Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De bezoekers van het digitale thuis van Marca , de grootste sportkrant van Spanje (real madrid krant), vinden het doelpunt van Lionel Messi in de wedstrijd van Barcelona tegen Villarreal de mooiste treffer van het seizoen. De Argentijn bleef José Antonio Reyes (Atlético Madrid) en Emmanuel Adebayor (Real Madrid) voor.
http://www.youtube.com/watch?v=AhWmXquSP2s&feature=player_embedded
Appart dat ze niet kiezen voor hun Ronaldo'tje.

Geen een keer een oogcontact met die chick.. dus hij is echt homo
als ik in zijn schoenen zou staan, zou ik me echt niet kunnen beheersen.. die chick knetter hard pakken
ONtopic... voor marketing etc is ronaldo gewoon veel beter... goede kop goed lichaam... maar voetbal technisch is messi toch nog een klasse beter..![]()
Lionel Messi heeft voor het derde jaar op rij beslag gelegd op de Trofeo Di Stéfano, de prijs voor de beste speler van de Spaanse competitie. De kleine dribbelaar van Barcelona bleef in de uitverkiezing net als vorig jaar zijn eeuwige aartsrivaal Cristiano Ronaldo (Real Madrid) en ploegmaat Xavi voor. De Trofeo Di Stéfano wordt jaarlijks uitgereikt door de Spaanse sportkrant Marca (huiskrant Madrid). De bezoekers van het digitale thuis van het dagblad brengen na elke speeldag hun stem uit op hun favoriet. Een jury, bestaande uit diverse voetbalcoryfeeën, bepaalt naderhand de winnaar
Wie zegt dat meer doelpunten altijd beter zijn?

Ronaldo heeft evenveel doelpunten als messi!!
53 doelpunten dit jaar he![]()