AndroidHealthClinic

mijn 1e kuurtje begonnen

Milazzo21

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
hey jongens

heb zondag me eersten spuit in me reet gehad :P
500 mg tes enht per eweek voor 10 weken met nakuur natuurlijk.

weeg nu 90 kilo bij een vet % van 15/16 ben 1.80.
hoop dat ik 10 kilo kan pakke in deze weken meschien wel een beetje te veel gevraagd :P

hoop dat die testo snel begint te werken.
is meestal drie weken of kan het ook eerder ?

wat ik wel heb is pijn aan me reet van die spuit haha
en lichte hoofd pijn sinds maandag.
vanochtend stond ik op en was ik in eens misselijk en voelde me echt draaierig als of ik moest flouw valle maar dat ging in eens weg.

ik hou jullie wel ff op de hoogte hoe en wat als jullie interesse hebbe

gr milazzo

Reken maar op 3 weken voordat je de testo merkt. Sneller kan met Test-e eigenlijk niet.

• Topic Starter Topic Starter
nakuur met nolva

Je gebruikt geen kickstart?
Hoe zit het met de voeding?
ik volg je..

Dit ga ik hier ook volgen.

Hoe zit het met je voeding?

ik volg ook:D
je hebt mijn lengte en VP alleen niet mijn gewicht! maar kben op weg naar de 90 :D
en k dacht ook aan een test-e kuurtje voor volgend jaar winter!
heb me al genoeg ingelezen. Wil wel je je progressie bijhouden en alles

Nice, subbed!

BedAnkt voor de reacties motiveert nog meer. Ik heb geen kick start gewoon testo only. Ik wil eerst kijke wat het doet met me:p eventueel me 2 kuur stacke maar zie ik dan wel. Me voeding zit wel goed eet om de drie uur genoeg eiwitten en koolhydraten heb geen vast eet schema eet veel verschillend. Maar elke dag wel vis ei biefstuk. Zal jullie zeker op de hoogte houde :D eerst maar Ff afwachte tot die testo begind te werken.

..

Laatst bewerkt:
ik heb ook mijn kuurtje klaar liggen maar wacht nog tot maart, ik ga je ook volgen ben zeer benieuwd naar je eerste ervaringen.

waarom heb je alleen voor test gekozen?

ik heb alleen voor test gekozen omdat ik eerst ff wil kijke wat het met me doet enzo.
en ik wil ook niet gelijk zwaar gaan beginnen met stacken enzo.

want uiteindelijk heb je wel steeds meer nodig dus begin gewoon rustig aan. ben nu 90 kilo 2e spuit gaat er morgen in. voel geen reet nog ff afwachten nog.

ik kom trouwens zelf van de 108 kilo clean maar onwijs veel vet haha.
toen ben ik begonne met droog trainen ben ik tot 84 kilo afgevallen. nu probeer ik weer zwaarder te worden alleen dan met zo min mogelijk vet natuurlijk :d

maar zodra ik wat voel en ik boek vooruitgang zal ik het gelijk melden

gr milazzo

begin vandaag echt aggresief te worden enzo van dat spul lijkt wel

En vandaag de 3e injectie gedaan?

Hey jongens 3e prik zat er zondag al weer in. Ik Voel nog steeds geen reet. Mischien iets geiler thats it . Maar volgens mij berekeningen moet het 23 Jan in slaan dan is het drie weken dus Ff afwachten weg 91 kilo op dit moment

Had toch voor een kickstart gekozen met bijv Winny.
Ben benieuwd naar je progressie.

Je bent pas 2 weken bezig toch? komt wel.. hou 3 weken aan en dan moet t wel gaan inslaan. Als je een kickstart had gebruikt, zoals winny of diana dan was je nu al lekker aan het knallen geweest;) hoe gaat t met de kracht? merk je daar al wat van?

even abbo´tje genomen.

Terug
Naar boven