Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enigszins appels net peren vergelijken, maar you'll get the clue.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Zo zeker ben ik daar niet van...Atletisch, gespierd (type Bold en andere atleten) maar echte bodybuilders met fysieken die je enkel behaald door te spuiten, worden niet geappreciëerd door de meeste vrouwen. Alleen hun manier van lopen al (armen niet tegen het lichaam kunnen houden door te brede rugspieren) is al lachwekkend. Er is een groot verschil tussen een atletisch lijf en een opgepompt bodybuilders lijf wat vrouwen betreft.
frank zane.Zo zeker ben ik daar niet van...
Een massa monster als Winklaar of Ruhl gaat inderdaad misschien de meesten afschrikken maar een old school fysiek zoals bv Bob Paris, Berry De Mey, en zoveel fysieken die je ook als bodybuilding fysiek mag bestempelen zullen de meeste vrouwen zeker en vast bekoren.
Misschien niet competition shredded maar op 8 a 10% Bf zeker wel
Nee omdat een vrouw haar levenspartner zal selecteren op andere kwaliteiten.Beetje hetzelfde als dat "wij" naar een vechtsportgala voor vrouwen zouden gaan.
Betekent per definitie zekers niet, dat wij dat ook mooie / aantrekkelijke vrouwen vinden.
Het bezoeken van shows met gespierde mannen is meer een soort van "sensatie zoeken / los gaan".
Maar in real life is dit niet wat de gemiddelde vrouw zoekt.
In vele gevallen is een goed gevulde geldbuidel ook een goede eigenschapNee omdat een vrouw haar levenspartner zal selecteren op andere kwaliteiten.
Maar als ze mag kiezen tussen 2 mannen met identiek dezelfde kwaliteiten maar de ene is een papz*k en de andere een gespierde, verzorgde kerel... Welke gaat ze kiezen denk je?
Een mooi lichaam is geen vereiste maar de meerderheid zal het zeker een heeeeel leuke bonus vinden.
Mijn vriendin bv haar ex is zo een typische goede man maar gaf 0,0 aandacht aan zijn lichaam.
Wat denk je dat ze er nu over zegt?

Zeker....johnyjordaan oa. Just kidding.Bv... Je kan er nog zoveel opnoemen. Je begrijpt wel wat ik bedoel
Ja kan natuurlijk altijd. Maar... Dan lijkt het me dat dat heel onzekere vrouwen zijn. Die elke vorm van concurrentie als bedreigend beschouwen. Wat ben je met zo'n vrouwIn vele gevallen is een goed gevulde geldbuidel ook een goede eigenschap
Ik heb al heel veel vrouwen horen zeggen dat ze een dad bod type willen omdat die minder aandacht krijgen van andere vrouwen. True story.....
Ja kan natuurlijk altijd. Maar... Dan lijkt het me dat dat heel onzekere vrouwen zijn. Die elke vorm van concurrentie als bedreigend beschouwen. Wat ben je met zo'n vrouw
Geef mij maar een sexy vrouw die weet wat ze in huis heeft.
Die zal daar geen problemen mee hebben als haar man eens aandacht krijgt van een andere vrouw...

Ik heb er liever eentje die aandacht van andere vrouwen voor mij aanmoedigd![]()

Nee omdat een vrouw haar levenspartner zal selecteren op andere kwaliteiten.
Maar als ze mag kiezen tussen 2 mannen met identiek dezelfde kwaliteiten maar de ene is een papz*k en de andere een gespierde, verzorgde kerel... Welke gaat ze kiezen denk je?
Een mooi lichaam is geen vereiste maar de meerderheid zal het zeker een heeeeel leuke bonus vinden.
Mijn vriendin bv haar ex is zo een typische goede man maar gaf 0,0 aandacht aan zijn lichaam.
Wat denk je dat ze er nu over zegt?
Daarbij zou ik dan wel nog aan willen tekenen (@sector) dat veel vrouwen TO MUCH ook niet mooi vinden.
Niet alleen blozen.Vandaar dat ik zeg dat massa monsters de meeste zullen afschrikken. Of een TE shredded fysiek voor sommigen ook niet pleasing is.
Maar loop met een old school fysiek met een bf van pakweg 10% op strand en de meeste vrouwen gaan zonder blozen hun ogen uitkijken. Zeker weten.

3rd armSee you later guys, arm training on the program now...![]()

Wet p*ssy, hairy p*ssy, smelly p*ssy, shaved p*ssy, apple pie p*ssy, all kinds of p*ssy![]()