XXL Nutrition

Met welke middelen en doseringen bereik je dit fysiek?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee toch geen niet natty/natty discussie?
Er zijn er maar weinig die een dergelijk fysiek kunnen bouwen op eigen kracht..ook als voeding/training/rust in orde zijn..voor jaren. Kom op zeg :D ik denk dat er onderschat word hoeveel massa hier op zit

Je wilt het gewoon niet hard genoeg!!!!!

2kijww.jpg

Mensen als je keihard traint en echt de wil hebt kun je dit natty bereiken!!!!
HALLO DIT IS EEN n*ger HOE WOU JE DIT VOOR ELKAAR KRIJGEN DAN??

• Topic Starter Topic Starter
Nee toch geen niet natty/natty discussie?
Er zijn er maar weinig die een dergelijk fysiek kunnen bouwen op eigen kracht..ook als voeding/training/rust in orde zijn..voor jaren. Kom op zeg :D ik denk dat er onderschat word hoeveel massa hier op zit

Ik denk dat heel veel mensen dit onderschatten inderdaad. Check zn insta filmpjes maar

Jij wel? Traint iets van drie jaar serieus en na het eerste jaar begon je al te kuren. Shortcut. Jij bent denk ik de laatste die kijk heeft op wat natty haalbaar is en/ of andere de maat moet nemen over verstand.

Ja, ik wel, Johan.

Discussie is nutteloos...
Maar ik denk dat er hier wel aardig wat gear in is gegaan.
Als ik door de jaren heen zie hoe jongens waren / zijn, denk niet dat ik ooit iemand geweten heb die dit natty heeft gehaald.
Hier plakt meer massa op dan velen denken.

Discussie is nutteloos...
Maar ik denk dat er hier wel aardig wat gear in is gegaan.
Als ik door de jaren heen zie hoe jongens waren / zijn, denk niet dat ik ooit iemand geweten heb die dit natty heeft gehaald.
Hier plakt meer massa op dan velen denken.

Valt wel mee, als je een onbewerkte foto ziet waar hij een t-shirt aan heeft zie je wel dat het allemaal hartstikke mee valt.

Ik heb binnen het worstel wereldje een enkeling rond zien lopen die er vergelijkbaar uitzagen en groter. Juiste genetics, discipline, voeding en training kom je echt verder dan menigeen denkt. Er lijkt een tendens te zijn van shortcuts, terwijl je met fatsoenlijke training echt wel een degelijk fysiek kunt neerzetten. Hetgeen dat lastig is voor veel natty's, is een laag bf bij een fatsoenlijk frame.

Volgens mij is deze gast best klein, rond de 175cm gok ik zo op de foto? Daarbij behoorlijk dikke polsen en kuitbeen. Volgens onderzoek is er een nauw verwant tussen de dikte hier van en je mogelijke natural massa potentie, ik geloof er ook wel in als ik dit naar mezelf toepas.
Ik denk dat ik wel bij de beste 5% hoor betreft kracht voor mijn bw, maar bij de slechtste 5% qua opgebouwde fysiek in 15 jaar tijd. Aantal factoren in mijn lichaam zijn dus ideaal om kwaliteit massa te pakken, maar het frame is gewoon te klein waardoor de max erg snel bereikt is. Moet ik wel eerlijk bekennen voeding op (honger)gevoel toe te passen de laatste 10 jaar.

Verder blijft het lastig oordelen tegenwoordig wat je moet gebruiken voor bepaalde fysieken aangezien iedereen die ik heb gezien met een fysiek waar ik tevreden mee zou zijn aan het kuren is.

Volgens mij is deze gast best klein, rond de 175cm gok ik zo op de foto? Daarbij behoorlijk dikke polsen en kuitbeen. Volgens onderzoek is er een nauw verwant tussen de dikte hier van en je mogelijke natural massa potentie, ik geloof er ook wel in als ik dit naar mezelf toepas.
Ik denk dat ik wel bij de beste 5% hoor betreft kracht voor mijn bw, maar bij de slechtste 5% qua opgebouwde fysiek in 15 jaar tijd. Aantal factoren in mijn lichaam zijn dus ideaal om kwaliteit massa te pakken, maar het frame is gewoon te klein waardoor de max erg snel bereikt is. Moet ik wel eerlijk bekennen voeding op (honger)gevoel toe te passen de laatste 10 jaar.

Verder blijft het lastig oordelen tegenwoordig wat je moet gebruiken voor bepaalde fysieken aangezien iedereen die ik heb gezien met een fysiek waar ik tevreden mee zou zijn aan het kuren is.
Goede punten. Ik ben eigenlijk zelden figuren binnen de krachtsport tegengekomen die zeer waarschijnlijk natty waren en er meer dan goed droog en buff uitzagen. Wel zag ik ze binnen het vechtsport wereldje die er krachtsport bij deden. De persoon die ts als voorbeeld neemt zal gerust kuurtjes hebben gedaan, maar er lopen figuren rond die er vergelijkbaar uitzien en geen peds nemen.

Er is natuurlijk een grens en wanneer iemand nog echt sprongen wilt maken zijn peds noodzakelijk. Ik zie dat alleen graag bij mensen die een behoorlijke tijd natty zijn geweest en de best hebben gedaan om het "maximale" eruit te halen c.q. het overzicht hebben van eigen handelen. Dit laatste is slechts mijn mening dat iets over mij zegt. Anderen moeten doen wat ze zelf willen, iedereen zijn eigen ding.

Laatst bewerkt:
Goede punten. Ik ben eigenlijk zelden figuren binnen de krachtsport tegengekomen die zeer waarschijnlijk natty waren en er meer dan goed droog en buff uitzagen. Wel zag ik ze binnen het vechtsport wereldje die er krachtsport bij deden. De persoon die ts als voorbeeld neemt zal gerust kuurtjes hebben gedaan, maar er lopen figuren rond die er vergelijkbaar uitzien en geen peds nemen.

Er is natuurlijk een grens en wanneer iemand nog echt sprongen wilt maken zijn peds noodzakelijk. Ik zie dat alleen graag bij mensen die een behoorlijke tijd natty zijn geweest en de best hebben gedaan om het "maximale" eruit te halen c.q. het overzicht hebben van eigen handelen. Dit laatste is slechts mijn mening dat iets over mij zegt. Anderen moeten doen wat ze zelf willen, iedereen zijn eigen ding.

Ja, ik heb ook geen respect voor de prestatie van veel aas gebruikers, net zoals ik dat niet heb voor iemand die afvalt dmv een maagverkleining terwijl dit met een beetje discipline makkelijk te realiseren was. Maar dat hoeft ook niet. Stel er was dmv één pilletje je droomfysiek te krijgen maar je mag daarna nooit meer trainen zou 95% deze nemen. Totaal geen respect voor, maar kan het wel begrijpen evenals de makkelijkste weg om af te vallen.

Ik denk dat ik bij die andere 5% zou zitten, omdat ik het trainen leuk vind en een echte krachtsporter ben. Die anderen doen het puur voor de looks, ik voor de sport waarbij de look of prestatie een onderdeel van is. Het is alleen een beetje ironisch dat er iemand als de ultieme superman rond kan lopen alsof er een wereldprestatie is geleverd in de ogen van een leek. Dat terwijl de prestatie van iemand die er iets minder uit ziet misschien wel vele malen hoger is. Doe je het voor jezelf, of toch erg veel voor een ander?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven