AndroidHealthClinic

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Carbs maken inderdaad zoveel verschil... kan bij mij wel bijna 2-3kg zijn!!
Gewoon vooral op beeld van de spiegel afgaan en anders carbs weer beetje bij beetje verlagen!!

Uhu, heb nu ook besloten de laatste drie weken voor m'n vakantie op 150g carbs per dag te gaan zitten, vrij laag, maar verder absoluut goed te doen voor mij hoor.

Net trouwens uiteten geweest, en werd net gevraagd of ik nog naar de stad kwam. Hallo overschot :o

Maaltijd van net:

1 liter volle melk
6 eieren
2 scoops whey
1 reepje pure chocola

117g eiwit, 60g carbs, 80g vet, 1500 kcal :D

Maandag 15 juli - pull

Chin-ups
12 x BW
9 x BW
7 x BW
6 x BW

Cable Pulldown
12 x 60 kg
12 x 60 kg
10 x 60 kg

External Rotations
3 x 12 x 2,5 kg

Lever Seated Row
3 x 12 x 80 kg

Lever Seated Rear Delt Row
3 x 10 x 50 kg - misschien haal ik deze er weer uit, vind het niet het chillste apparaat

BB Curl
12 x 25 kg
10 x 25 kg
8 x 25 kg

Sikke onderarm pomp nu :o

Goed bezig, even door je log gekeken, benen gaan ook goed zo tezien!.

Je voeding is echt helemaal niks op aan te merken, 1 van de beste die ik hier heb gezien ( tot de omega 3 opgeteld:P )

Wat is jou mening over de omega 3 vet zuren, die Het risico op prostaat kanker met 71% zou verhogen?

Goed bezig, even door je log gekeken, benen gaan ook goed zo tezien!.

Je voeding is echt helemaal niks op aan te merken, 1 van de beste die ik hier heb gezien ( tot de omega 3 opgeteld:P )

Wat is jou mening over de omega 3 vet zuren, die Het risico op prostaat kanker met 71% zou verhogen?
Thx man! En soms als ik voor de spiegel sta, voeten licht naar buiten draai en alles aanspan lijkt het alsof m'n benen best ver voorliggen op m'n bovenlichaam :p Ik denk dat ze ook vrij sterk zijn vergeleken met de rest.

Die vondst is vooralsnog puur een correlatie.

Zie ook: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=155380633

Maar ik ben sowieso geen fan van veel visolie, vertraagt je herstel en werkt allerlei anabole shit in je lichaam tegen.
Hier wat meer info: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/essentiele-vetzuren-334632/

Ik neem zelf 1 capsule met 250mg DHA en 60mg EPA per 2 dagen (om de dag dus).

Laatst bewerkt:
En al een beetje zin in je bulk? :Dbtw waar ga je ookweer ip vakantie?

Haha snap ik!
Ik vroeg trouwens waar, niet wanneer :p

Oja

Zuid-Frankrijk, vlak bij Cannes. Chillste plek ooit, ik hou van die regio. Iets waar ik misschien wel zou willen wonen als ik oud ben (en/of heel rijk wordt).

Nee, gewoon de eerste maaltijd van de dag haha

T was die dag die maaltijd, en 's avonds het avondeten + bak kwark geloof ik.

Dinsdag 16 juli - legs

Lever 45 Leg Press
3 x 12 x 230 kg - kan ik denk ik wel verhogen hehe

Leg Curl
12 x 70 kg
12 x 70 kg
9 x 70 kg

Leg Extension
12 x 75 kg
11 x 75 kg
11 x 75 kg

Sled Seated Calf Press
Ik dacht vandaag, ik ga deze is rest-pause proberen, was wel een klein beetje aankloten daardoor maar opzich wel chill
10 x 170 kg
daarna 7-4-3-4-4x, 32 reps totaal dus

BB Calf Raise
3 x 16 x 50 kg

Romanian Deadlift
12 x 100 kg - kan eigenlijk prima zwaarder
Bij 't begin van m'n tweede setje deden m'n eeltplekken op mn handen facking zeer, dus ben er maar mee gekapt, niet echt ideaal tijdens een RDL

Al met al chille training

ik heb dat áltijd dat mn eelt gaat k*tten tijdens RDL, zodanig zelfs dat ik daardoor tegenwoordig overgestapt ben op good mornings

Heb er normaal geen last van, maar had deze keer al een tijdje met een bb in mn handen calf raises gedaan (houdt m vast alsof ik bb shrugs doe), denk dat dat t was

Woensdag 17 juli - push

Lever Chest Press
12 x 72,5 kg
8 x 72,5 kg
8 x 70 kg

DB Incline Bench Press
12 x 22 kg
10 x 22 kg
10 x 22 kg

DB Lateral Raise
3 x 12 x 10 kg

Cable Pushdown
12 x 25 kg
10 x 25 kg
10 x 25 kg

Cable Bent-over Triceps Extension
10 x 22,5 kg
10 x 22,5 kg
9 x 22,5 kg

En daarna kwam ik er achter dat m'n portemonnee gestolen was, gewoon uit m'n tasje gehaald die ik in m'n kluisje had liggen (had m niet op slot). Dus ik loop nu voortdurend met nare ziektes te schelden, om het zo maar te zeggen.. Rijbewijs, OV kaart en 30 euro ofzo zat er in, rest boeit niet.

En daarna kwam ik er achter dat m'n portemonnee gestolen was, gewoon uit m'n tasje gehaald die ik in m'n kluisje had liggen (had m niet op slot). Dus ik loop nu voortdurend met nare ziektes te schelden, om het zo maar te zeggen.. Rijbewijs, OV kaart en 30 euro ofzo zat er in, rest boeit niet.

Meest vervelende wat je maar kan overkomen...
Had zelf op festival met ID, mobiel, 70 euro en nog wat kleine dingetjes...
Gewoon aangifte doen en voor de rest kun je niks... sterkte in ieder geval, want weet hoe het voelt :(

Denk dat ik wel weet wie t waren. Was verder bijna niemand behalve zo'n groepje van 4 (waren beetje kneusjes), en die gingen 5-10 minuten voor mij weg, en stonden best lang in de kleedkamer. Weet hoe ze er uit zien dus ga ze als ik ze weer zie mooi is ff aanspreken, mja heb verder weinig om op te staan. Kluisje niet op slot en verder ook niks geen bewijs, ze hoeven maar ongeschuldig en onwetend te doen en ik kan niks beginnen..

Daar kan ik ook zo slecht tegen, Blijf gewoon van ander mans spullen af vind stelen echt zo triest.

Ov laste blokkeren weer naar gemeenten huis enc.. ben je weer hoop geld kwijt....

Tog nog goede training, desondanks je gestolen portemonnee zou zeker die jongens aan spreken

Thx man! En ov compleet vergeten haha, zal dr morgen ff achteraan gaan

had het toch wel geweten als je weet wie het zijn..
dbb knokploeg?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven