MuscleMeat

Metro-terroristen nog even op raftingweekend voor de aanslagen

K*t, kon er geen gaatje in die boot ontstaan! :(

Die 2 vingers symboliseren de twin towers :P

Asso's zijn 't, en nu is 'r weer wat gebeurt in Londen:mad:

Burn in hell

suckers :mad:

Als je ze zo ziet dan lijken het best geschikte kerels. Dat is juist het gevaar van deze terroristen. Het zou zomaar je buurjongen kunnen zijn met wie je een lekker broodje schapevlees in je tuin eet.

Vandaag weer in londen een paar kleine aanslagen gepleegd. Ze blijven maar doorgaan tot ze gewonnen hebben.

gewonnen? Ze zullen nooit maar dan ook nooit winnen. :mad:

Tsss wat een klootzakken zeg...
Maar @Pat21 je kunt niet zien van de buitenkant of het terroristen zijn zo wel, kun je ze zo oppakken da zou handig zijn!

Eg klootzakken....

geitenn**kers.

Mars zei:
dit soort uitspraken zijn bepaalde mensen duur komen t estaan he Mars , ben je hiervan op de hoogte.

En zeg niet als het eenmaal te laat is dat ik j eniet gewaarschuwd heb. ;) :D

Haha ja als het gebeurt dan gebeurt het loll.

Ik hou Man Mountain vanaf nu ook streng in de gaten.
Alstie vraagt of ik met hem wil trainen dan check ik eerst even ze sporttas ;)

Ja ze denken echt dat ze voor god werken. Ze denken echt dat wat ze doen juist is.

Maar stel dat je dat voor juist aanneemt, dat maakt het dan nog erger, want ze hebben onschuldige slachtoffers gedood, mensen die tégen de oorlog waren in Irak (want hoewel de regering in Engeland pro-oorlog was, was de rest van het land en een groot deel van de bevolking tegen). Dat ze zich dan tot de leiders richten, maar daar hebben ze het lef niet voor :mad:

Dus deze jongens mogen niet op rafting weekend omdat het terroristen zijn?
Terroristen hebben ook recht op ontspanning hoor. Als jij jezelf gaat opblazen dan wil je van tevoren ook wat stoom afblazen.

Ajoh die lui maken hun eigen geloof ten schande.

Ze zijn zo anti westen dat ze wel een uitkering trekken loll.

Big_T zei:
Dat ze zich dan tot de leiders richten, maar daar hebben ze het lef niet voor :mad:

Daar hebben ze de middelen noch de kennis voor want mochten ze het kunnen dan zouden ze geen moment aarzelen. Hun doel is trouwens onrust zaaien en niet-moslims tegen moslims opzetten en daar slagen ze toch aardig in.

Je moet ook eens verder kijken/denken over hoe die jongens tot zo'n daden gedreven worden. Ze worden opgestookt door "slimme, charismatische" figuren die misbruik maken van de goedgelovigheid van zo'n mensen.

a**holes zijn het,eerst nog wat plezier maken voor ze mensen de dood injagen.
Dat ze mogen branden in die hel van hun.

Terug
Naar boven