XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

  • Topic starter BB_
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 121K
  • Volgers 78

Bezoekers in dit topic

Oke, tijdens m'n prep zat ik ook op 1300 met PSMF. Geen kwark (dat zijn ook carbs). 800 gram witvis en 8 eieren.

Vlees eet ik al niet meer, enkel nog (witvis). Groenten maken het cutten m.i. dragelijk.

Gewoon lekker crashen dus. Wel apart dat je zo laag moet gaan terwijl je in de bulk meen iets van 5k eet. En wanneer gaan we aan de winny? Komt er ook nog t3 en clen in? Kan je beter net zo goed ff proberen, nog wat plastabletjes erbij.....grote kans dat je dit later in je echte prep ook gaat gebruiken dus kun je het maar beter al een x gedaan hebben, toch?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Gewoon lekker crashen dus. Wel apart dat je zo laag moet gaan terwijl je in de bulk meen iets van 5k eet. En wanneer gaan we aan de winny? Komt er ook nog t3 en clen in? Kan je beter net zo goed ff proberen, nog wat plastabletjes erbij.....grote kans dat je dit later in je echte prep ook gaat gebruiken dus kun je het maar beter al een x gedaan hebben, toch?
Ik zit op 2800, enkel die PSMF dagen lager voor het laatste beetje stubborn fat. Op zich goed te doen, want zonder carbs blijft je eetlust laag.

Ik weet niet of ik op tijd winstrol en ACE heb, alle bezorgingen zijn vertraagd wegens corona. T3 en clen ga ik niet doen. T3 voegt m.i. niets toe wat je ook met cardio en voeding kunt bereiken .

Ik heb voor m'n wedstrijd 1 plastablet moeten nemen, maar doe dat nu niet, omdat velen het afraden. Ik weet ook niet wat het beste werkt qua vocht in peakweek. Ik lees en zie nu juist dat Lane Norton, John Meadows, JP etc. aanraden om juist niet met plastabletten te gaan klooien. Sterker nog, ze zeggen dat je vocht constant moet houden. Dat gaat wel een beetje tegen mijn gevoel in. Het punt is dat je niet alleen subcutaan vocht verwijdert, maar ook intracellulair (in je spier). Tips zijn welkom.
 
Heb het niet tegen BB perse ofzo. Gewoon in het algemeen lijkt me dat dieet niks.
Lees eens wat stuff van Lyle McDonald. Wat is gezond? Een wedstrijdprep sowieso niet. Ik eet nog steeds gezonder dan 80% van de Nederlanders.
 
Eens. Of je kan gaan carb cyclen waarbij je eens in de zoveel dagen een erg lage dag hebt en dan weer een hoge dag. Sporadisch van dit soort dagen doen is een beetje een rare tactiek imo
Dit soort dagen structureel doen werkt voor mensen die van een heel hoog VP moeten komen. Voor BB, zou ik het juist niet structureel doen. Ik heb 4 of 5 van die dagen gehad tijdens mij prep met coach.

Edit: het wordt inderdaad ook wel meer strutcureel toegepast de laatste weken voor een wedstrijd of fotoshoot, maar daar heb ik nu gewoon de discipline niet voor en dat komt mijn training niet ten goede. Hangt er daarnaast ook vanaf hoe veel je nog kwijt moet. Dit weekend check ik mijn shape en bepaal of 2 weken voldoende is en hoeveel PSMF dagen ik nog houd . Het moet qua werk ook wel uitkomen.
 
Laatst bewerkt:
Dagje vasten kan ook helpen tijdens cut of bulk.
 
Ik snap het nut van dat PSMF niet. Je kan toch ook gewoon normaal cutten en dan wat langzamer resultaat zien?
Dat zou in theorie ook kunnen, maar ik heb toch het gevoel dat voor stubborn fat dit het best werkt. Bovendien wil ik over 2 weken wel klaar zijn, dan zit ik op 18 weken cutten. Lang genoeg vind ik.
 
Dat zou in theorie ook kunnen, maar ik heb toch het gevoel dat voor stubborn fat dit het best werkt. Bovendien wil ik over 2 weken wel klaar zijn, dan zit ik op 18 weken cutten. Lang genoeg vind ik.
Als je je er goed bij voelt moet je het doen.
 
Dagje vasten kan ook helpen tijdens cut of bulk.
Intermittent fasting gaat ook prima imo.

Het lijkt me niks en het is niet gezond, simpel. Is een crash diet
Man wat zijn jullie toch een stelletje aanstellers.

Ik heb weken lang op 2 maaltijden met alleen kip geleefd. Als je eenmaal die mindset hebt en tren die ervoor zorgt dat je zoveel mogelijk massa behoudt is er niks aan de hand.
 
Bovendien wil ik over 2 weken wel klaar zijn, dan zit ik op 18 weken cutten. Lang genoeg vind ik.
Achteraf gezien je vet% misschien toch iets teveel op laten lopen voordat je hieraan begon?
 
Dat zou in theorie ook kunnen, maar ik heb toch het gevoel dat voor stubborn fat dit het best werkt. Bovendien wil ik over 2 weken wel klaar zijn, dan zit ik op 18 weken cutten. Lang genoeg vind ik.

Ben je al die 18 weken on geweest?
 
Intermittent fasting gaat ook prima imo.


Man wat zijn jullie toch een stelletje aanstellers.

Ik heb weken lang op 2 maaltijden met alleen kip geleefd. Als je eenmaal die mindset hebt en tren die ervoor zorgt dat je zoveel mogelijk massa behoudt is er niks aan de hand.

Hier ook, 1700 kcals alleen witvis, komkommer en beetje olijfolie. 5 weken. Dan lever je echt wel wat in. En complete zombiemodus. Ben van mening dat het niet nodig is indien je plan klopt,.is meer om een deadline te halen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik zit op 2800, enkel die PSMF dagen lager voor het laatste beetje stubborn fat. Op zich goed te doen, want zonder carbs blijft je eetlust laag.

Ik weet niet of ik op tijd winstrol en ACE heb, alle bezorgingen zijn vertraagd wegens corona. T3 en clen ga ik niet doen. T3 voegt m.i. niets toe wat je ook met cardio en voeding kunt bereiken .

Ik heb voor m'n wedstrijd 1 plastablet moeten nemen, maar doe dat nu niet, omdat velen het afraden. Ik weet ook niet wat het beste werkt qua vocht in peakweek. Ik lees en zie nu juist dat Lane Norton, John Meadows, JP etc. aanraden om juist niet met plastabletten te gaan klooien. Sterker nog, ze zeggen dat je vocht constant moet houden. Dat gaat wel een beetje tegen mijn gevoel in. Het punt is dat je niet alleen subcutaan vocht verwijdert, maar ook intracellulair (in je spier). Tips zijn welkom.

Wat is dat voor een kut dealer dan.
 
Hier ook, 1700 kcals alleen witvis, komkommer en beetje olijfolie. 5 weken. Dan lever je echt wel wat in.
Is voornamelijk vocht/glycogeen tho. Maar alsnog fucked het met je mentale gesteldheid hard. Zeker als andere mensen er ook wat van gaan zeggen.

Voor die laatste % is het prima, maar het is niet iets wat ik heel snel weer zou doen.
 
Is voornamelijk vocht/glycogeen tho. Maar alsnog fucked het met je mentale gesteldheid hard. Zeker als andere mensen er ook wat van gaan zeggen.

Voor die laatste % is het prima, maar het is niet iets wat ik heel snel weer zou doen.

Maar waar staat hij nu? Sta je al zo laag BB_ en hoeveel cardio doe je atm?
 
Back
Naar boven