FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Srry brahIk vind je upright row en db curl behoorlijk pittig in vergelijking met bijvoorbeeld je pull down!
En een beetje jammer dat ik even snel Dominik zijn post las en 'picture' zag staan, vervolgens ben gaan zoeken om maar teleurgesteld nog een keer rustig door te lezen![]()

nu form perfectioneren en uithoudingsvermogen bij laten trekken lol, al ging 't vandaag vrij redelijk!Haha fail.Ik vind je upright row en db curl behoorlijk pittig in vergelijking met bijvoorbeeld je pull down!
En een beetje jammer dat ik even snel Dominik zijn post las en 'picture' zag staan, vervolgens ben gaan zoeken om maar teleurgesteld nog een keer rustig door te lezen![]()
Thx!
Thx!Inderdaad niet verstandig om dan te gaan trainen!
Maar ik zeg toch weer een sterke training. Had je niet liever wat meer gewicht erop willen gooien bij the leg press?
Aangezien je de vorige keer ook 17 reps deed.

zo'n 63%Nooit fruit en zelden groentes.Als jij je er goed bij voelt, why not.
Waarom neem je vitamine c er extra bij?
Reden voor weinig groente en fruit!
Interessant artikel, was zeker de moeite om door te lezen.
(ja dus, zie edit net hehe)? iig; krijg alle vitamines/mineralen muv vitamine C al binnen door mn voeding, excl avondeten. Verder vind ik groentes en fruit vrij overrated, en veelal niet lekker. 
Was dat eerste een vraag(ja dus, zie edit net hehe)? iig; krijg alle vitamines/mineralen muv vitamine C al binnen door mn voeding, excl avondeten. Verder vind ik groentes en fruit vrij overrated, en veelal niet lekker.
Wat betreft vitamine C en hart- en vaatziekten; is zeker interessant, jammer dat er geen studie bij mensen is die hoge dosissen vitamine C, verspreid over de dag, heeft getest. Er is 1 meta-analyse die aangeeft dat 500mg eenmalig per dag je LDL cholesterol met zo'n 5% (dacht ik) doet dalen, maar 500mg eenmalig per dag zorgt voor verre van optimaal resultaat. Dosis en timing zijn belangrijk
Er is wel veel te vinden over de effecten op t endotheel, structuur, sterkte en flexibiliteit etc van je aderen, die een positief effect aangeven.
Wel aantal dier studies waarbij een vitamine C tekort (dan wel uitschakeling van het gen dat vitamine C maakt) atherosclerosis induceert (of toevoeging van hose dosissen het tegengaat), precies volgens theorie. Heel interessant dus. En aangezien je bijna onmogelijk gaat overdoseren in vit C, ben ik wel een fan van hoge dosissen![]()

Zal wel komen omdat ik zaterdagnacht had lopen barfen![]()

werd zondag wakker een keer in de middag, licht aan, plakkaat op de vloer, dikke bende
had geen ideeeeee wat er gebeurd was![]()

Viel wel meeZal moeders blij mee zijn geweest
Te lang geleden dat ik zo ben wakker geworden. Wordt zaterdag maar weer is tijd![]()

voelde me echt een opa op het begin. 5 dagen fullbody per week en dan na 9 dagen niets opeens weer trainen, huuh brah