XXL Nutrition

met opzet vieze dingen doen !

Pfoe, dat is zeker 10 jaar geleden, even denken.

Mijn lerares Engels had een fobie voor beestjes :D

Een vriendinnetje en ik hebben toen een aantal torretjes, pissebedden, spinnen verzameld in een doosje gedaan, mooi ingepakt als een cadeautje en op haar bureau gezet. Ze pakte het uit en de reactie was priceless (:haar::huilen: en de klas uit)

:D

Ook de huishuidfolie over de wc trucjes heb ik zowel thuis als op school uitgeprobeerd, op school dan op de leraren wc. We hebben alles toen van op een afstandje gevolgd.

Ook weleens streken uitgehaald met jeukpoeder in het ondergoed van mijn vader en zussen, en stront spray/bommetjes in een afgesloten kleine ruimte enzo. De deur expres dichthouden. Erg flauw als ik er nu aan terug denk, maar toen erg grappig.

Maat van mij had bij zijn vriendin in haar bed gescheten en half slaperig vond hij toch dat hij ineens niet lekker lag. Heeft toen de plek van zijn vriendin ingepikt en haar in de schijt geduwd, en dat alles slapende. :D

Lag helemaal in een deuk toen hij mij dat verhaal vertelde.

Ik heb eens in een zatte bui achter een maat zijn bed gekotst. Kwamen terug van
een nachtje stappen en die kerel ging op de zetel liggen en ik kreeg zijn bed :)

Duurde ook enkele weken voor zijn moeder erachter kwam wat er zo stonk op die kerel zijn slaapkamer.

• Topic Starter Topic Starter
** push ** :roflol:

heb met me bezopen kop 1x me oma en haar hele bed er ondergesjeikt.

wist niet dat me oma ook k*t van je moeder mon zeggen/schreeuwen.

geen vieze dingen meer van de DBB'ers :dunno:

Ik heb ooit es op 1 januari na een stevig nieuwjaarsfeestje, de tafel met hapjes ondergekotst nadat we welgeteld 2 minuten binnen waren bij men grootouders. De autorit was er teveel aan.

Wat een topic :D
Doet me denken aan die grap van Urbanus:

Ik heb een keer voor de ingang van het politiebureau zitten kakken terwijl er 6 agenten bij stonden...

...maar ik heb m'n broek niet uitgedaan :D

heb net de pot weer eens helemaal vol gescheten (beetje spuitpoepert) , ik draaide me om en dacht "he dat is een mooi gezicht zo'n bruin gestippelde pot, laat ik ff zo voor de volgende :) "

hahaha goorlap wat ben jij gek:p

ik wil alleen maar voor de jonkies hier een goed voorbeeld zijn :) :thumbup:

tijdje geleden trouwens nog gedaan :

van tijd tot tijd vergat ik wel eens mijn shampoo in de gym, de volgende dag was de shampoo ALTIJD gejat :mad::mad:
Dus dacht, ik ga daar ff lekker wat voor verzinnen :devil:
Thuis had ik nog een kwart volle shampoo fles liggen, die ik opvulde met een beetje sperma, plas, inkt en een scheutje gloor... grappig was dat de shampoo daarna nog lekker rook :) verbluffend :)

De volgende dag had ik die fles in de gym "per ongeluk vergeten :P " voor onze lieve shampoo diefjes...
ben benieuwd of het diefje het fijn vond zijn haar met mij sperma en inkt te wassen :thumb:

Meeste dingen zijn al opgenoemd, dus is het niet echt origineel meer om ze te vertellen:p

Wel nog eens op een WC het deksel beneden gelaten, gaan zitten en daarop gescheten.
Ook eens tijdens het uitgaan wat 'ruzie' gemaakt met een kerel en voor de lol gezegd dat ik op zijn auto ging schijten.

Uiteindelijk dan nog echt op zijn motorkap gescheten, haha :D

ghehe, ja. ben wel is na een feesje in terschelling (appelhof wie kent het niet) zo dronken geweest dat ik niet meer naar de wc wilde.. heb ik gewoon in me broek (het was koud dus sliep met broek aan) en slaapzak gescheten. dag daarna baalde ik verschrikkelijk!!!! snachts konden me vrienden het ook niet echt waarderen:P

ghehe, ja. ben wel is na een feesje in terschelling (appelhof wie kent het niet) zo dronken geweest dat ik niet meer naar de wc wilde.. heb ik gewoon in me broek (het was koud dus sliep met broek aan) en slaapzak gescheten. dag daarna baalde ik verschrikkelijk!!!! snachts konden me vrienden het ook niet echt waarderen:P
Dat is echt ziek.

Werkte in de productie om slijpschijven in te pakken en die werden de hele wereld overgestuurd. Op me laatste dag daar ff een doosje gevuld met stront. Zal een leuke verassing zijn als je da doosje koopt.:D

niet echt speciaals,

mijn ex-stiefmoeder was gewoon een b*ch, ik mocht er niets van en ik was het allemaal beu, toen heb ik een kwakie in haar shampoo gedaan in de douche.

Toen nog eens de avond voordat we verhuisden kwam ik terug van een feestje, nogal zatjes, en toen heb ik achter de chauffage gekotst omdat ik het raam niet tijdig open kreeg.
Toeval was ik dat vergeten vernoemen de dag erna, ik hoop dat die mensen het nu al ontdekt hebben.

-bij een stel dronken belgen in de tent schijten
-bij een stel wijven op de camping de waterzak vol zeiken en de volgende ochtend toekijken hoe ze een bakkie thee zetten
-bij een stel belgen in de caravan inbreken, alle tandenborstels pakken 1 voor 1 de tandenborstels in je reet proppen en met hun eigen fototoestel er fotos van maken :rolleyes: mooi was die tijd :o
-kruiwagen vol met koeienstront en dan oorlogjespelen (was een jaar of 9) stink er nog steeds naar :D
-en als afsluiter op het bureau van je leraar schijten en tijdens de grote daad betrapt worden :slap:
mooi voorbeeld van een urban legend;) geloof er niks van. En als het toch waar is, ben je :gay:

@sommige verhalen hier:roflol: echt geniaal:roflol:

Niet echt 'vies' ..
Paar jaar geleden stond ik te wachten aan de ingang bij een feestje, er was een lange rij. Ik moest echt dringend pissen en vlak naast de rij was een gevel dus ik dacht ik pis daar ff tegen kan me niet schelen dat er 20-30 man op staat te kijken. Ik was op dat moment al zo dronken (we hadden al sterke drank zitten boozen opvoorhand) dat de flikken die 5meter verder stonden bij de inkom me blijkbaar ook niet konden schelen... kheb toen NET een harde klap in mn gezicht kunnen ontwijken door snel te bukken, die flik was niet goedgezind. Ongelofelijk dom dan ook maarja. Goed dat het bij een onnozele preek bleef want had hij me gepakt op openbare dronkenschap...

Ook wel de standaardmoppen uitgehaald: lijm op stoel etc, blijft grappig om die reacties te zien, ook eens champagneflesje gekraakt in de les

Terug
Naar boven