- Waardering
- 3
haha
jullie vinden het gay,zal me een worst wezen
ik vond het een meesterlijke grap![]()
nee, jullie vonden het lekker krap..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha
jullie vinden het gay,zal me een worst wezen
ik vond het een meesterlijke grap![]()

Hahaha wtf
eigenlijk voor mij niet meer dan aftrekken op de wc bij mensen thuis
maar volgens mij heef tiedereen dat wel al es gedaan![]()
eigenlijk voor mij niet meer dan aftrekken op de wc bij mensen thuis
maar volgens mij heef tiedereen dat wel al es gedaan![]()

Als kind klom ik maanden lang twee keer per week zo'n garage met bergingshokken in om vervolgens telkens voor dezelfde poort te schijten.![]()

. Ben toen snel nog naar buiten gegaan en over die schutting geklommen bij dat andere huis om de papiertjes te zoeken, gelukkig alles gevonden :-) een klassieker: hondenschijt oprapen met een bier viltje en dan onder een deurklink van een auto smeren :-D hehe
en de raarste aktie ooit was nog wel met een maat van mij, we waren een jaar of 12 denk ik en uit verveling gingen we naar de supermarkt om wat "raars" te kopen. We kwamen uit bij een pakje kalkoenen levers en een pak suiker. Vervolgens wouden we de besuikerde levers ergens door de brievenbus stoppen, maar we wouden de levers niet met onze handen vastpakken, dus mn maat pakt een papiertje uit zn zak en propt de hele handel door de brievenbus bij iemand zijn huis. Even later ook nog het brilliante idee gehad een drol te draaien op een motorkap, en ja geen toilet papier bij de hand dus weer met zon papiertje van mn maat mn reet afgeveegd en t papiertje ergens over de schutting geflikkerd...
word ik die avond laat gebelt door mn maat, helemaal overstuur: zegtie, ja mn pa werd net gebeld door een man die mijn bankafschrift had gevonden. Bleken die papiertjes zijn bankafschriften te zijn die die nog in zn zak had. Die man had een stel zeldzame katten en hij dacht dat wij ze wouden vergiftigen. Ben toen snel nog naar buiten gegaan en over die schutting geklommen bij dat andere huis om de papiertjes te zoeken, gelukkig alles gevonden :-)
haha malle tijd

Je gaat toch niet iets in je kont steken waar iemands speeksel aanzit, laat staan dat je überhaupt iets in je kont steekt, weet niet hoor maar k vindt het nogal vrij gay als ik dit zo hoor.-bij een stel belgen in de caravan inbreken, alle tandenborstels pakken 1 voor 1 de tandenborstels in je reet proppen en met hun eigen fototoestel er fotos van makenmooi was die tijd
![]()
Je bent best gay als je een tandenborstel anaal inbrengt..
Je bent helemaal gay als je een ander er fotos van laat maken.