken en zo zijn er nog wel meer dingen waar messi beter in is. Voor z'n lengte kan hij ook nog eens goed koppen , dat hij heeft al meermaals laten zien bv die enorm moeilijke kopbal tegen man U in de finale. Messi is in niets beperkt , wat Ronaldo wel is.

Wel even vermelden waarin Ronaldo volgens jou dan wel beperkt is..

Messi is behoorlijk beperkt in lengte, sterker nog het is een dwerg. En gezien zijn hoofd is hij ook mentaal beperkt.

Wel even vermelden waarin Ronaldo volgens jou dan wel beperkt is..

Mentaal (verdedigend loopwerk oa) , passing kan beter , goal per shot , mag voor zijn fysieke kracht wel iets steviger op z'n benen staan (minder laten vallen). Hij is in deze dingen beperkter dan Messi , ook al is hij voor mij de 2de beste.

Messi is behoorlijk beperkt in lengte, sterker nog het is een dwerg. En gezien zijn hoofd is hij ook mentaal beperkt.

Als hij die groeikuur niet had gekregen was hij een dwerg , nu is hij 5-6cm onder het globale gemiddelde. En gezien hoe hij speelt zou ik hem alles behalve mentaal beperkt noemen.

ik houd niet van voetbal

Topic kan dicht, sTiiWaZz houdt niet van voetbal.

Zo te zien ben jij een beetje beperkt in je herseninhoud.
Lastig man als ik jou was zou ik nog wat meer crossfitten voor die gekke gains en voetbal aan de echte mannen overlaten.

Terug
Naar boven