JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx bro!

Mogelijk dat ik heel iets sterker ben geworden de afgelopen paar maanden ja, maar verre van significant.

Mogelijk dat ik heel iets sterker ben geworden de afgelopen paar maanden ja, maar verre van significant.![]()
Nee man nog steeds aan 't cutten, ga door tot ik op vakantie ga (3 t/m 9 augustus).Snap ik, maar je zit nu toch weer in de bulk? Merk je al wat krachtgains?
Nee man nog steeds aan 't cutten, ga door tot ik op vakantie ga (3 t/m 9 augustus).

Oww!! Ja dan mag je inderdaad blij zijn als je geen krachtverlies oploopt, heb ik momenteel ook nog geen last van. Maar ik sta ook nog op 14-15% zal ook wel meespelen..

Lekkere trainingen bro!
Ben benieuwd hoe ver je kunt komen!!
Succes en blijf lekker strict doorgaan![]()
maar skijtLekkere trainingen bro!
Ben benieuwd hoe ver je kunt komen!!
Succes en blijf lekker strict doorgaan
Mwah stond zelf op 10% en boekte nog steeds progressie qua kracht![]()

Thx man!Lekkere training bro!!
Nice van je Leg Press en sowieso ook heerlijke training voor de rest!!![]()
Thx!
mja ben meer carbs gaan eten, vaker gaan trainen, mss dat vocht/glycogeen iets verhuld. En paar keer flink gecheat, dat zal ook niet meewerken 
Thx!
Gewicht alleen de laatste tijd ookmja ben meer carbs gaan eten, vaker gaan trainen, mss dat vocht/glycogeen iets verhuld. En paar keer flink gecheat, dat zal ook niet meewerken
![]()