Fitness Seller

met opzet vieze dingen doen !

:laugh:

eigenlijk voor mij niet meer dan aftrekken op de wc bij mensen thuis :dunno:
maar volgens mij heef tiedereen dat wel al es gedaan :lol:

:laugh:

eigenlijk voor mij niet meer dan aftrekken op de wc bij mensen thuis :dunno:
maar volgens mij heef tiedereen dat wel al es gedaan :lol:

hahaha uuu nee.

Als kind klom ik maanden lang twee keer per week zo'n garage met bergingshokken in om vervolgens telkens voor dezelfde poort te schijten. :o

dacht je dat je een hondje was ofzo?

Ik dacht niet veel, alleen dat ik geen zin had om naar binnen te gaan.

Meer men maat dat het deed. maar jaren geleden smorgens na wild feestje kwamen we eens bij gozer aan die we pas hadden leren kennen.
Hadden we daar zen goudvissen uit de bokaal gepakt in de pan gebakken en een gehaktbal in de bokaal gestoken.

een klassieker: hondenschijt oprapen met een bier viltje en dan onder een deurklink van een auto smeren :-D hehe

en de raarste aktie ooit was nog wel met een maat van mij, we waren een jaar of 12 denk ik en uit verveling gingen we naar de supermarkt om wat "raars" te kopen. We kwamen uit bij een pakje kalkoenen levers en een pak suiker. Vervolgens wouden we de besuikerde levers ergens door de brievenbus stoppen, maar we wouden de levers niet met onze handen vastpakken, dus mn maat pakt een papiertje uit zn zak en propt de hele handel door de brievenbus bij iemand zijn huis. Even later ook nog het brilliante idee gehad een drol te draaien op een motorkap, en ja geen toilet papier bij de hand dus weer met zon papiertje van mn maat mn reet afgeveegd en t papiertje ergens over de schutting geflikkerd...

word ik die avond laat gebelt door mn maat, helemaal overstuur: zegtie, ja mn pa werd net gebeld door een man die mijn bankafschrift had gevonden. Bleken die papiertjes zijn bankafschriften te zijn die die nog in zn zak had. Die man had een stel zeldzame katten en hij dacht dat wij ze wouden vergiftigen :P. Ben toen snel nog naar buiten gegaan en over die schutting geklommen bij dat andere huis om de papiertjes te zoeken, gelukkig alles gevonden :-)

haha malle tijd

een klassieker: hondenschijt oprapen met een bier viltje en dan onder een deurklink van een auto smeren :-D hehe

en de raarste aktie ooit was nog wel met een maat van mij, we waren een jaar of 12 denk ik en uit verveling gingen we naar de supermarkt om wat "raars" te kopen. We kwamen uit bij een pakje kalkoenen levers en een pak suiker. Vervolgens wouden we de besuikerde levers ergens door de brievenbus stoppen, maar we wouden de levers niet met onze handen vastpakken, dus mn maat pakt een papiertje uit zn zak en propt de hele handel door de brievenbus bij iemand zijn huis. Even later ook nog het brilliante idee gehad een drol te draaien op een motorkap, en ja geen toilet papier bij de hand dus weer met zon papiertje van mn maat mn reet afgeveegd en t papiertje ergens over de schutting geflikkerd...

word ik die avond laat gebelt door mn maat, helemaal overstuur: zegtie, ja mn pa werd net gebeld door een man die mijn bankafschrift had gevonden. Bleken die papiertjes zijn bankafschriften te zijn die die nog in zn zak had. Die man had een stel zeldzame katten en hij dacht dat wij ze wouden vergiftigen :P. Ben toen snel nog naar buiten gegaan en over die schutting geklommen bij dat andere huis om de papiertjes te zoeken, gelukkig alles gevonden :-)

haha malle tijd

Hehe zullen er nog steeds kinderen zijn die dat doen denk je?

Vroeger kon dat veel makkelijker allemaal en werd het gezien als geintje, tegenwoordig moet je gewoon oppassen als kind als je dat soort dingen doet, maar tegenwoordig hebben de kinderen zoveel te doen thuis dat ze liever gaan Wii'en dan dat ze hondenpoep onder de deurklink van een auto smeren ;)

geen idee of dat nog steeds hot is, mijn jeugd bestond voornamelijk uit slootje springen, uren door het dorp lopen en hutten bouwen en karren bouwen van troep van het grof vuil :P

Ik herinner me weer wat!!:D

Eens in het broodje van de hotdog getuft van een meisje die ik niet mocht en triomfantelijk bij mij bij de hema een hotdog bestelde. Ik vroeg of ze dr saus bij wou,... netjes eerst getuft..saus erover worst erbij en heb haar de eerste hap zien nemen :D

met oud en nieuw tegen de voordeur van een ouddocent staan zeiken haha :D

ik had een vakantiebaantje bij de surinaams chinees toen ik 23 was en khad de pokpest aan me baas. de laatste week had ik er met de pet naar gegooid en kreeg de k*tklusjes te doen.

als afscheidskado besloot ik de beste man te trakteren voor zn goede diensten:)
bakje pieren gekocht bij de hengelsportzaak...in de zon laten kreperen tot ze dood waren en door door zn bruingebakken bami gemengd en dat aan de klanten meegegeven.

Publiciteit kon ie wel vergeten naderhand:D

In de school tijdens een schoolfeest ingebroken en in een doos vol met woordenboeken die voor de deur stond staan zeiken.

Hadden toen ook nog wat shit geript en ik had het boek met alle absenties genakt :D

de bekende:

2 strips laxeermiddel in de thee van docente frans, die is 2 weekjes niet oo school geweest toen :D

edit: en nu nog na het stappen bij mensen door de brievenbus pissen ofzo

Tandenborstel in je reet stoppen :roflol:

En dat vertel je dan ook trots :roflol:!

-bij een stel belgen in de caravan inbreken, alle tandenborstels pakken 1 voor 1 de tandenborstels in je reet proppen en met hun eigen fototoestel er fotos van maken :rolleyes: mooi was die tijd :o
Je gaat toch niet iets in je kont steken waar iemands speeksel aanzit, laat staan dat je überhaupt iets in je kont steekt, weet niet hoor maar k vindt het nogal vrij gay als ik dit zo hoor.

Terug
Naar boven