MuscleMeat

Met wie ga jij kleren kopen? (srs)(alpha/10)

Bezoekers in dit topic

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
3 jun 2012
Berichten
975
Waardering
66
Lengte
1m73
Hey buffels

Ik denk dat ik deze week eens wat nieuwe kleren ga kopen. Ik doe dat eigenlijk altijd met mijn moeder, maar de laatste jaren begin ik me daar nogal ongemakkelijk bij te voelen (ben namelijk 23 lol). :o

Zou natuurlijk ideaal zijn om dat met mijn vriendin te doen, maar guess what? :fa:

En natuurlijk heb ik geen gewone vriendinnen, want die heeft een echte man niet.

Maar met mijn guy friends gaan, lijkt me ook nogal gay, dus dat is ook uitgesloten.

Dan blijft er enkel nog over: alleen gaan. Gaat dat of is dat nogal foreveralone als man?


Bedankt!
 
alleen altijd
 
ga alleen man, ben je er op een half uurtje vanaf anders loop je daar uren rond te dwalen
 
Ff serieus man dit soort vragen zijn toch niet DBB waardig tering. Ga gewoon lekker via internet kopen hoef je je huis niet uit als je hier mee zit.
 
M'n moeder, met een wijf.
Beiden fanatieker dan ik.

Als ik alleen ga krijg ik op m'n flikker van mama wat ik deze keer weer fout heb gedaan met kleding kopen.
 
Ik ga altijd met mijn vriendin, vind ik het fijnste. Hoef ik tenminste niet zelf alle kledingrekken door te spitten.
 
Gewoon alleen gaan als je niemand hebt om mee te gaan lol. zal echt totaal niemand boeien of jij daar in je eentje staat of niet.
 
HAHAHAHHA dat plaatje

altijd alleen, vrouwen moeten altijd 20 winkels door, ik weet vaak wel wat ik zoek dus dan weet k waar ik moet zijn ;)
 
tumblr_m8iqorZ28N1rvoqboo1_1280.jpg


wtf :roflol:
 
hahah goed bezig vitooo, ik shop ook altijd met gf. Is wel zo makkelijk :$
 
Niemand gaat er wat van vinden hoor, of je nou alleen, met mama, of met vrienden gaat.. who cares? Wees blij als er iemand mee wilt.

Je gaat zelf toch ook niet om je heen kijken met wie iedereen aan het shoppen is?
 
Ik ga meestal gewoon alleen, lekker realaxt, kijk maar eens om je heen hoeveel mensen er alleen staan en dan vooral vrouwen Kan je gelijk een praatje maken ofsow.

Waarom vindt je het gay als je met een maatje kleren gaat kopen? Vindt je het ook gay om samen bij de bar te staan met het bierhalen?

Je komt nogal onzeker over moet ik zeggen.
 
Waarom heb je geen gewone vriendinnen?
 
Waarom heb je geen gewone vriendinnen?

Alle vriendinnen die ik ooit gehad heb, heb ik proberen te bespringen. Ofwel lukte dat maar zijn ze ondertussen mijn ex'en waardoor ik er niet meer mee overeen kom, ofwel wezen ze mij af, waardoor ik er logischerwijs niet meer mee overeen kom. ;)

Bedankt voor de vele en snelle reacties. Wordt dus alleen shoppen. Misschien dat ik zelfs nog eens een "cold approach" probeer. :D
 
Alleen is toch veel fijner? Jij weet wat je zoekt, en zo enorm veranderd het in winkels niet. Zeker niet bij mannen.
Dan heb je tenminste ook niet dat geneuzel over dat je een stoffig rekje achterin de winkel vergeten bent te checken enzo.
 
een vrouw met zelfkennis


niet verkeerd
 
Back
Naar boven