michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Woensdag 4 december 2013
Leg Press 45: was steeds een paar reps aan het pompen terwijl ik plates erop deed, maar opeens ging m'n linkerknie au doen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet met benen trainen in deze gym

ik heb echt een enoooooooorme hekel aan de leg press, maar de enige apparaten die we hebben zijn:
- lever 45 leg press
- sled seated leg press
- leg extensions
- seated leg curls
Nou die beide leg presses vind ik afschuwelijk, die eerste nog net iets minder dus doe ik die maar. Maarja, vind de ROM gewoon k*t, kan 'm vrij zwaar maar voel m'n benen nooit heel goed terwijl de ROM wel goed zit, en als ik lager in gewicht ga voel ik 'm wel beter maar kan ik eeuwig reps pompen
Ga nog even kijken wat ik de volgende keer ga proberen, misschien front squat positie zittend vanuit bench press aannemen en dan opstaan en in een vrije ruimte gewoon straight setjes doen (3x10 oid, niet helemaal tot failure ivm veiligheid). Front squat vanuit bench press bankje en dan soort van front box squats doen (squat - zitten - omhoog) doet ook pijn aan m'n knie, paar keer geprobeerd.
En anders leg press rond 200 kg, en dan setjes van 15 ofzo, eventueel rest-pause.
Alas, de rest:
Cable Pulldown (supinated, shoulder width grip): 80 kg - 11 reps
BB Bench Press: 67,5 kg - 11 reps
Std Leg Curl: 80 kg - 9 reps / +1 rep
DB Row: 20 kg - 10 reps / +1 rep
Sled Std Calf Press: 190 kg - 18 reps
BB Upright Row: 45 kg - 10 reps / +1 rep
Cable Pushdown: 25 kg - 12 reps
DB Concentration Curl: 16 kg - 11 reps
oja, en nog wat extra gedaan:
Leg Extension: 80 kg - 10 reps
Verder kwa vooruitgang weinig te klagen. Was na die leg press wel enoooooooorm chagrijnig, potverdomme zeg
facking aggresief en geirriteerd ...
en morgen ff contract opzeggen
dat was het, tot morgen.
Leg Press 45: was steeds een paar reps aan het pompen terwijl ik plates erop deed, maar opeens ging m'n linkerknie au doen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet met benen trainen in deze gym

ik heb echt een enoooooooorme hekel aan de leg press, maar de enige apparaten die we hebben zijn:- lever 45 leg press
- sled seated leg press
- leg extensions
- seated leg curls
Nou die beide leg presses vind ik afschuwelijk, die eerste nog net iets minder dus doe ik die maar. Maarja, vind de ROM gewoon k*t, kan 'm vrij zwaar maar voel m'n benen nooit heel goed terwijl de ROM wel goed zit, en als ik lager in gewicht ga voel ik 'm wel beter maar kan ik eeuwig reps pompen

Ga nog even kijken wat ik de volgende keer ga proberen, misschien front squat positie zittend vanuit bench press aannemen en dan opstaan en in een vrije ruimte gewoon straight setjes doen (3x10 oid, niet helemaal tot failure ivm veiligheid). Front squat vanuit bench press bankje en dan soort van front box squats doen (squat - zitten - omhoog) doet ook pijn aan m'n knie, paar keer geprobeerd.
En anders leg press rond 200 kg, en dan setjes van 15 ofzo, eventueel rest-pause.
Alas, de rest:
Cable Pulldown (supinated, shoulder width grip): 80 kg - 11 reps
BB Bench Press: 67,5 kg - 11 reps
Std Leg Curl: 80 kg - 9 reps / +1 rep
DB Row: 20 kg - 10 reps / +1 rep
Sled Std Calf Press: 190 kg - 18 reps
BB Upright Row: 45 kg - 10 reps / +1 rep
Cable Pushdown: 25 kg - 12 reps
DB Concentration Curl: 16 kg - 11 reps
oja, en nog wat extra gedaan:
Leg Extension: 80 kg - 10 reps
Verder kwa vooruitgang weinig te klagen. Was na die leg press wel enoooooooorm chagrijnig, potverdomme zeg
facking aggresief en geirriteerd ...en morgen ff contract opzeggen
dat was het, tot morgen.
Laatst bewerkt:

Dem bro science foreverrrrr.
).
Wss eet je wel wat groenten met je avondmaal?