Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

het duurt 90 dagen voordat het volledig hersteld.

bron ask the doc(endocrinoloog) youtube.
Paar dingen.

1. Daar is geen data over om dat zo precies te zeggen. De beste data die er is, suggereert dat het korter is. Enerzijds is er een studie die volledig herstel van HDL-cholesterol na een stanozololinjectie laat zien tussen de 28 en 56 dagen [1], anderzijds is er een studie die bijna volledig herstel van HDL-cholesterol laat zien 6 weken na het stoppen van een zelftoegediende kuur [2]. De proefpersonen gebruikten ook vaak stanozolol.
2. Wat is de relevantie van een daling van HDL-cholesterol? Het is niet duidelijk wat dit doet met het risico op hart- en vaatziekten.
3. Als het het risico op hart- en vaatziekten al verhoogt, maakt dat dan uit voor een paar weken? En dan ook nog bij iemand van BB_'s leeftijd? Het risico op hart- en vaatziekten bij mensen jonger dan 40 jaar oud, is nihil te noemen.

Bronnen (niet van YouTube):
1. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6891506/
2. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1724824/

Ik merk niks van DMAA of DMHA. Geldverspilling
Ik ook niet, ik word rustig van Ritalin....

Sowieso geldverspilling al die pwo zooi, ik vind het vooral smerig. Maar hey, als mensen er blijvan worden, prima.

Ik neem zelf ook supplementen waarvan niet perse bewezen is dat het werkt. Het placebo effect doet zijn werk, zelfs als je het weet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.304
zoek eens op wat het met je hdl doet binnen drie dagen, reductie van 50% was het volgens mij maar doe je research.
Ja, ik heb de impact op LDL/HDL gezien van het eenmalig nemen van een oral. @Galen : werd gepresenteerd tijdens dat symposium. Jij kende het onderzoek en wist William Lleywellyn volgens mij correct te beantwoorden toen ie vroeg na hoeveel/hoelang gebruik van winstrol dit was; was 1 pilletje. :roflol:
Paar dingen.

1. Daar is geen data over om dat zo precies te zeggen. De beste data die er is, suggereert dat het korter is. Enerzijds is er een studie die volledig herstel van HDL-cholesterol na een stanozololinjectie laat zien tussen de 28 en 56 dagen [1], anderzijds is er een studie die bijna volledig herstel van HDL-cholesterol laat zien 6 weken na het stoppen van een zelftoegediende kuur [2]. De proefpersonen gebruikten ook vaak stanozolol.
2. Wat is de relevantie van een daling van HDL-cholesterol? Het is niet duidelijk wat dit doet met het risico op hart- en vaatziekten.
3. Als het het risico op hart- en vaatziekten al verhoogt, maakt dat dan uit voor een paar weken? En dan ook nog bij iemand van BB_'s leeftijd? Het risico op hart- en vaatziekten bij mensen jonger dan 40 jaar oud, is nihil te noemen.

Bronnen (niet van YouTube):
1. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6891506/
2. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1724824/
Correct me if I'm wrong, maar jij adviseert toch ook om niet op voorhand AI's te nemen? O.a. op basis daarvan het besloten niet direct te doen, pas als er directe aanleiding toe is. Ik ben inderdaad van plan slechts 2 weken winstrol te nemen. Daarnaast doe ik momenteel dagelijks cardio en tijdens de cut eet ik cleaner dan clean (misschien mogen vetten iets hoger, maar ik suppleer sowieso Omega 3 / visolie). Ik weet dat mijn conditie ngo steeds bovengemiddeld goed. Mijn moeder is hartpatiente, maar heeft zich laten onderzoeken en het is geen erfelijke afwijking. Hartfilmpjes e.d. zijn al eens gemaakt bij mijn medische keuring. Als ik dadelijk weer ga cruisen, neem ik lang te tijd m'n bloedwaarden te laten herstellen en ga ik weer een bloedonderzoek laten uitvoeren voordat ik start met een nieuwe dosis.

---

20200728 Legs

- Front Squat:

5 x 5 x 100 kg

- Squat Machine:
9, 9, 10 x 150 kg met constante spanning (benen niet strekken) (+ 1-2 reps :))

- One-Leg Pendulum Leg Press:
4 x 8 x 50 kg oef
Het is weer zweten voor gevorderden vandaag. :zweet:
Deze oefening lang niet gedaan (niet vaak "uberhaupt), goeie :D

- Leg Extension:
4 x 12 x 50 kg
1 dropset 40 kg met hold
Tussendoor quad stretches

- Lying Leg Curl:
12, 11, 10, 10 x 20 kg/side
1 dropset 15 kg/side met hold
Tussendoor hamstring stretches

- Seated SS Standing Calf Raise:
4 sets 55-50 kg SS 75
Training ging heerlijk, maar begon nu toch aardig leeg te raken. Vorige keer had ik adductor en abs geskipt wegens tijdgebrek, dus ik moest door. :P

- Abductor SS Adductor Machine:
4 x 15 x 75 kg + band SS 80 kg (die ga ik morgen voelen)

- Cardio: 32 minuten hometrainer + op de fiets naar huis/gym

- Abs Machine:
4 sets

:cheer:

• #1.305
Ik merk niks van DMAA of DMHA. Geldverspilling
Als je toch eens een PWO koopt, kun je beter je geld uitgeven aan eentje die je goed voelt en voor jou werkt. :P
Doorgaans maak ik zelf m'n PWO met o.a. beta-alanine, citrulline, agmatine, L-tyrosine, creatine, cafeine.

Ja, ik heb de impact op LDL/HDL gezien van het eenmalig nemen van een oral. @Galen : werd gepresenteerd tijdens dat symposium. Jij kende het onderzoek en wist William Lleywellyn volgens mij correct te beantwoorden toen ie vroeg na hoeveel/hoelang gebruik van winstrol dit was; was 1 pilletje. :roflol:
Dat was ik inderdaad. Ging om die studie ook die ik hier boven aanhaalde, was één injectie. Hij had het nog nooit meegemaakt dat iemand dat wist :roflol:

Correct me if I'm wrong, maar jij adviseert toch ook om niet op voorhand AI's te nemen? O.a. op basis daarvan het besloten niet direct te doen, pas als er directe aanleiding toe is. Ik ben inderdaad van plan slechts 2 weken winstrol te nemen. Daarnaast doe ik momenteel dagelijks cardio en tijdens de cut eet ik cleaner dan clean (misschien mogen vetten iets hoger, maar ik suppleer sowieso Omega 3 / visolie). Ik weet dat mijn conditie ngo steeds bovengemiddeld goed. Mijn moeder is hartpatiente, maar heeft zich laten onderzoeken en het is geen erfelijke afwijking. Hartfilmpjes e.d. zijn al eens gemaakt bij mijn medische keuring. Als ik dadelijk weer ga cruisen, neem ik lang te tijd m'n bloedwaarden te laten herstellen en ga ik weer een bloedonderzoek laten uitvoeren voordat ik start met een nieuwe dosis.
Nog correcter: ik adviseer nooit aromataseremmers. Ik zie het nut er niet van in.

• #1.307
Dat was ik inderdaad. Ging om die studie ook die ik hier boven aanhaalde, was één injectie. Hij had het nog nooit meegemaakt dat iemand dat wist :roflol:

Nog correcter: ik adviseer nooit aromataseremmers. Ik zie het nut er niet van in.
Bedankt voor je adviezen. Ik zal het onderzoek eens nalezen, ik dacht dat het om een oral ging.

• #1.309
  • #1.310
20200729 Pull (early in the morning this time)

- Incline DB Press:
10, 10, 9, 9 x 46 kg

- One-Arm Standing Shoulder DB Press:
5 sets 30 kg
Tijdje niet gedaan, maar deze blijft fijn :)

- Incline Machine Press:
4 sets 90 kg

- Standing Machine Side Raise SS Bent-Over Raise (Rear Delts):
4 sets 11.25-10 kg SS 7.5 kg
Dropset lege machine

- Seated Bayesian Cable Flye:
3 x 15 x 25 kg/side

- Cable Rope Triceps Extension SS Cable Rope Overhead Extension (tijdgebrek)
3 sets 55-65 kg SS 40 kg
Dropset

Goeie train. Zo naar salsales, half uur heen, half uur terug wandelen. That's the cardio for today. :wave2:

20200729 Pull (early in the morning this time)

- Incline DB Press:
10, 10, 9, 9 x 46 kg

- One-Arm Standing Shoulder DB Press:
5 sets 30 kg
Tijdje niet gedaan, maar deze blijft fijn :)

- Incline Machine Press:
4 sets 90 kg

- Standing Machine Side Raise SS Bent-Over Raise (Rear Delts):
4 sets 11.25-10 kg SS 7.5 kg
Dropset lege machine

- Seated Bayesian Cable Flye:
3 x 15 x 25 kg/side

- Cable Rope Triceps Extension SS Cable Rope Overhead Extension (tijdgebrek)
3 sets 55-65 kg SS 40 kg
Dropset

Goeie train. Zo naar salsales, half uur heen, half uur terug wandelen. That's the cardio for today. :wave2:

Geniet van de salsa man, lekker ontspannen!

• Heart
Waarderingen: BB_
  • #1.312
  • Heart
Waarderingen: Onit
Oef , was flink pittige les. Ik heb best moeite alles correct toe te passen en te onthouden.

Maar bedankt, ik kan jouw posts en ook je lwog en contest echt waarderen.:)

Groot hartje voor jou BB. Goed om te horen dat mn aanwezigheid op het forum niet voor niets is.

Kijk er naar uit om samen wat salsa moves uit de mouwen te schudden tijdens de DBB meet. :heart:

• Heart

klopt risico is klein maar als je het drie keer per jaar gebruikt vijf jaar lang maar dat doet TS niet dus niet relevant.

• Like
Stevige DB presses man!!

• Like
  • #1.316
20200730 Pull

- Hammer Strength Machine Low Row (Plate Loaded, Semi-Supinated):

4 x 10 x 100 kg

- Wide-Grip Chest-Supported T-Bar Row:
10, 10, 11, 11 x 50 kg

- Hammer Strength MTS Front Pulldown:
8, 8, 9, 10 x 70 kg

- Wide-Grip Lat Pulldown:
4 sets 85-80-75-75 kg
Rechter op blijven zitten en dieper

- Straight-Arm Lat Pulldown:
3 x 21 x 75 kg

- Cable Pulley Shrugs:
4 x 15+ x 100 kg/side

- Preacher Curl:
4 sets 50 kg
Dropsets na set 3 en 4

- Cable Rope Hammer Curl:
4 sets 60 kg
Dropset 55-50

- Rope Crunches:
3 sets 120 kg
Dropset 105 kg

- Cardio: 24 minuten crosstrainer (+ 45 wandelen op werk)

Prima training

Besloten morgen weer PSMF te doen, ondanks Leg Day.
Dit weekend beslissen of 2 weken voldoende is om droog genoeg te staan, verwacht het wel. Eventueel wat dieper gaan nog.

Ik zit deze week op 2800 kcal. Op PSMF-dagen max. 1800 kcal. Train laatste weken 7 dagen per week + minstens 30 minuten echte cardio .

Verdomme zeg, 1800 kcals op PSMF dagen. :o

Gaat goed ouwe!

• Like
Wat bedoel je met PSMF?

Protein-sparing modified fast, extreem weinig calorieën, heel hoog in eiwitten

Terug
Naar boven