XXL Nutrition

Met welke middelen en doseringen bereik je dit fysiek?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik bij die andere 5% zou zitten, omdat ik het trainen leuk vind en een echte krachtsporter ben. Die anderen doen het puur voor de looks, ik voor de sport waarbij de look of prestatie een onderdeel van is. Het is alleen een beetje ironisch dat er iemand als de ultieme superman rond kan lopen alsof er een wereldprestatie is geleverd in de ogen van een leek. Dat terwijl de prestatie van iemand die er iets minder uit ziet misschien wel vele malen hoger is. Doe je het voor jezelf, of toch erg veel voor een ander?
Ben het er volledig mee eens. Het geeft mij bovenal ontlading en tevens energie. Ik vind het ook prettig om lichamelijk moe te raken door trainingen. En het is iets dat ik alleen kan doen, en met een thuisgym ben je ook flexibel qua tijd.

Meeste jonge gasten doen het gewoon om zoveel mogelijk chicks te versieren.

Logischerwijs willen ze dat het liefst NU.

In mijn jonge jaren was dat nog niet nodig, als je 15 jaar geleden in de kroeg stond en je was overduidelijk met krachttraining bezig werd je vreemd aangekeken tussen de studentjes. Maar uiteraard kon het ook aan mijn lelijkheid liggen. Pas sinds de festivals wordt een bb fysiek gewaardeerd is mijn ervaring, mits je laag vet% hebt.

In de meeste kroegen ben je nog steeds een freak als je overduidelijk aan kt doet. De meeste vrouwen hoeven ook geen man met een sixpack en overal opgepompte aders. Tenzij de dagen rondom de ovulatie. Uitstraling is veel belangrijker.

Laatst bewerkt:
Mannelijkheid. En buiten de periode meer een zorgzaam, verantwoordelijk en sociaal type. Generaliserend natuurlijk maar dit komt telkens uit onderzoek naar voren. Ik heb het idee dat veel vrouwen het prototype bodybuilder een beetje krampachtig vinden (en daar allerlei conclusies aan verbinden). Telkens met zichzelf bezig, in spiegels kijken of zijn arm er dik genoeg uitziet, allerlei strakke shirtjes aan, constant met voeding bezig en zichzelf injecteren met spul om breder te lijken. Alsof het een of ander complex is.

Laatst bewerkt:
Mannelijkheid. En buiten de periode meer een zorgzaam, verantwoordelijk en sociaal type. Generaliserend natuurlijk maar dit komt telkens uit onderzoek naar voren. Ik heb het idee dat veel vrouwen het prototype bodybuilder een beetje krampachtig vinden (en daar allerlei conclusies aan verbinden). Telkens met zichzelf bezig, in spiegels kijken of zijn arm er dik genoeg uitziet, allerlei strakke shirtjes aan, constant met voeding bezig en zichzelf injecteren met spul om breder te lijken. Alsof het een of ander complex is.
I'm doomed.

Onderzoek en realiteit verschillen dan toch enorm
Ik vind dat vrij veel vrouwen een gespierd fysiek net wel appreciëren.

In de meeste kroegen ben je nog steeds een freak als je overduidelijk aan kt doet. De meeste vrouwen hoeven ook geen man met een sixpack en overal opgepompte aders. Tenzij de dagen rondom de ovulatie. Uitstraling is veel belangrijker.

Klopt, daarom gaan vrouwen ook massaal naar van die shows met gespierde mannen.

Onzekere vrouwen willen inderdaad geen relatie met een man die aan krachttraining doet.

• Like
Waarderingen: Inb4
In mijn jonge jaren was dat nog niet nodig, als je 15 jaar geleden in de kroeg stond en je was overduidelijk met krachttraining bezig werd je vreemd aangekeken tussen de studentjes. Maar uiteraard kon het ook aan mijn lelijkheid liggen. Pas sinds de festivals wordt een bb fysiek gewaardeerd is mijn ervaring, mits je laag vet% hebt.
op welke festivals zie jij dan BB fysieken? Als ik zo fotos zie van die festivalgangers zonder t shirt zijn het allemaal no legs beachboys.

Ze hebben thuis allemaal een dad body vriendje die op de kindjes past terwijl de six pack dude haar goed aan het nemen is :D

Ze zeggen allemaal dat ze het niet willen maar als er zo een atletisch iemand langskomt zeggen bij veel vrouwen de ogen wel wat anders.

Laatst bewerkt:
Atletisch, gespierd (type Bold en andere atleten) maar echte bodybuilders met fysieken die je enkel behaald door te spuiten, worden niet geappreciëerd door de meeste vrouwen. Alleen hun manier van lopen al (armen niet tegen het lichaam kunnen houden door te brede rugspieren) is al lachwekkend. Er is een groot verschil tussen een atletisch lijf en een opgepompt bodybuilders lijf wat vrouwen betreft.

Atletisch, gespierd (type Bold en andere atleten) maar echte bodybuilders met fysieken die je enkel behaald door te spuiten, worden niet geappreciëerd door de meeste vrouwen. Alleen hun manier van lopen al (armen niet tegen het lichaam kunnen houden door te brede rugspieren) is al lachwekkend. Er is een groot verschil tussen een atletisch lijf en een opgepompt bodybuilders lijf wat vrouwen betreft.

Ik vind van die festival gangers die ook heel vaak aan de AAS zitten om zonder t shirt te kunnen rondlopen en insta selfies te maken lachwekkender.

Ik vind van die festival gangers die ook heel vaak aan de AAS zitten om zonder t shirt te kunnen rondlopen en insta selfies te maken lachwekkender.
Eerlijk gezegd zitten daar dikwijls goed getrainde fysieken tussen. En er zijn er wel die goeie benen hebben. Niks verkeerd met beachboytypes trouwens. Ik vind dat de meeste beachboytypes in mijn basic fit zaal (eigenlijk hoor ik daar ook bij maar dan de oudere versie) er best goed uitzien. Niet overdreven gespierd, weinig vet, sixpack en een gezond, verzorgd uiterlijk. Wat is daar verkeerd mee.

Laatst bewerkt:
Meeste jonge vrouwen zullen voor een one night stand veel vaker kiezen voor een gespierde/afgetrainde kerel. Dat is meteen bij jonge gasten een grote reden om AAS te gebruiken: chicks versieren. Het is maar een minderheid van de jonge AAS-gebruikers die toekomstplannen hebben in de sport.

Leven en laten leven.

Ik zou niet weten waarom je een verschil moet maken tussen hun en een echte bb'er die het ook maar doet om zijn lijf te kunnen showen en ook dag in dag uit aan de anabolen zit.

Ik zou niet weten waarom je een verschil moet maken tussen hun en een echte bb'er die het ook maar doet om zijn lijf te kunnen showen en ook dag in dag uit aan de anabolen zit.

Net zoals ieder mens ontsnap ik niet aan het hebben van vooroordelen.

En verder kan het mij niet veel schelen wat vrouwen al dan niet willen :D
Het leven is kort dus kijk ik in de eerste plaats naar wat ik wil :D

Klopt, daarom gaan vrouwen ook massaal naar van die shows met gespierde mannen.

Beetje hetzelfde als dat "wij" naar een vechtsportgala voor vrouwen zouden gaan.
Betekent per definitie zekers niet, dat wij dat ook mooie / aantrekkelijke vrouwen vinden.

Het bezoeken van shows met gespierde mannen is meer een soort van "sensatie zoeken / los gaan".
Maar in real life is dit niet wat de gemiddelde vrouw zoekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven