michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok thx! Misschien ga ik dat proberen.
Merk je ook dat je er sterker op wordt en/of dat je kuiten groeien?

Kuiten reageren altijd op hoge herhalingen, komt door het type spierweefsel.
Heb je wel eens gekeken uit welk type de gastrocnemius overwegend bestaat? dan kom je uit op fasttwich dominant (meer dan 50% fasttwich) wat je dus juist niet met hoge hh, maar met lagere hh en veel gewicht moet trainen.
Heb je wel eens gekeken uit welk type de gastrocnemius overwegend bestaat? dan kom je uit op fasttwich dominant (meer dan 50% fasttwich) wat je dus juist niet met hoge hh, maar met lagere hh en veel gewicht moet trainen.

Voor zover ik, en de rest van de mensen die er sporten weten wel ja.
Geen flauw idee wat voor stang het is, gewicht maakt me verder ook niet uit dus of ie nou 10 of 20 is, t gaat mij er om dat ik gewicht kan blijven toevoegen etc.

Vrijdag 8 maart
DB bench press
3 x 10 x 26 kg - Voelt nog niet aan alsof ik hoger kan
Lever seated row
4 x 10 x 90 kg - DB BOR kan niet hoger dan 30 kg dus moest ik vervangen
DB incline bench press
10 x 24 kg
6 x 24 kg - gay
8 x 24 kg
Cable (lat) pulldown
10 x 70 kg
2 x 10 x 65 kg
DB lateral raise
2 x 12 x 10 kg - Voelde nog niet aan alsof ik volgende week zwaarder kan
10 x 10 kg
Weighted Bench Dips
10 x BW
10 x BW+10 kg
7 x BW+15 kg - Was ff uitproberen, bij 15 kg ging mn borst trillen enzo en lukte t niet echt meer
BB curl
10 x 25 kg
8 x 25 kg - k*t oefening, ga preacher curls er denk ik weer ingooien, valt minder mee te cheaten
Niet echt vooruitgang. beetje matig.
DB Bench Press: +/- 24 kg --> 26 kg
DB Incline Bench Press: +/- 22 kg --> 24 kg
Cable Pulldown: 60/65 kg --> 70/65 kg
Deadlift: 125 kg --> 130 kg
DB Lateral Raise: 8 kg --> 10 kg
Rest van de oefeningen is niet consistent geweest ivm vervangingen enzo,
en/of zijn isolatie oefeningen die de spieren verder vermoeien en waar ik niet direct grote progressie op maak.
Afgelopen maand een week hoofdpijn gehad, waardoor ik 2 trainingen gemist heb, verder ben ik nog een beetje aan het experimenteren met welke oefeningen ik nou echt chill vind, waardoor progressie soms moeilijk bij te houden is en soms ook inconsistent.
Maar mensen zeggen dat ik beest aan het worden ben dus ik zit wel goed denk ik,
Ga vanaf begin april (1e of 8e) beginnen met cutten voor de zomer denk ik, wil wel echt droog staan dan (voor het eerst in m'n leven - ben benieuwd).

Vraagje!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waarom neem je extra magnesium?
blijf m nu maar nemen omdat ik het anders geld verspilling vind, maar is een enorme pot heheBarbell curls zijn echt wel fijne oefening alleen als jij gaat hangen om gewicht omhoog te krijgen is je gewicht gewoon te zwaar. Gewoon rustig opbouwen
Progress is wel netjes man, keep it up!