AndroidHealthClinic

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299
gefeliciteert voor messi, maar ronaldo heeft dit jaar de prijs Trofeo Pichichi gewonnen (topscorer) met 40 wat tevens een nieuw record is in de primera division.

Ja, indrukwekkend. Ook toen Higuian voor een LEEG DOEL stond en hem paast aan Ronaldo om nog 1 doelpunt te maken hahahaha!
Zoals duidelijk was; met meer doelpunten ben je niet beter. ;)

Ja, indrukwekkend. Ook toen Higuian voor een LEEG DOEL stond en hem paast aan Ronaldo om nog 1 doelpunt te maken hahahaha!
Zoals duidelijk was; met meer doelpunten ben je niet beter. ;)

ik heb ook niet gezegd dat die beter is alleen dat hij meer doelpunten heeft gemaakt en een nieuwe doelsaldo record in de spaanse competitie heeft gevestigd.

overigs denk je echt dat de barca spelers de ballen niet naar messi hadden gepassd als hij zo een record kon vestigen zoals ronaldo nu heeft gedaan?

Laatst bewerkt:
ik heb ook niet gezegd dat die beter is alleen dat hij meer doelpunten heeft gemaakt en een nieuwe doelsaldo record in de spaanse competitie heeft gevestigd.

Klopt en ik heb ook gezegd dat op het laatst het spelletje ''alle ballen op Ronaldo'' was.

Indrukwekkend vond ik z'n 40 goals niet als ik ze bekeek. En om z'n plaatst als 2de vast te stellen moet hij toch iets doen want meer en meer begin ik te twijfelen of hij wel de 2de beste is.

• Topic Starter Topic Starter
Giuseppe Rossi is de beste ter wereld, daarna Ronaldo, Messi, Zlatan.

Messi!!Hands down!
Veel balvaster, heeft meer overzicht in zn spel, geen egotripper,technisch beter, karakter beter, zeurt niet altijd om vrije trappen, zeurt niet altijd op scheidsrechters.
Als hij een fout maakt (gebeurd weinig) dan geeft hij niet altijd een ander de schuld.

Kortom Messi>Jezus Jezus>Ronaldo, dus Ronaldo is poep!(welliswaar zeer mooie poep, dat dan weer wel)

Ronaldo duidelijk. Messi is overrated.

geen van beide zijn overrated, ze zijn beide de twee beste spelers van de wereld.

Ronaldo is gewoon een completere voetballer. Messi moet het vooral van zijn techniek en snelheid hebben terwijl Ronaldo naast zijn techniek en snelheid ook nog kopsterk is en een goede vrije trap in de benen heeft.

Ronaldo is gewoon een completere voetballer. Messi moet het vooral van zijn techniek en snelheid hebben terwijl Ronaldo naast zijn techniek en snelheid ook nog kopsterk is en een goede vrije trap in de benen heeft.

Hoezo completer? Het enige wat Ronaldo meer doet van Messi is koppen (buiten zich laten vallen) , qua snelheid (bal aan de voet wat het belangrijkste is) , techniek , passing , afwerking , spel inzicht , attitude is Messi allemaal beter in.

Hoezo completer? Het enige wat Ronaldo meer doet van Messi is koppen (buiten zich laten vallen) , qua snelheid (bal aan de voet wat het belangrijkste is) , techniek , passing , afwerking , spel inzicht , attitude is Messi allemaal beter in.

Messi is in het juiste teamverband beter (want bij Argentinie is die beduidend minder) en Ronaldo als individu (maakt er 40 op de vleugel bij een samengeraapt sterrenteam).

Net zoals Ronaldo bij Portugal veel minder is , en zoals ik al zei z'n 40 goals waren niet indrukwekkend. Zeker als je het type goals vergelijkt met de goals die hij maakte bij Man u.

Messi is in het juiste teamverband beter (want bij Argentinie is die beduidend minder) en Ronaldo als individu (maakt er 40 op de vleugel bij een samengeraapt sterrenteam).

Hij is zeker bij Argentinie minder. Sergio batista (coach) is een team aan het bouwen rondom hem. De laatste wedstrijden hebben ze gewonnen (Bra, Spa, Por) behalve Nigeria, maar dat was een B-team.

Maradonna was een zeer domme coach die de slechtse verdediging ooit meenam. Geen cambiasso, geen zanetti en dan natuurlijk 4 aanvallers.
Wie gaat er nou scoren haha?

ben benieuwd waar aguero over een jaartje of 4 ten opzichte van deze heren staat.

Ah , je bedoelt die kerel die gecut geweest is bij Manchester United. Ja , die is goed maar zeker niet top 20.

Jij kijkt duidelijk niet naar Villareal wedstrijden er is een reden waarom Barca hem zo graag wil.
Edit: scoort net weer even een doelpunt

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven