zoek eens op wat het met je hdl doet binnen drie dagen, reductie van 50% was het volgens mij maar doe je research.
Ja, ik heb de impact op LDL/HDL gezien van het eenmalig nemen van een oral.
@Galen : werd gepresenteerd tijdens dat symposium. Jij kende het onderzoek en wist William Lleywellyn volgens mij correct te beantwoorden toen ie vroeg na hoeveel/hoelang gebruik van winstrol dit was; was 1 pilletje.
Paar dingen.
1. Daar is geen data over om dat zo precies te zeggen. De beste data die er is, suggereert dat het korter is. Enerzijds is er een studie die volledig herstel van HDL-cholesterol na een stanozololinjectie laat zien tussen de 28 en 56 dagen [1], anderzijds is er een studie die bijna volledig herstel van HDL-cholesterol laat zien 6 weken na het stoppen van een zelftoegediende kuur [2]. De proefpersonen gebruikten ook vaak stanozolol.
2. Wat is de relevantie van een daling van HDL-cholesterol? Het is niet duidelijk wat dit doet met het risico op hart- en vaatziekten.
3. Als het het risico op hart- en vaatziekten al verhoogt, maakt dat dan uit voor een paar weken? En dan ook nog bij iemand van BB_'s leeftijd? Het risico op hart- en vaatziekten bij mensen jonger dan 40 jaar oud, is nihil te noemen.
Bronnen (niet van YouTube):
1.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6891506/
2.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1724824/
Correct me if I'm wrong, maar jij adviseert toch ook om niet op voorhand AI's te nemen? O.a. op basis daarvan het besloten niet direct te doen, pas als er directe aanleiding toe is. Ik ben inderdaad van plan slechts 2 weken winstrol te nemen. Daarnaast doe ik momenteel dagelijks cardio en tijdens de cut eet ik cleaner dan clean (misschien mogen vetten iets hoger, maar ik suppleer sowieso Omega 3 / visolie). Ik weet dat mijn conditie ngo steeds bovengemiddeld goed. Mijn moeder is hartpatiente, maar heeft zich laten onderzoeken en het is geen erfelijke afwijking. Hartfilmpjes e.d. zijn al eens gemaakt bij mijn medische keuring. Als ik dadelijk weer ga cruisen, neem ik lang te tijd m'n bloedwaarden te laten herstellen en ga ik weer een bloedonderzoek laten uitvoeren voordat ik start met een nieuwe dosis.
---
20200728 Legs
- Front Squat:
5 x 5 x 100 kg
- Squat Machine:
9, 9, 10 x 150 kg met constante spanning (benen niet strekken) (+ 1-2 reps

)
- One-Leg Pendulum Leg Press:
4 x 8 x 50 kg oef
Het is weer zweten voor gevorderden vandaag.

Deze oefening lang niet gedaan (niet vaak "uberhaupt), goeie
- Leg Extension:
4 x 12 x 50 kg
1 dropset 40 kg met hold
Tussendoor quad stretches
- Lying Leg Curl:
12, 11, 10, 10 x 20 kg/side
1 dropset 15 kg/side met hold
Tussendoor hamstring stretches
- Seated SS Standing Calf Raise:
4 sets 55-50 kg SS 75
Training ging heerlijk, maar begon nu toch aardig leeg te raken. Vorige keer had ik adductor en abs geskipt wegens tijdgebrek, dus ik moest door.
- Abductor SS Adductor Machine:
4 x 15 x 75 kg + band SS 80 kg (die ga ik morgen voelen)
- Cardio: 32 minuten hometrainer + op de fiets naar huis/gym
- Abs Machine:
4 sets