MuscleMeat

met opzet vieze dingen doen !

niet echt speciaals,

mijn ex-stiefmoeder was gewoon een b*ch, ik mocht er niets van en ik was het allemaal beu, toen heb ik een kwakie in haar shampoo gedaan in de douche.

Toen nog eens de avond voordat we verhuisden kwam ik terug van een feestje, nogal zatjes, en toen heb ik achter de chauffage gekotst omdat ik het raam niet tijdig open kreeg.
Toeval was ik dat vergeten vernoemen de dag erna, ik hoop dat die mensen het nu al ontdekt hebben.
Brings back memories, ben een keer behoorlijk bezopen in Amsterdam bij Kraaiennest door een negroide snorder opgepikt, had het warm dus raampje open.
Werd op een gegeven moment duizelig en voor ik het wist had de dashboard een nieuw soort decoratie, ben niet goed in Surinaams, maar uit de toon kon ik opmaken dat de beste man niet blij was met z'n nieuwe auto versiering.

Heb een keer op vakantie het bed van een vriend van mij 'vuil' gemaakt, hij had ons iets geflikt en we waren er niet blij mee, maar hadden geen zin in ruzie. Heb me echt perfect afgereageerd:
- Eerst snot afsmeren aan deken + kussen, en een paar rochels
- Na het afvegen van m'n aars na het kakken over z'n kussen heen gaan om bacterien te verspreiden
- Daarna heeft vriend van me klein beetje over vooral z'n kussen en een beetje z'n dekbed gepist
- We hebben het gedaan bij de jongen in m'n avatar en hij weet echt totaal van niets

Heb een keer op vakantie het bed van een vriend van mij 'vuil' gemaakt, hij had ons iets geflikt en we waren er niet blij mee, maar hadden geen zin in ruzie. Heb me echt perfect afgereageerd:
- Eerst snot afsmeren aan deken + kussen, en een paar rochels
- Na het afvegen van m'n aars na het kakken over z'n kussen heen gaan om bacterien te verspreiden
- Daarna heeft vriend van me klein beetje over vooral z'n kussen en een beetje z'n dekbed gepist
- We hebben het gedaan bij de jongen in m'n avatar en hij weet echt totaal van niets
Damn, hardcore... ik dacht overigens dat jij dat zelf was in je avatar.:roflol:

Hotelkamers trashen is ook wel leuk...
Je kan nu wel de brave mens gaan uithangen en zeggen 'zoiets doe je niet' maar ja :p
Je betaalt voldoende voor je verblijf dus ze moeten niet klagen als ze de kamers kuisen ook :D

Vorig jaar met de school naar Parijs, dop in de lavabo gestoken en dan volgezeikt... Wie trekt de dop er weer uit? :D
Ook op andere kamers gaan schijten (in de wc uiteraard, maar de stank was niet te harden :P)
Hele tijd vuile was in die waskoker storten, handdoeken enzo. Na 5 minuten staan ze weer aan je kamer met verse handdoeken, en zo blijft het spelletje duren :p

Binnen 4 weken 1 dag naar Avignon en dan een week in Barcelona, muhaha :D
Iemand tips? :p

Je kan nu wel de brave mens gaan uithangen en zeggen 'zoiets doe je niet' maar ja :p
Je betaalt voldoende voor je verblijf dus ze moeten niet klagen als ze de kamers kuisen ook :D

Vorig jaar met de school naar Parijs, dop in de lavabo gestoken en dan volgezeikt... Wie trekt de dop er weer uit? :D
Ook op andere kamers gaan schijten (in de wc uiteraard, maar de stank was niet te harden :P)
Hele tijd vuile was in die waskoker storten, handdoeken enzo. Na 5 minuten staan ze weer aan je kamer met verse handdoeken, en zo blijft het spelletje duren :p

Normaal vind ik dat erg misselijk, maar ik zie dat je het in Frankrijk hebt gedaan, ga zo door!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

bijv. van het balkon naar beneden op vakantiegangers schijten ? :dunno:

waarom hebben de britten nou altijd wat tegen de frogs :dunno:
Lang niet alle Britten hebben een hekel aan franzen, ik vind ze gewoon onbeleefd en arrogant.. als ik een fransman tegenkom die de weg wil weten en aan dit profiel voldoet stuur ik hem dan ook de verkeerde kant op.
Helemaal idioot zijn die frog arse eaters die tegen je in het frans gaan lullen terwijl ZIJ in het buitenland zijn, het is net alsof voor de fransen er maar twee delen in de wereld zijn:
1- Frankrijk
2- De rest

Sommige zijn wel heel smerig :P

pissen tijdens een schuimfeest:D maar dat is niet heel speciaal denk.. is een vast ritueel geworden bij ons. haha, schuim hoog, en pissen maar:D

heb net perongeluk naast de pot geplast, maar dat kwam omdat mijn voorhuid een beetje plakte, en dus de plas naar de "zijkant" spoot :o
de gast die na mij wou plassen, vroeg of er een waterleiding kapot was :dunno:

heb net perongeluk naast de pot geplast, maar dat kwam omdat mijn voorhuid een beetje plakte, en dus de plas naar de "zijkant" spoot :o
de gast die na mij wou plassen, vroeg of er een waterleiding kapot was :dunno:

Het is je vergeven, het was tenslotte niet met opzet.

Het is je vergeven, het was tenslotte niet met opzet.

thx bro :D

ik vraag me af of vrouwen ook wel eens zulke problemen hebben, bijv in de bosjes plassen op hun hurken.
dan plakt er eventueel een schaamlip, en de plas spuit naar de zijkant over hun benen heen...zou toch kunnen :dunno: ? ?

thx bro :D

ik vraag me af of vrouwen ook wel eens zulke problemen hebben, bijv in de bosjes plassen op hun hurken.
dan plakt er eventueel een schaamlip, en de plas spuit naar de zijkant over hun benen heen...zou toch kunnen :dunno: ? ?

Jij hebt gewoon te veel vrije tijd :D

goh leuk topic! heb een hele waslijst voor je:D

-vrolijk met poep een kunstwerk maken op de motorkap van een knorrige buurman
-op welke werkplek dan ook word je altijd gevraagd in het begin om koffie te halen etc...altijd ff spugen en in jezelf lachen als je je baas het dankbaar ziet opzuipen:cool:
-ik ben ooit naar duitsland geweest met de bus was zo ziek van die 4 uur lange terugreis dat ik ff lekker over de vloer zeek voordat ik de bus uit stapte
-was ooit een maatje van me hier thuis enik vroeg of die wat appelsap wou, dat wou hij wel...dus ik ff lekker een beker volpissen en het hem aangeboden...hij wou het net opdrinken toen die zich toch bedacht dat er wel een heel merkwaardig geurtje aanzat:rolleyes:
-klassieker: hondenpoep in een zak en dat in de fik steken en voor iemand ze deur leggen en kijken hoe die het woedend uitstampt:D
-met zn 4en tuffen op een papiertje en dat vervolgens op een andere gozert zn gezicht plakken
-op de glijbaan van de kinderspeeltuin tuffen en kijken hoe het lekker uitgesmeert word door iedereen die ervan af glijdt:o

zo kan ik nog wel ff doorgaan:D goeie ouwe tijd....

gekakt in de douches van het hotel in turkije tot mijn verbzaing kwam een man met een grote hakbijl kijken naar die douches...Wtf

Centerparcs.

2 maten van mij lagen nog te slapen en ik besloot ze een bordje met fruit te brengen.

Althans een enorme bult diarree op een bordje omkleed met stukjes appel en mandarijn.
Zo gauw ik het neerzette en voor de deur ging staan luisteren hoorde ik 1 van de 2 opgewekt zeggen, he k brengt ons fruit.

2 seconden later vloog de deur open en moest ik rennen om niet door de rondvliegende stront geraakt te worden:D

heb ik ook weleens gedaan en pissen in gebouwen etc, oja en savonds schijten midden op een stil fietspad. Ja soms moet je nodig schijten:p

Hoe kuis jij je anus dan af? of heb je genoeg T-shirts in je kast?;)
was jij dit trouwens ?
[afbeelding niet meer beschikbaar] ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven