AndroidHealthClinic

mijn 1e kuurtje begonnen

je bent 5 weken bezig toch? je hebt nog 5 weken te gaan.

geef je voedingsschema en trainingsschema eens dan

• Topic Starter Topic Starter
voeding schema is als volg

smorgen 2 sneedjes musli brood met kaas 2 broodjes kip en een schake 50 gr eiwit.

daarna 2 broodjes met tonijn en 3 eitjes 1 stuk fruit

in de middag maaltijd meestal rijst/pasta met kip /vis

dan schake 50 gr

avond maaltijd meetal ook rijst of pasta met biefstuk kip of vis

na trainen schake 50 gr

voor het slapen bak kwark met wat suiker anders krijg ik het niet door me strot

naatuurlijk is dit op me 2 a 3 uur hangt er van af of me werk dat toelaat.
en neem tussen door altijd nog wel is wat.

trainen doe ik 4 keer in de week

borst bicep
rug tricep
schouders traps
benen
buik 3 keer in de week
zo als nu onder de kuur pak ik alle spier groepen wel 2 keer in de week doe veel super setjes

ik vind je voeding wel weinig, hoeveel kcal is het en wat is je onderhoud?

aas zijn geen wondermiddelen,maar hulpmiddelen,hoe beter je eet,hoe meer je daarmee groeit.ik lees ook dat je van het 1 moment op het ander er andere aas bijdoet,dat is nutteloos.je hebt bv na week 5 deca erbij gedaan omdat het te traag gaat.maar eens je deca deftig aan het werken is,zit je kuur erop.ofwel gooi je de deca erin vanaf week 1 ofwel doe je hem niet.mensen die op zo een kuur 10 tot 12kg gainen,houden uiteindelijk ook maar 5 tot 6 kg over,de rest is vocht en vet.je weet wat je precies hebt gegaind 3 maanden na je kuur.gainen tijdens is kuur is niet moeilijk,maar het achteraf behouden,dat is de key.blijven eten en blijven trainen.veel succes nog verder.

• Topic Starter Topic Starter
Ja je heb ook wel gelijk volgende kuur pak ik zeker anders aan. Is me eerste kuur beetje teste allemaal. Over me
Voeding zo als ik al zij eet ook veel tussen door dan is het bv broodje kip of beetje brinta enzo. Ik heb niks berekend ofzo onderhoud ook niet
Waar ik het meest na kijk zijn me eiwitten die zitten ruim bove de 300 gram per dag

je moet niet testen,wanneer je aan de aas begint,moet je weten wat je doet en waaraan je begint.velen starten met een voedingsschema TIJDENS een kuur en dit is verkeerd,je voeding moet al in orde zijn VOOR je begint te kuren.maak een schema,zodat je weet wat je eet en hou dit aan,ook na de kuur.

Terug
Naar boven