XXL Nutrition

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299

2dh8f14.jpg

Wat een ecto die ronaldo, kan beter trainigtips aan messi vragen.

Hmmm, ik kan beter doorgaan met cutten. Chicks loves it.

De bulk gaat er eind dit jaar weer in dan :D

De bezoekers van het digitale thuis van Marca , de grootste sportkrant van Spanje (real madrid krant), vinden het doelpunt van Lionel Messi in de wedstrijd van Barcelona tegen Villarreal de mooiste treffer van het seizoen. De Argentijn bleef José Antonio Reyes (Atlético Madrid) en Emmanuel Adebayor (Real Madrid) voor.

http://www.youtube.com/watch?v=AhWmXquSP2s&feature=player_embedded

Appart dat ze niet kiezen voor hun Ronaldo'tje.

c.ronaldo
Ik houw wel van zijn arrogant speelgedrag. Messi is idd beter maar ik kijk liever naar ronaldo :)

Zidan

Geen een keer een oogcontact met die chick.. dus hij is echt homo :D
als ik in zijn schoenen zou staan, zou ik me echt niet kunnen beheersen.. die chick knetter hard pakken :o

ONtopic... voor marketing etc is ronaldo gewoon veel beter... goede kop goed lichaam... maar voetbal technisch is messi toch nog een klasse beter.. ;)

De bezoekers van het digitale thuis van Marca , de grootste sportkrant van Spanje (real madrid krant), vinden het doelpunt van Lionel Messi in de wedstrijd van Barcelona tegen Villarreal de mooiste treffer van het seizoen. De Argentijn bleef José Antonio Reyes (Atlético Madrid) en Emmanuel Adebayor (Real Madrid) voor.

http://www.youtube.com/watch?v=AhWmXquSP2s&feature=player_embedded

Appart dat ze niet kiezen voor hun Ronaldo'tje.

:clap:

Al zijn goals zijn mooi.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Geen een keer een oogcontact met die chick.. dus hij is echt homo :D
als ik in zijn schoenen zou staan, zou ik me echt niet kunnen beheersen.. die chick knetter hard pakken :o

ONtopic... voor marketing etc is ronaldo gewoon veel beter... goede kop goed lichaam... maar voetbal technisch is messi toch nog een klasse beter.. ;)

Ik ben er toch vrij zeker van dat er meer mensen met Messi op hun shirt lopen dan met Ronaldo.

Wel een ecto die messi toch uitloopt die wss 99% van dbb :p

Messi, is nu wel duidelijk dus :slotje:

lijktme wel duidelijknu

Was allang duidelijk.

Idd, messi is magisch :)

Lionel Messi heeft voor het derde jaar op rij beslag gelegd op de Trofeo Di Stéfano, de prijs voor de beste speler van de Spaanse competitie. De kleine dribbelaar van Barcelona bleef in de uitverkiezing net als vorig jaar zijn eeuwige aartsrivaal Cristiano Ronaldo (Real Madrid) en ploegmaat Xavi voor. De Trofeo Di Stéfano wordt jaarlijks uitgereikt door de Spaanse sportkrant Marca (huiskrant Madrid). De bezoekers van het digitale thuis van het dagblad brengen na elke speeldag hun stem uit op hun favoriet. Een jury, bestaande uit diverse voetbalcoryfeeën, bepaalt naderhand de winnaar

Wie zegt dat meer doelpunten altijd beter zijn?

Lionel Messi heeft voor het derde jaar op rij beslag gelegd op de Trofeo Di Stéfano, de prijs voor de beste speler van de Spaanse competitie. De kleine dribbelaar van Barcelona bleef in de uitverkiezing net als vorig jaar zijn eeuwige aartsrivaal Cristiano Ronaldo (Real Madrid) en ploegmaat Xavi voor. De Trofeo Di Stéfano wordt jaarlijks uitgereikt door de Spaanse sportkrant Marca (huiskrant Madrid). De bezoekers van het digitale thuis van het dagblad brengen na elke speeldag hun stem uit op hun favoriet. Een jury, bestaande uit diverse voetbalcoryfeeën, bepaalt naderhand de winnaar

Wie zegt dat meer doelpunten altijd beter zijn?

Ronaldo heeft evenveel doelpunten als messi!!

53 doelpunten dit jaar he:cool:

gefeliciteert voor messi, maar ronaldo heeft dit jaar de prijs Trofeo Pichichi gewonnen (topscorer) met 40 wat tevens een nieuw record is in de primera division.

Terug
Naar boven