- Waardering
- 1.093
nee, dat is wel grappig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lach me dood 

Ik zie een maat nog in de helm van een andere kerel pissen, die vervolgens nietsvermoedend de helm wilt opzetten en zo een halve liter lauwe pis over zijn porem giet![]()
Een paar straten verder ligt een grasveldje met hondenuitlaatstrook waar ik als kind vaak met mijn vrienden ging spelen. Was toen een jaar of 8.
Naast dat veldje stond een brievenbus. Op een dag kreeg ik het geniale idee om hondenpoep in de brievenbus te stoppen.
Dat gezicht toen de postbode de post kwam lichten was pricelessAlle brieven onder de stront, en hij stond daar maar te vloeken. Dit hebben we een aantal keer geflikt totdat de brievenbus ineens een paar straten verderop werd verplaatst.
Maar we hielden vol! We stopte de poep in een plastic zakje en fietste er naartoe om hetzelfde te doen.
Toen stond er geen brievenbus meer in de buurt. Wel had het bejaardentehuis nog een brievenbus... En dat was vanzelfsprekend het volgend doelwit. Ook in de zomerdag als het warm was en er raampjes open stonden was dat een uitnodiging om er poep naar binnen te gooien. Kan me nog herinneren dat een oude man naar buiten keek en ons zag. We hebben toen voor ons leven gerend
Tot een keer de politie aan mijn deur kwam. Een maand straf gehad van mijn ouders en het niet meer gedaan![]()
Biertje volgezeken met een paar man en vervolgens iemand die helemaal lam was op laten zuipen HAHA wat ging ik dood.
Ik had ruzie met iemand uit me buurt. Ik was toen een jaar of 14.
Ik had toen met een vriend 2 vuilniszakken uit de container van het kinderdagverblijf uit de buurt gepakt en naar het steegje naast zijn huis meegenomen. De vuilniszakken zaten vol met ranzige shit van luiers tot stinkende pakken melk en andere rotte etenswaren... Hij had een hoekhuis en het steegje liep over de lengte van zijn tuin.
dus die vriend en ik maakte de vuilniszak open en gooide hem over de schutting zo zijn tuin in terwijl zijn moeder daar aan de tafel een boek zat te lezen. Ik weet nogsteeds niet cker of ze de lading over haar heen kreeg maar we hoorden haar wel schreeuwen haha.
Ik en mijn beste vriend vonden een jongen uit de buurt altijd heel erg irritant. Dus toen die gast zijn keepershandschoenen had laten liggen hebben we die vol met poep gestopt en fijngeknepen.
op de bouwplaats wc papier over de bril leggen,een dikke bolus daarop draaien,duurt ff voor de keutel door het papier is geweekt..
meteen s ochtends op de dixie gaan schijten en dan op de bril.
iemand die in een dixie zat omgegooid,dude zat onder de stront.
wel veel poep als ik het zo terug lees
![]()
Aan groepsmasturbatie doen en dan iemand anders voor dom uitmaken![]()

-bij een stel dronken belgen in de tent schijten
-bij een stel wijven op de camping de waterzak vol zeiken en de volgende ochtend toekijken hoe ze een bakkie thee zetten
-bij een stel belgen in de caravan inbreken, alle tandenborstels pakken 1 voor 1 de tandenborstels in je reet proppen en met hun eigen fototoestel er fotos van makenmooi was die tijd
-kruiwagen vol met koeienstront en dan oorlogjespelen (was een jaar of 9) stink er nog steeds naar
-en als afsluiter op het bureau van je leraar schijten en tijdens de grote daad betrapt worden![]()
* Een keer een helm die met de klep open aan een brommer hing vol/onder gezeken.
* Vroegah...toen we nog telefooncellen hadden, de hoorn eraf gehaald, onder gezeken en daarna los naar beneden hangen en wachten tot iemand wil bellen en de hoorn vastpakt en tegen zijn hoofd houd..
Wat je onder invloed al niet kan doen.....
een klassieker: hondenschijt oprapen met een bier viltje en dan onder een deurklink van een auto smeren :-D hehe
en de raarste aktie ooit was nog wel met een maat van mij, we waren een jaar of 12 denk ik en uit verveling gingen we naar de supermarkt om wat "raars" te kopen. We kwamen uit bij een pakje kalkoenen levers en een pak suiker. Vervolgens wouden we de besuikerde levers ergens door de brievenbus stoppen, maar we wouden de levers niet met onze handen vastpakken, dus mn maat pakt een papiertje uit zn zak en propt de hele handel door de brievenbus bij iemand zijn huis. Even later ook nog het brilliante idee gehad een drol te draaien op een motorkap, en ja geen toilet papier bij de hand dus weer met zon papiertje van mn maat mn reet afgeveegd en t papiertje ergens over de schutting geflikkerd...
word ik die avond laat gebelt door mn maat, helemaal overstuur: zegtie, ja mn pa werd net gebeld door een man die mijn bankafschrift had gevonden. Bleken die papiertjes zijn bankafschriften te zijn die die nog in zn zak had. Die man had een stel zeldzame katten en hij dacht dat wij ze wouden vergiftigen. Ben toen snel nog naar buiten gegaan en over die schutting geklommen bij dat andere huis om de papiertjes te zoeken, gelukkig alles gevonden :-)
haha malle tijd
ik had een vakantiebaantje bij de surinaams chinees toen ik 23 was en khad de pokpest aan me baas. de laatste week had ik er met de pet naar gegooid en kreeg de k*tklusjes te doen.
als afscheidskado besloot ik de beste man te trakteren voor zn goede diensten
bakje pieren gekocht bij de hengelsportzaak...in de zon laten kreperen tot ze dood waren en door door zn bruingebakken bami gemengd en dat aan de klanten meegegeven.
Publiciteit kon ie wel vergeten naderhand![]()
Tandenborstel in je reet stoppen![]()
En dat vertel je dan ook trots!
Dat gaat ook echt smerig stinken dan.Wat van mijn schaamhaar onder iemands tabak gemengd. Toen ie zijn sigaretje rookt hoorde ik mijn schaamhaar knettere

)
Vriend van me had in het urinoir op school gescheten om de concierge af te zeiken haha.
Dit was trouwens voordat er een southpark aflevering over was.

Ik heb ooit eens een curryfles op iemands hoofd uitgeknepen. (nu ik er aan terugdenk zullen die ouders wel raar opgekeken hebben)

Volgende eitje, pats. Drap druipt langs zijn oren af.
Wat ook lachen is.
Ik vroeg ooit aan een goedgelovige jongen of hij 25 euro wilde verdienen. Gierig als hij was JAAAA!!!!
Als ik drie eitjes op jouw kop kapot mag slaan krijg je 25 euro. Dus hij in een stoel zitten en ik sla een ei op zn kop kapot. Zijn hele haren onderVolgende eitje, pats. Drap druipt langs zijn oren af.
Toen liep ik weg.
En dat derde eitje dan?
Je denkt toch niet dat ik gek ben!![]()

Zo doen honden het ook.O ja, en met m'n vingers in m'n vriendin haar kont gezeten en dan afgeveegd aan haar billen, (vingers waren smerig) (Merkte toen ook op dat haar stront of smeer eigenlijk hetzelfde rook als dat van mij, zo dacht ik in feite dat we goed pasten bij elkaar)