XXL Nutrition

(mexicaanse) griep

bijna alle gevallen van "de griep" zijn van de mexicaanse variant op het moment in nederland

en dat is ook volkomen logisch aangezien het gewoon 1 virus is wat de griep veroorzaakt. Net als ieder jaar is er een vlaag van griep.

Wat ik me wel is afvraag is of nou echt 1/3 ziek zal worden. want dat is de voorspelling die gedaan is.

Ga maar in Nederland dan als het kan :)
Weet niet hoe het daar zit, maar de vaccins hier in België zijn ****ed. Ze zijn in 7 haasten klaargemaakt, niet op de gebruikelijke manier. Iets met een kwikzilver verbinding waar ik weinig vanaf weet... En bovendien heb je normaal idd 2 injecties nodig en hier gebeurt het met 1. Mijn dokter raadt het af :)

mwa iedereen geeft nu aan dat je er aan eentje genoeg hebt zelfs de officieele sites.....alleen ik heb op het laatst besloten dat ik de spuit niet ga halen ......

mwa iedereen geeft nu aan dat je er aan eentje genoeg hebt zelfs de officieele sites.....alleen ik heb op het laatst besloten dat ik de spuit niet ga halen ......

ik krijg ze op me werk aangeboden. Zit er toch niet op te wachten 1 a 2 weken ziek te zijn! ik neem hem wel.

Hoe pakken jullie het aan met KT? Eerst uitzieken, thuis trainen ipv in de sportschool, in mindere mate trainen of gewoon je normale trainingsschema aanhouden?

ik heb ook net griep gehad, gewoon thuis blijven, veel water en thee drinken en vooral rusten :)

heb ook deze week niet getraind, maandag ga ik weer beginnen, want nu schiet niet op ik krijg nog steeds geen lucht :o

Hebben jullie ook het gevoel dat je de huid op je rug verbrand aanvoelt? Voelt echt raar. Vandaag gaat verder alles beter. Mijn schijt is alleen nog wel zowat pik zwart. :D

hebben jullie een brief ervan gehad dan???

• Topic Starter Topic Starter
Hebben jullie ook het gevoel dat je de huid op je rug verbrand aanvoelt? Voelt echt raar. Vandaag gaat verder alles beter. Mijn schijt is alleen nog wel zowat pik zwart. :D

precies wat mijn huisgenootje en ik vandaag tegen elkaar zeiden, alsof er kleine meisjes over je huis schrapen wanneer je deze aanraakt!

ik " voel " me nu wel weer prima, tenminste als ik op de bank lig met mn kopje thee. Niet meer die algehele ellende van een paar dagen geleden. Probeer maandag weer heel voorzichtig te trainen zodat er weer wat bloed gaat stromen. weekje rustig aan doen voordat ik weer ga knallen (als dit al gaat lukken..)

precies wat mijn huisgenootje en ik vandaag tegen elkaar zeiden, alsof er kleine meisjes over je huis schrapen wanneer je deze aanraakt!

ik " voel " me nu wel weer prima, tenminste als ik op de bank lig met mn kopje thee. Niet meer die algehele ellende van een paar dagen geleden. Probeer maandag weer heel voorzichtig te trainen zodat er weer wat bloed gaat stromen. weekje rustig aan doen voordat ik weer ga knallen (als dit al gaat lukken..)

Naja! Precies wat ik bedoel! Gelukkig! Kon nergens anders er iets over vinden en dacht al dat het misschien iets anders zou zijn. Thanks! :thumbs:

wat denk je dan.. dat er een bord MEXICAANS uit je nek groeit zodra je de 'mexicaanse' griep te pakken hebt? mexicaanse griep is gewoon griep maar dan zal t wat heftiger zijn en bepaalde GRIEPverschijnselen zullen meer aanwezig zijn dan andere. griep is griep en dan moet je thuis blijven tot het over is.

Ik maakt me er gewoon niet druk om

Rustig reageren mag ook wel hoor;)
Ik vraag het omdat er hier in omgeving wel veel mensen getest werden, maar de laatste 3a4weken niet meer. Ondanks alle commotie erom heen wordt er nu door huisartsen laconiek overgedaan. Eindelijk moet ik zeggen, want precies wat je zegt griep is griep.

Van de griepspuit heb ik buiten "ne lamme arm" geen last gehad. Had gehoord van mensen die er 2 dagen niet goed van waren. Lucky me:)

Ach ja volgens de dokter had ik het maar ik geloof het zelf niet want ik merkte niet veel verschil dan met een normaal griepje. Had alleen zo een ****ing pijn in me knieen echt ik ging stuk ( schijnt me zwakke plek te zijn). Ben 3 kilo kwijt trouwens.

Heb de mexicaanse griep (het vaccin) woensdag ochtend om 10u ingespoten gekregen.
De spuit zelf voelt zwaarder aan dan gewoon spuitje maar stelt al bij al niets voor..
De dagen daarna zijn eerder vervelend. Misselijkheid, pijnlijke arm(moeilijk beweegbaar/strekbaar ook), mogelijk ziekte zoals ik nu, niet kunnen slapen zijn de vervelende bijwerkingen. Ik train nu al 3 dagen niet meer en vrees dat het er dit weekend ook niet van zal komen.

**** THE MEXICAN FLU DUS!

Rustig reageren mag ook wel hoor;)
Ik vraag het omdat er hier in omgeving wel veel mensen getest werden, maar de laatste 3a4weken niet meer. Ondanks alle commotie erom heen wordt er nu door huisartsen laconiek overgedaan. Eindelijk moet ik zeggen, want precies wat je zegt griep is griep.

Hij zal wel de Marokkaanse griep hebben :D

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Ik heb het nog niet gehad. Ik zit er ook niet op te wachten. Voor mezelf maak het niet uit, maar voor mijn meisje is het erger.

Ach ja volgens de dokter had ik het maar ik geloof het zelf niet want ik merkte niet veel verschil dan met een normaal griepje. Had alleen zo een ****ing pijn in me knieen echt ik ging stuk ( schijnt me zwakke plek te zijn). Ben 3 kilo kwijt trouwens.

dan heb je inderdaad gewone griep gehad. als je mexicaanse griep heb word je wakker met een sombrero en een vies sikje.

Als je veel koorts heft dafelgan forte helpt en vooral goed zweten!

Maandag weer m'n rug trainen. Lekker zo tijdens de griep met een flinke hoestaanval. :D sarcasme

• Topic Starter Topic Starter
eindelijk weer getraind vandaag, heel rustig aan borst schouders. heerlijk! hou deze week lage intensiteit volume aan en dan volgende week weer knallen

Terug
Naar boven