AndroidHealthClinic

Michieln's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Donderdag 12 december 2013

Lever 45 Leg Press: 215 kg - 20 reps / +5 kg. Voelde ik aardig in m'n glutes

Cable Pulldown (supinated, shoulder width grip): 85 kg - 8 reps / verhoogd van 80 naar 85

BB Bench Press: 70 kg - 10 reps / verhoogd met 2,5 kg, meteen 10 reps, yea buddy

Std Leg Curl: 80 kg - 10 reps / +1 rep

DB Row: 20 kg - 12 reps / +2 reps

Lever 45 Calf Press: 160 kg - 20 reps / nieuw omdat ik maxed out was op de sled variant, kan prima zwaarder trouwens

BB Upright Row: 45 kg - 12 reps / +1 rep

Cable Pushdown: 27,5 kg - 8 reps

DB Concentration Curl: 18 kg - 8 reps / verhoogd van 16 naar 18

I am content.

Volume iets aangepast trouwens, zie OP. Sommige oefeningen verhoogd naar 40 reps.

Laatst bewerkt:
Wat is precies het doel van de high reps telkens op de leg press ?

Wat is precies het doel van de high reps telkens op de leg press ?

Experimenteren.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Zat net het totaal volume voor een week van 5 dagen trainen is te bekijken (A/B/A/B/A):

Quads: 20 sets / 200 reps
Hamstrings: 16 sets / 160 reps
Kuiten: 15 sets / 225 reps

Lats: 20 sets / 200 reps
Bovenrug (rows): 15 sets / 150 reps
Biceps: 15 sets / 150 reps

Borst: 18 sets / 180 reps
Triceps: 15 sets / 150 reps
Schouders zijkant: 15 sets / 150 reps

Als je dat vertaalt naar een 3 daagse split (benen/rug/borst) ziet 't er ongeveer als volgt uit lol:

Benen
Quads 4x10
Quads 4x10
Quads 4x10
Quads 4x10
Quads 4x10
Hamstrings 4x10
Hamstrings 4x10
Hamstrings 4x10
Hamstrings 4x10
Kuiten 3x15
Kuiten 3x15
Kuiten 3x15
Kuiten 3x15
Kuiten 3x15

Rug
Lats 4x10
Lats 4x10
Lats 4x10
Lats 4x10
Lats 4x10
Bovenrug (rows) 3x10
Bovenrug (rows) 3x10
Bovenrug (rows) 3x10
Bovenrug (rows) 3x10
Bovenrug (rows) 3x10
Biceps 3x10
Biceps 3x10
Biceps 3x10
Biceps 3x10
Biceps 3x10

Borst
Borst (flat) 4x10
Borst (flat) 4x10
Borst (flat) 4x10
Borst (incline) 3x10
Borst (incline) 3x10
Triceps 3x10
Triceps 3x10
Triceps 3x10
Triceps 3x10
Triceps 3x10
Schouders (zijkant) 3x10
Schouders (zijkant) 3x10
Schouders (zijkant) 3x10
Schouders (zijkant) 3x10
Schouders (zijkant) 3x10

Dat volume.

Wajo, flink volume!
Je training ziet er weer strak uit gast. lekker sterk!

Vrijdag 13 december 2013

Romanian Deadlift: 127,5 kg - 12 reps / +3 reps, like a boss

Cable Pulldown (pronated, wide grip): 75 kg - 11 reps

DB Incline Bench Press: 28 kg - 10 reps

Leg Extension: 80 kg - 12 reps / +1 rep

Seated Row (wide grip): 75 kg - 9 reps / verhoogd met 2,5 kg

Lever 45 Calf Press: 170 kg - 16 reps / verhoogd van 160 naar 170

Cable One Arm Lateral Raise (achterlangs): 3,75 kg - 10 reps / geprobeerd ipv seated db lat raise. veel chiller, voelde m beter, makkelijker strikte vorm te behouden, deze hou ik erin

DB One Arm Overhead Triceps Extension: 7 kg - 12 reps / +3 reps

BB Curl: 30 kg - 12 reps / ipv db incline curl, vond die laatste irritant worden

Goeie training, en een beestachtige week gehad, very content.

Haha zieke volume als je het daarmee gaat vergelijken, its all about dem gainzzzzz! Sterke trainingen man! RDL gaat lekker , qua kracht lijkt het wel wat op dat van mij, waar jij nu zit! Althans de benen, je armen zijn sterker maar je borst is weaker ;D

Gaat lekker keep it up! Hoe staat het met je gewicht, vp, stats etc etc? Ook begin vergelijking en nu qua progressie?

Haha zieke volume als je het daarmee gaat vergelijken, its all about dem gainzzzzz! Sterke trainingen man! RDL gaat lekker , qua kracht lijkt het wel wat op dat van mij, waar jij nu zit! Althans de benen, je armen zijn sterker maar je borst is weaker ;D

Gaat lekker keep it up! Hoe staat het met je gewicht, vp, stats etc etc? Ook begin vergelijking en nu qua progressie?
Thx brah! Vrij geniaal dat volume ja als je het als een conventioneel schema uitzet, heerlijk :D zou denk ik nog best een paar oefeningen bij kunnen zelfs, zou dat prima trekken (inb4 naar de t*ring na 3 weken, maar dat is nu ook al zo)

Borst is idd minder sterk, is altijd zwakker geweest.. Begint nu wel prima te groeien als ik zo in de spiegel kijk :)

Gewicht vanochtend 82,8 kg op 11,5-12% ofzo (huidplooimeter als volgt: 13mm navel, 6mm borst, 8mm bovenbeen), vind 11,5-12% ook wel redelijk kloppen als ik pics vergelijk en ik de spiegel kijk.

Was toen ik begon met recompen (14 oktober) 80 kg bij 13,5% ofzo (huidplooimeter: 16mm navel, 6mm borst, 8mm bovenbeen).

Dus 3 kg zwaarder, groter, wat droger, en flink wat sterker

Overigens ben ik nagenoeg elke zaterdagavond aan 't zuipen en heb ik behoorlijk wat cheat/binge dagen gehad rofl, denk dat ik anders nog droger had gestaan..

Thx brah! Vrij geniaal dat volume ja als je het als een conventioneel schema uitzet, heerlijk :D zou denk ik nog best een paar oefeningen bij kunnen zelfs, zou dat prima trekken (inb4 naar de t*ring na 3 weken, maar dat is nu ook al zo)

Borst is idd minder sterk, is altijd zwakker geweest.. Begint nu wel prima te groeien als ik zo in de spiegel kijk :)

Gewicht vanochtend 82,8 kg op 11,5-12% ofzo (huidplooimeter als volgt: 13mm navel, 6mm borst, 8mm bovenbeen), vind 11,5-12% ook wel redelijk kloppen als ik pics vergelijk en ik de spiegel kijk.

Was toen ik begon met recompen (14 oktober) 80 kg bij 13,5% ofzo (huidplooimeter: 16mm navel, 6mm borst, 8mm bovenbeen).

Dus 3 kg zwaarder, groter, wat droger, en flink wat sterker

Overigens ben ik nagenoeg elke zaterdagavond aan 't zuipen en heb ik behoorlijk wat cheat/binge dagen gehad rofl, denk dat ik anders nog droger had gestaan..
Haha beest, ja na drie weken is het genieten met de deload :p

Gaat lekker zo te horen, succesvolle recomp! Heb je foto's of doe je daar niet aan? Ben benieuwd, ons gewicht is bijna hetzelfde, kracht bijna hetzelfde, straks heb je nog hetzelfde lichaam ook :p Trouwens, heb je nog een doel? Bepaald Streef fysiek of iets?

Haha beest, ja na drie weken is het genieten met de deload :p

Gaat lekker zo te horen, succesvolle recomp! Heb je foto's of doe je daar niet aan? Ben benieuwd, ons gewicht is bijna hetzelfde, kracht bijna hetzelfde, straks heb je nog hetzelfde lichaam ook :p Trouwens, heb je nog een doel? Bepaald Streef fysiek of iets?

Nope heb geen foto's, wil sws geen foto's op internet zetten

Vind de fysiek van Tavi Castro erg tof, zou je een streef/doel kunnen noemen: [Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
Jup bruut fysiek, succes brah!

Lekker van de training, jammer van de foto's :(

Is het ook geen optie om ze net zoals bij mij te doen? Met een afgedekt hoofd?

Mij maakt het niet uit als sommige mensen hier weten wie ik ben, maar ik loop er ook niet mee te koop. Dat kan alleen maar back firen.

Lekker van de training, jammer van de foto's :(

Is het ook geen optie om ze net zoals bij mij te doen? Met een afgedekt hoofd?

Mij maakt het niet uit als sommige mensen hier weten wie ik ben, maar ik loop er ook niet mee te koop. Dat kan alleen maar back firen.
Mss foto's als ik op een punt zit dat ik enigszins tevreden kan zijn, maar dat is nu nog niet het geval haha

Ik kan je uit ervaring vertellen dat je nooit tevreden bent.

Als ik vorig jaar had kunnen kiezen om eruit te zien zoals ik er nu uit zie had ik er meteen voor getekend.

Alleen langzaam aan sluipt ontevredenheid er met de progressie samen in waardoor je nooit echt tevreden bent.

En foto's maken is toch een relatief objectieve manier van progressie meten.

Het vervelende van deze sport is dat je altijd meer wilt. In mijn geval.
Ook al weet je waar je gestart bent, er kan altijd meer bij.

Ik vind het weer een goede training gast.
Waarom doe je in beide trainingen geen press oefening voor je schouders, just curious.

Ik weet t brahs! haha, bedoelde ook meer ''goed genoeg voor een foto'' dan daadwerkelijk tevreden

Kelei heeft geen press in z'n schema opgenomen omdat je met benchen (flat + incline) je voorste kop hard en effectief genoeg traint, en zelfde voor de achterste kop met rows. Daarom alleen oefeningen voor de zijkant (cable lat raise en upright row).
Zo krijg je ook geen disbalans dus/gerommel met je schouders, beter voor je houding etc

Ah zo, we all know that feeling.

Inderdaad wel een goed punt, zwaar benchen en roeien zorgt ook voor goede schouders.

Beestige training michieln, ben wel eens met je stelling over de schouders. Misschien heb ik daarom ook 1 schouder die meer naar voren gaat tijdens bank drukken

Maandag 16 december 2013

Lever 45 Leg Press: 217,5 kg - 17 reps / lol gay. 2,5 kg erbij overigens, maar 17 reps is gewoon gay.

Cable Pulldown (supinated, shoulder width grip): 85 kg - 8 reps / ging al iets soepeler

BB Bench Press: 70 kg - 12 reps / +2 reps, lol. 2 trainingen nodig gehad om van 67,5 kg 12 reps naar 70 kg 12 reps te gaan, feelsgoodman.jpg

Std Leg Curl: 80 kg - 10 reps / ging vrij soepel, dacht de 11e net niet meer te redden

DB Row: 20 kg - 12 reps / op 20 kg gebleven deze training om zeker te weten dat form goed was, volgende keer 22 kg doen.

Lever 45 Calf Press: 170 kg - 20 reps / +4 reps

BB Upright Row: 45 kg - 12 reps / zelfde als bij DB row, volgende keer verhogen.

Cable Pushdown: 27,5 kg - 9 reps / +1 rep

DB Concentration Curl: 18 kg - 8 reps

Vrij degelijk.

Alleen dat van die leg press was gay.

17 reps, know that feeling. Krijg zelf het gevoel alsof ik een hele rep heb weggegooid. Omdat die niet tussen de 10-15 ligt.
Voor zover een goede training!

You like dem volume, strong training is strong recomp is strong picture. Hmm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven