XXL Nutrition

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Woensdag 4 december 2013

Leg Press 45: was steeds een paar reps aan het pompen terwijl ik plates erop deed, maar opeens ging m'n linkerknie au doen.

Ik weet echt niet meer wat ik moet met benen trainen in deze gym :o:o:o ik heb echt een enoooooooorme hekel aan de leg press, maar de enige apparaten die we hebben zijn:
- lever 45 leg press
- sled seated leg press
- leg extensions
- seated leg curls

Nou die beide leg presses vind ik afschuwelijk, die eerste nog net iets minder dus doe ik die maar. Maarja, vind de ROM gewoon k*t, kan 'm vrij zwaar maar voel m'n benen nooit heel goed terwijl de ROM wel goed zit, en als ik lager in gewicht ga voel ik 'm wel beter maar kan ik eeuwig reps pompen :o

Ga nog even kijken wat ik de volgende keer ga proberen, misschien front squat positie zittend vanuit bench press aannemen en dan opstaan en in een vrije ruimte gewoon straight setjes doen (3x10 oid, niet helemaal tot failure ivm veiligheid). Front squat vanuit bench press bankje en dan soort van front box squats doen (squat - zitten - omhoog) doet ook pijn aan m'n knie, paar keer geprobeerd.
En anders leg press rond 200 kg, en dan setjes van 15 ofzo, eventueel rest-pause.

Alas, de rest:

Cable Pulldown (supinated, shoulder width grip): 80 kg - 11 reps
BB Bench Press: 67,5 kg - 11 reps
Std Leg Curl: 80 kg - 9 reps / +1 rep
DB Row: 20 kg - 10 reps / +1 rep
Sled Std Calf Press: 190 kg - 18 reps
BB Upright Row: 45 kg - 10 reps / +1 rep
Cable Pushdown: 25 kg - 12 reps
DB Concentration Curl: 16 kg - 11 reps

oja, en nog wat extra gedaan:
Leg Extension: 80 kg - 10 reps

Verder kwa vooruitgang weinig te klagen. Was na die leg press wel enoooooooorm chagrijnig, potverdomme zeg :roflol: facking aggresief en geirriteerd ...

en morgen ff contract opzeggen

dat was het, tot morgen.

Laatst bewerkt:
Donderdag 5 december 2013

Romanian Deadlift: steeds paar reps gepompt terwijl ik de plates eraan hing, en daarna 12x125 kg. Flink op techniek gelet met alle reps, die zit wel goed merkte ik. Verder na die 125 kg de boel niet afgemaakt met rest-pause setjes, had het gevoel dat m'n onderrug het nog niet aan kon na die vorige keer.
Cable Pulldown (pronated, wide grip): 75 kg - 9 reps
DB Incline Bench Press: 28 kg - 9 reps / verhoogd naar 28 kg
Seated Row (wide grip): 70 kg - 12 reps / +1 rep
Sled Std Calf Press: 190 kg - 19 reps / +1 rep
Std Lateral Raise: 12 kg - 11 reps
Cable Bent-over Tricep Extension: 27,5 kg - 12 reps
DB Incline Curl: 16 kg - 11 reps / +1 rep

Goedzo, contract opgezegd - 1 zorg minder! Nette trainingen man, sterke gewichten ook! Grappig sommige berichten van andere aan het begin van je log :p Dem bro science foreverrrrr.

Succes verder, ik ga je volgen!

Wait what?
Wat een ruk gym, kreeg laats ook al zo iets mee in een post van je..
Contract daar opzeggen, ik zeg doen!
Heb zelf ook zo'n gruwelijke hekel aan de LP.

Je trainingen zien er weer lekker tough uit! Steeds weer progressie.

Oja, training van vandaag :o

Vanochtend trouwens 83 kg op zo'n 11.5%, was weer 1 a 1,5 mm af met huidplooimeter naast m'n navel. Gewicht wel wat geflatteerd, gister sinterklaas en lekker lopen bikken, sometimes I just don't care.

Net ook weer trouwens :o kan niet van pepernoten afblijven..

Vrijdag 6 december 2013

Leg Press 45: 200 kg - 20 reps
Ga 't als volgt doen: hoog in reps, 15 a 20. En dan afmaken tot 50 reps rest-pause stijl. Die 200 kg was trouwens wel veel te licht :o

Cable Pulldown (supinated, shoulder width grip): 80 kg - 11 reps
BB Bench Press: 67,5 kg - 11 reps
Std Leg Curl: 80 kg - 9 reps
DB Row: 20 kg - 10 reps
Sled Std Calf Press: 190 kg - 19 reps
BB Upright Row: 45 kg - 10 reps
Cable Pushdown: 25 kg - 12 reps / beetje last van linkerelleboog, hoger in gewicht ging niet echt
DB Concentration Curl: 16 kg - 12 reps / +1 rep

Volgende training(en) eventueel ook even experimenteren met DB lunges, vond 't altijd een c*nt oefening maar ga m een nieuwe poging geven.

Laatst bewerkt:
Netjes! Haha ik ken dat gevoel als je eenmaal 1 pepernoot ophebt dan moet alles op...

en je contract al opgezegd? lijkt mij best k*t als je last krijgt van zoon machine

Netjes! Haha ik ken dat gevoel als je eenmaal 1 pepernoot ophebt dan moet alles op...

en je contract al opgezegd? lijkt mij best k*t als je last krijgt van zoon machine
Nee, heb besloten eerst even bij die andere gym te gaan kijken, schijnt dat je daar veel serieuzer kan trainen, fatsoenlijk materiaal etc, veel juicers schijnbaar :o maar wil toch eerst even kijken

moet ik alleen nog doen hehe

200 kg te licht _0_
Lunges zijn heerlijk, ik doe ze zelf altijd direct na het squaten. Dan heb ik geen dummbells nodig.
Pepernoten... begint bij eentje, oké nog eentje dan.. etc. :p

Ziet er weer goed uit verder, succes met het zoeken naar een nieuwe gym.

Maandag 9 december 2013

Romanian Deadlift: 127,5 kg - 9 reps / +2,5 kg
Cable Pulldown (pronated, wide grip): 75 kg - 10 reps / +1 rep
DB Incline Bench Press: 28 kg - 10 reps / +1 rep
Seated Row (wide grip): 72,5 kg - 9 reps / +2,5 kg
Sled Std Calf Press: 190 kg - 19 reps
Std Lateral Raise: 12 kg - 12 reps / +1 rep
DB Incline Curl: 16 kg - 11 reps
Standing DB One Arm Triceps Extension: 7 kg - 11 reps, ofzo / deze gedaan omdat cable overhead ext. bezet was

I am content. RDL's weer mega vermoeiend, na de 24 reps had ik een pauze van 2 minuten :o ik weet wel dat als ik de 130 kg hit (3x20 kg aan beide kanten, like a boss - ja 10 kg stang) ik 'm ff lekker daar op laat, totdat m'n uithoudingsvermogen bij trekt.

Verder weer prima gains

Veel juicers is wel goed voor de motivatie (als het serieuze trainers dan ook nog zijn ;)).

Behoorlijk pittige RDL, ik vind het ook een goed idee als je daar even op blijft hangen om het e.e.a. te verbeteren.

Verder sterke training!

Damn nice training!
Goed idee om even te blijven hangen op je RDL, techniek even tot in de puntjes uitwerken.

Ik zie dat je voedingsschema gebaseerd is op wat Kelei aanraadt maar vindt je dit zelf niet wat eentonig (avondeten niet meegenomen)?

Ik weet dat Kelei fruit overrated vindt maar toch :) Wss eet je wel wat groenten met je avondmaal?

Ben je momenteel aan het recompen?

Oh, en waar heb je die lever tabletten gekocht? :)

Ik zie dat je voedingsschema gebaseerd is op wat Kelei aanraadt maar vindt je dit zelf niet wat eentonig (avondeten niet meegenomen)?

Ik weet dat Kelei fruit overrated vindt maar toch :) Wss eet je wel wat groenten met je avondmaal?

Ben je momenteel aan het recompen?

Oh, en waar heb je die lever tabletten gekocht? :)
Zijn ''visie'' op voeding is wel grotendeels hetzelfde als die van mij maar ben het niet met alles eens hoor.

Vind het niet eentonig, heb alles ingevoerd op zowel nutritiondata.com als die analysesite van het voedingscentrum en ik krijg zonder avondeten alle vitamines/mineralen al gewoon voldoende binnen, en dan heb ik die supplementen er ook nog is boven op voor sommigen. Voel me prima, never nooit ziek ofzo, geen constipatie etc, dus zie het probleem niet echt :p
En ik vind alles wat ik buiten het avondeten om eet echt lekker, werk het zonder problemen elke dag naar binnen.

Groentes soms met avondeten idd, nooit echt veel, vind de meeste gewoon niet lekker. Fruit zou ik wel willen toevoegen opzich (banaan ofzo), vind ik wel lekker, maar haal m'n kcal op 't moment liever uit andere dingen en aangezien ik met het avondeten rekening moet houden, heb ik op 't moment geen extra kcal tot mn beschikking om zo maar te zeggen.

Als geld geen probleem zou zijn en m'n schema genoeg ruimte zou bieden zou ik graag wat groentes (gewokte spinazie bv, heerlijk) en fruit toevoegen, maar als arme student vind ik het te duur om dat er zelf extra bij te halen, en ik geef veel hogere prioriteit aan wat ik nu eet. Ben het overigens wel met Kelei eens dat ze lang niet zo belangrijk zijn als sommige mensen je willen doen geloven, zeker op het gebied van micro's, je kan makkelijk zonder.

Levertabletten: http://www.iherb.com/Solgar-Desiccated-Liver-250-Tablets/11320?at=0

Idd aan het recompen trouwens, was benieuwd of dat echt zou werken. En ik wou niet verder cutten, en ook niet bulken op dit moment, dus tijdje onderhoud om daarmee tegelijk die recomp te proberen was ideaal.

Damn nice training!
Goed idee om even te blijven hangen op je RDL, techniek even tot in de puntjes uitwerken.
Thx bro!

Training van vandaag:

Dinsdag 10 december 2013

Leg Press 45: 210 kg - 20 reps / kan nog wel iets hoger, maar was pittiger dan vorige week al.

Cable Pulldown (supinated, shoulder width grip): 80 kg - 12 reps / +1 rep

BB Bench Press: 67,5 kg - 12 reps / +1 rep. Fuuaark yea volgende keer eindelijk op 70 kg, hehe :p

Std Leg Curl: 80 kg - 9 reps

DB Row: 20 kg - 10 reps

Sled Std Calf Press: 190 kg - 20 reps / +1 rep.. en nu zit ik vast want hoger dan 190 kg gaat ie niet lol, mss de 45 leg press variant doen, of standing calf raises met shrug grip proberen

BB Upright Row: 45 kg - 11 reps / +1 rep

Cable Pushdown: 27,5 kg - 8 reps / verhoogd met 2,5 kg

DB Concentration Curl: 16 kg - 12 reps

Prima training.

Laatst bewerkt:
Goeie training man!
Geld is bij mij helaas ook een probleem in mijn voedingsschema, echt minder.

Woensdag 11 december 2013

Romanian Deadlift:
wou deze als laatste doen, kijken wat het effect op m'n energie tijdens de training was, want normaal moet ik na de RDL altijd 10 minuten bijkomen, srs. Resultaat = geen energie meer voor RDLs :o mja care, ga denk ik toch total reps voor RDL naar 20 terugbrengen, anders is 't echt zo t*ring zwaar, dus die extra rust vandaag vind ik wel prima. T is met afstand m'n sterkste lift geloof ik dus kan ik wel gas op terugnemen..

Cable Pulldown (pronated, wide grip): 75 kg - 11 reps / +1 rep

DB Incline Bench Press: 28 kg - 10 reps

Leg Extension: 80 kg - 11 reps / +1 rep (totaal reps naar 40 verhoogd voor deze)

Seated Row (wide grip): 72,5 kg - 12 reps / +3 reps

Sled Std Calf Press: 190 kg - 20 reps

Std Lateral Raise: 12 kg - 12 reps

DB Standing One Arm Triceps Extension: 7 kg - 9 reps / ga deze doen ipv cable overhead, had een lekkere pomp en kan hiermee strikter zijn kwa vorm

DB Incline Curl: 16 kg - 11 reps / 20 totaal reps gedaan ipv 30 omdat last onderarm, ff kijken of ik een chille andere curl kan vinden, begint irritant te worden (alsof m'n onderarmen enorm samenknijpen)

Redelijke training.

Laatst bewerkt:
Lekker getraind hoor!

Waarom alle pulls wide grip?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven