MuscleMeat

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299
Haha, wat was dat een eendagsvlieger. Ook al heeft hij z'n lengte niet mee, hij sprong wel mooi hoog zég. (Was wel slecht gedekt van Vidic, hoop dat hij niet weer zo'n fout begaat.)

Was Ferdinand.

Ongelofelijk sommige comments hier , alsof sommigen express aan het trollen zijn. Ja Ronaldo is de topschutter in Spanje , verbaast me ook niets als je z'n goals bekijkt. Vooral goed voorbereid van andere spelers. En hij moet toch ook iets doen om de 2de beste speler van de wereld te zijn want de Ronaldo die bij Real speelt is imo niet meer de Ronaldo van bij Manu.

Was Ferdinand.

Ongelofelijk sommige comments hier , alsof sommigen express aan het trollen zijn. Ja Ronaldo is de topschutter in Spanje , verbaast me ook niets als je z'n goals bekijkt. Vooral goed voorbereid van andere spelers. En hij moet toch ook iets doen om de 2de beste speler van de wereld te zijn want de Ronaldo die bij Real speelt is imo niet meer de Ronaldo van bij Manu.

Aha thnx voor de opheldering :)

Waarom zegt iedereen dan dat Real een team is vol individualisten en Barca een geolied machine? Je zou dan eerder denken dat het bij Real moeilijker is om te scoren voor Ronaldo. Ik heb alle wedstrijden van Real gekeken én je ziet gewoon dat doelpunten van Ronaldo vaak uit het niets vallen. Dit was ook bij Manu het geval.

Ik zal Messi pas de beste voetballer van de wereld vinden als hij zichzelf in de Premier League kan bewijzen. Al ben ik wel meer een fan van een allround speler; fysiek en technisch sterk.

nikos machlas is not impressed

Ja, maar dat maakt Ronaldo geen spits. Messi staat ook in het 16 meter gebied, maar hij krijgt de bal bij dode spel situaties dr niet in. Het feit dat Ronaldo ze wel maakt betekent niet dat hij een spits is. Nee integendeel, dat zegt meer over de kop kwaliteit en afmaak skills die hij beter heeft dan Messi.

qs1k3q.gif

Messi staat grote delen van de wedstrijd gewoon op het middenveld om zich met de opbouw te bemoeien. Daarnaast schiet Ronaldo 3 keer zo vaak op doel dus die afmaak skills vallen ook wel mee. Messi kan trouwens ook uitstekend koppen en vrije trappen nemen. Scoorde ook nog een prachtige kopgoal tegen Manchester in de 2009 CL finale. Maar dat zullen de haters wel weer vergeten zijn.:o

Maar let eens op tijdens de CL finale tegen Man U zou ik zeggen. Kijken of die lompe engelsen hem wel zouden kunnen afstoppen.

Adebayor > C.ronaldo

(srs)

Ronaldo tuurlijk... Overal waar hij komt laat hij de boel draaien, Portugese competitie, ManU, Real... Ik zie Messi nog niet in England spelen, wordt hij zo onder de voet gelopen. Ronaldo is veel sneller, krachtiger, atletischer dan Messi + had Messi geen groeihormomen gehad had hij nooit op dit niveau gevoetbald...

oprah.gif

Daarnaast heeft messi gewoon een sympathiekere uitstraling dan die relnicht Christiano

Daarnaast heeft messi gewoon een sympathiekere uitstraling dan die relnicht Christiano

moet je even kijken in een match waar het wat tegen zit, zul je zien hoe "sympathiek" Messi is. Als ze winnen kan iedereen de gentleman zijn, maar ho maar als het wat tegen zit...

^Geef eens een voorbeeld dan...

^Geef eens een voorbeeld dan...

Tegen Inter en Chelsea.

In de Classicos was hij ook naar. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht van hem in tegenstelling tot Ronaldo die je nooit zag mekkeren. Ik had vroeger hekel aan die gast met zijn theater spel tegen Nederland. Nu, zijn de rollen min of meer omgedraaid.

Wat heb je hem zien doen dan tegen Inter, Chelsea en Real Madrid?

Ik zal maar gelijk dat vragen om een kaart maar ff noemen, heb je die al gehad.

Wat heb je hem zien doen dan tegen Inter, Chelsea en Real Madrid?

Ik zal maar gelijk dat vragen om een kaart maar ff noemen, heb je die al gehad.

En jij keurt dat gedrag goed? Lekker collegiaal en respectvol tegenover je tegenstander.

Ik herinner me dat hij de scheidsrechter duwde in 1 van die wedstrijden. Alleen hij kreeg niks, want tja Messi is heilig.

Hoe dan ook, we kunnen niet echt objectief kijken naar de kwaliteiten van beide spelers.

Laten we in ieder geval zaterdag hopen op een mooi CL waardig pot :)

kijk even naar de copa en de westrijd in Madrid in de cl... daar komt de ware aard van het beestje boven...

Terug
Naar boven