Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

20200730 Pull

- Hammer Strength Machine Low Row (Plate Loaded, Semi-Supinated):

4 x 10 x 100 kg

- Wide-Grip Chest-Supported T-Bar Row:
10, 10, 11, 11 x 50 kg

- Hammer Strength MTS Front Pulldown:
8, 8, 9, 10 x 70 kg

- Wide-Grip Lat Pulldown:
4 sets 85-80-75-75 kg
Rechter op blijven zitten en dieper

- Straight-Arm Lat Pulldown:
3 x 21 x 75 kg

- Cable Pulley Shrugs:
4 x 15+ x 100 kg/side

- Preacher Curl:
4 sets 50 kg
Dropsets na set 3 en 4

- Cable Rope Hammer Curl:
4 sets 60 kg
Dropset 55-50

- Rope Crunches:
3 sets 120 kg
Dropset 105 kg

- Cardio: 24 minuten crosstrainer (+ 45 wandelen op werk)

Prima training

Besloten morgen weer PSMF te doen, ondanks Leg Day.
Dit weekend beslissen of 2 weken voldoende is om droog genoeg te staan, verwacht het wel. Eventueel wat dieper gaan nog.

Ik zit deze week op 2800 kcal. Op PSMF-dagen max. 1800 kcal. Train laatste weken 7 dagen per week + minstens 30 minuten echte cardio .
1800 kolere dan kun je lijden. Knap en een beetje gek ook wel. Respect voor je discipline en inzet.

1800 klinkt niet echt als een PSMF dag tbh, of eet je 350-400g proton met wat trace carbs?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.325
1800 kolere dan kun je lijden. Knap en een beetje gek ook wel. Respect voor je discipline en inzet.
Voor PSMF is dat nog hoog, een standaard PSMF dieet is echt 800 kcal ofzo, maar dat is niet voor bb'ers maar meer voor dikzakken .
Het valt mee, op een PSMF-dag is m'n eetlust een stuk lager dan nu, doordat ik tot 13.00 fast en bijna geen carbs eet.

• #1.326
1800 klinkt niet echt als een PSMF dag tbh, of eet je 350-400g proton met wat trace carbs?
Ja, ik pas het een klein beetje aan. Ik voeg best wat groenten toe aan m'n avondmeal post wo, kom denk ik op 40-45 gram carbs daardoor. Ik heb weleens echt PSMF gegeten. Ik heb afgelopen maanden gepost , volgens mij 300 eiwitten, 45 vet en 45 eiwit ofzo. Ik wijk dus iets af, omdat ik anders wel erg ver beneden onderhoud zit. Hoe hoog zit jijj met PSMF?

Voor PSMF is dat nog hoog, een standaard PSMF dieet is echt 800 kcal ofzo, maar dat is niet voor bb'ers maar meer voor dikzakken .
Het valt mee, op een PSMF-dag is m'n eetlust een stuk lager dan nu, doordat ik tot 13.00 fast en bijna geen carbs eet.
Ik had ooit een collega die dat moest doen voor een maagoperatie. Inderdaad extreem overgewicht.

Alsnog afzien , zeker als je daarbij hard traint.

Ja, ik pas het een klein beetje aan. Ik voeg best wat groenten toe aan m'n avondmeal post wo, kom denk ik op 40-45 gram carbs daardoor. Ik heb weleens echt PSMF gegeten. Ik heb afgelopen maanden gepost , volgens mij 300 eiwitten, 45 vet en 45 eiwit ofzo. Ik wijk dus iets af, omdat ik anders wel erg ver beneden onderhoud zit. Hoe hoog zit jijj met PSMF?
Ik doe geen PSMF meer, maar toen ik ze deed zat ik rond de 130o ofzo mede door kwark. 4x vlees en veggies kan ik niet opbrengen.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #1.330
Ik doe geen PSMF meer, maar toen ik ze deed zat ik rond de 130o ofzo mede door kwark. 4x vlees en veggies kan ik niet opbrengen.
Oke, tijdens m'n prep zat ik ook op 1300 met PSMF. Geen kwark (dat zijn ook carbs). 800 gram witvis en 8 eieren.

Vlees eet ik al niet meer, enkel nog (witvis). Groenten maken het cutten m.i. dragelijk.

Ik reken het goed:marvin:
Klopt..zolang je carbs weg laat is mijn eetlust ook minder. Maar vanaf de eerste paar gram daadwerkelijke carbs gaat het mis..

• #1.332
20200731 Legs

- Front Squat:

5 x 5 x 100 kg

- SLDL:
4 x 10 x 140 kg
:zweet: x ondeindig

- Squat Machine Close-Stance:
9, 9, 9, 10 x 150 kg
Pompen zonder strekken, dus constante spanning, zakken > 90 graden

- One-Leg Leg Extension:
4 sets 20 kg
Alternating set als 'dropset' met hulp

- Standing Leg Curl:
12 x 30 kg
3 x ca. 12 x 35 kg

- Abductor Machine:
4 x 15 x 75 kg + band
Met kort vasthouden

- Adductor Machine:
3 x 15 x 80 kg
Oef, die ga ik morgen voelen. Met kort vasthouden.

- Seated Calf Raise:
4 sets 55-50 kg
Dropset 40 kg

- Cardio: 15 minuten hometrainer + 10 minuten crosstrainer + fietsen naar supermarkt/huis

Prima training op 700 kcal PWO. :D

Meal 1 14:30 uur (PWO):
Omelet van 3 eieren, 3 ei-eiwit, halve ui, 200 gram asperges
1 gekookt ei
1 blikje tonijn
1 kopje runderbouillon
15 gram psyllium husk
XXL-Light sauce, madame jeanette peper en veel kruiden

Intra WO:
EEA's + creatine + taurine

Post WO:
30 gram whey
Plakje kipfilet en runderrookvlees

Zo meteen en wat groter meal:
Koolvis, broccolirijst, diverse groenten en een ei, lekker veel kruiden enzo, wat XXL-Light Sauce

Pre-bed: beetje kwark, psyllium husk, case"ine whey

1730 kcal
:)

• #1.334
20200731 Legs

- Front Squat:

5 x 5 x 100 kg

- SLDL:
4 x 10 x 140 kg
:zweet: x ondeindig

- Squat Machine Close-Stance:
9, 9, 9, 10 x 150 kg
Pompen zonder strekken, dus constante spanning, zakken > 90 graden

- One-Leg Leg Extension:
4 sets 20 kg
Alternating set als 'dropset' met hulp

- Standing Leg Curl:
12 x 30 kg
3 x ca. 12 x 35 kg

- Abductor Machine:
4 x 15 x 75 kg + band
Met kort vasthouden

- Adductor Machine:
3 x 15 x 80 kg
Oef, die ga ik morgen voelen. Met kort vasthouden.

- Seated Calf Raise:
4 sets 55-50 kg
Dropset 40 kg

- Cardio: 15 minuten hometrainer + 10 minuten crosstrainer + fietsen naar supermarkt/huis

Prima training op 700 kcal PWO. :D

Meal 1 14:30 uur (PWO):
Omelet van 3 eieren, 3 ei-eiwit, halve ui, 200 gram asperges
1 gekookt ei
1 blikje tonijn
1 kopje runderbouillon
15 gram psyllium husk
XXL-Light sauce, madame jeanette peper en veel kruiden

Intra WO:
EEA's + creatine + taurine

Post WO:
30 gram whey
Plakje kipfilet en runderrookvlees

Zo meteen en wat groter meal:
Koolvis, broccolirijst, diverse groenten en een ei, lekker veel kruiden enzo, wat XXL-Light Sauce

Pre-bed: beetje kwark, psyllium husk, case"ine whey

1730 kcal
:)

Late eerste maaltijd man! Daarvoor koffie om het gevoel te onderdrukken of op pure wilskracht?

• Like
de verwachtingen zijn hooggespannen ,wat een opofferingen en doorzettingsvermogen

• Like
PSMF is gewoon een soort carb-cycling (low days) alleen schrap je extra kcal met vet dus is het geen keto

• Like
Terug
Naar boven