Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, wel zo makkelijk, hoef ik niet meer moeilijk te doen met avondeten (geen aardappels op rustdagen etc blabla).toch maar weer zelfde op rust en trainingsdagen qua voeding?
Had daarvoor al dat interview gelezen en die pics gezien en was toen al om, maar in die vids is ie ook baasHehe, mooi nieuw doel heb je voorgenomen met Tavi Castro!
Mijn post van z'n vids enige aanleiding geweest tot?
Zie ook dat je rust- en trainingsdagen exact hetzelfde zijn qua kcals en macro's... wat is daarvoor je reden?
Voor de rest goed gebalanceerd schema, waarmee je verwacht ik genoeg progressie zult kunnen boeken!![]()

Thx bro
Barbell bench press kan ik maar 60-65 kg ofzo, mja skijt. Vind het verder een k*t oefening en heb toch geen powerlifter ambities ofzo
Ik blijf cutten tot ik op vakantie ga, 3 t/m 10 augustus. Daarna begin ik met bulken, gewoon rustig aan (0,1-0,3 kg per week oid). Denk tot ergens in maart/april 2014, vrij lang dus. En daarna weer cutten voor de zomer. En dan repeat denk ik gewoon![]()
Oké, maar je hebt dus niet echt vaste doelen?
April 2014
- weeg ik ??kg
- meet mijn borst ??cm
- meten me armen ??cm
- druk ik ??kg met de leg press
Etc etc etc...
Of maak jij je doelen nooit zo SMART?
Heb zelf namelijk geleerd wanneer ik dat doe de ruimte voor falen veel minder groot is en ik duidelijke richtlijnen heb!
Ik had wat betreft cutten het doel rond de 10% te komen te staan, en dat gaat wel lukken. Sta nu op 11% of iets minder en heb nog 4 weken. Dan heb ik zo'n 7% in zo'n 4 maanden verloren, met 0 krachtverlies.
Kwa bulken, hmm weet niet. Ga niet voor een bepaalde grootte in cm oid, ik denk dat ik mezelf een kg per maand ofzo stel.
Heb ook niet echt het doel om zoveel te kunnen drukken of weet ik het, kracht vind ik meer een bijzaak.

Ow oké, dan begrijp ik het nu enigszins wel allemaal
Ja, voor mij is kracht hoofdzaak, omdat kracht = massa...
Heb mezelf aangeleerd als beginner zijnde dat ik beter eerst gewoon beresterk kon worden.
Als ik dan eenmaal goed sterk ben zal ik waarschijnlijk vanzelf ook wel een hoop massa gebouwd hebben.
Beschouw het namelijk altijd maar zo: ken je iemand die echt sterk is maar niet groot is? Ik namelijk niet![]()

Ow oké, dan begrijp ik het nu enigszins wel allemaal
Ja, voor mij is kracht hoofdzaak, omdat kracht = massa...
Heb mezelf aangeleerd als beginner zijnde dat ik beter eerst gewoon beresterk kon worden.
Als ik dan eenmaal goed sterk ben zal ik waarschijnlijk vanzelf ook wel een hoop massa gebouwd hebben.
Beschouw het namelijk altijd maar zo: ken je iemand die echt sterk is maar niet groot is? Ik namelijk niet![]()
weet ik, maar je gebruikt wel een apparaat die voor jou de beweging bepaalt.
hier geldt hetzelfde voor, kan je wel een stukje laten zien maar die over de smith had ik net iets sneller gevonden.
Free weight bench press maakt meer gebruik van medial delts, verder maakt het niet echt uit. Maar voor de zijkant van m'n schouders doe ik lateral raises, dus ik ben niet afhankelijk van de BP wat dat betreft.
En ik voel die machine veeeel beter, plus minder gezeik met vorm en schouder blessures enzo.
Persoonlijk zou ik altijd de voorkeur geven aan free weights, maar als het werkt voor jou moet je dat gewoon blijven doen natuurlijk!