AndroidHealthClinic

mijn 1e kuurtje begonnen

• Topic Starter Topic Starter
Ja kickstart ga ik volgende keer zeker doen maar niet met dboll. Denk stanazol dboll hoor daar geen goede verhalen over. Buiten dat het erg slecht voor je lever is. Kwa kracht mer ik ook niks ook nog geen symtonen kleine testikels ofzo

Ik weet nu ook zeker dat ik bij mijn 1e kuur van test-e 500mg ew, 4 weken winny neem als kickstart.
Ik ben veeelste ongeduldig!
Moet dit dan orals zijn of ook injects?

Kan allebei tabletten zijn wel goed gewoon 4 wekenop 30 mg is zat. Het is ook een van de veiligste anabolen. Veilig is het nooit maar je begrijp wat ik bedoel. Heb dat vorig jaar gedaan. 4 weken stanazol 4 kilo er bij en gehouden. Had alleen afentoe zo een warmte aanval en beetje agresief. Voor de rets wel oke

Kan allebei tabletten zijn wel goed gewoon 4 wekenop 30 mg is zat. Het is ook een van de veiligste anabolen. Veilig is het nooit maar je begrijp wat ik bedoel. Heb dat vorig jaar gedaan. 4 weken stanazol 4 kilo er bij en gehouden. Had alleen afentoe zo een warmte aanval en beetje agresief. Voor de rets wel oke

okey nice! ik houw dit erin!
jij doet nu hetzelfde kuurtje als ik wil doen, 500mg test-e 10 weken, nakuur!
alleen ik neem dan waarschijnlijk 4 weken ed 40mg winny tabs als kickstart erbij!
ik volg dit topic, even kijken wat het met jouw doet voordat ik begin:P

Moet met me kuur stoppe heb een onsteking opgelopen in me rug Pfff. Ik ga het ook niet meer oppakken. Want voelde er geen reet van. Ga nu goed herstelen en me volgende kuur word stacken met kickstart

Moet met me kuur stoppe heb een onsteking opgelopen in me rug Pfff. Ik ga het ook niet meer oppakken. Want voelde er geen reet van. Ga nu goed herstelen en me volgende kuur word stacken met kickstart

oei:O jammer kerel! succes met de onsteking

Dan is dit niet je eerste kuurtje, vriend :D

jongens vandaag uitlag gekregen niks aan de hand gelukkig het is waarschijnlijk een vet bobbel of overbelaste spier. zweling word ook met de dag minder dus ff kijke hoe het gaat.
heb vandaag me 4 e prik er in gedaan normaal altijd op zondag maar heb het uitgesteld tot vandaag tot dat ik na de huisarts ben geweest dus vandaar.

ik heb wel nu deca nadrolone bij gedaan want gaat mij wat te langzaam allemaal

Beetje vreemde log dit ???

Je test-e zou net moeten beginnen inkicken na je 4e inject, waarom die deca er plots nu nog bij dan?

ja zou ook met diana 4weken en ondertss slaat test in tege dat er met diana gestopt wordt.

lekker dat je toch verder kan gaan kerel, alsnog succes!
hoe lang ga je die deca erbij pakken?

hey hoelang tot die kuur afgelopen is. wacht nog om me bloed uitslag morgen ff kijken wat die k*t bult om me rug is. volgens dokter geen infectie dus mog door gaan met kuuren maar ja ff kijke wat het is maak me wel zorgen.

kwa gains geen ene moer 3e week is voor bij beetje vocht vast gehouden meschien agresief dat wel. ik maak deze kuur gewoon netjes af en we zien wel wat het doet. maar nooit meer testo only voortaat stacken als een gek :P

ehhh je weet toch dat geadviseerd word om eerder te stoppen met deca dan met test?
dus bedenk je nog maar eens wat je precies gaat doen.

Hey jongens eindelijk slaat het een beetje in. Heb een kilo gewonnen wat zeker vocht is want zit allemaal bij me hoofd haha. Kracht heb ik ook een beetje meer dus het begint te komen. Nog geen bijwerkingen gehad behalve dan dat ik soms van die Agressie aanvalle krijg. Geilheid valt wel mee dus hoop nou te knalle. Ik eet trouwens nog veel meer dan eerst niet normaal wat een honger krijg je van die shit

Ik ga je volgen heb nog geen ervaring met AAS en totaal geen knowledge er van. dus het is wel interessant voor mij om hier abbo op te nemen:D

ik heb wel nu deca nadrolone bij gedaan want gaat mij wat te langzaam allemaal
ik heb de indruk dat je echt niet weet waar je mee bezig bent. die nandrolone gaat de zaak niet versnellen, die voel je pas binnen een paar weken. had er dan iets bijgenomen dat onmiddelijk begint te werken.

ga je zeker volgen ben zelf nu ook bezig met test E en tren E
1e kuur ook trouwens ik zit nu zelf op 3,5 week en ben 5 kilo zwaarder geworden..

Nou jongens ben er weer na poosje :p Ik weeg nou 95 kilo na zeven weken kuren ben zwaar teleurgesteld moet ik zeggen. Had er zo veel meer van verwacht. Maar ja we zijn nog niet klaar dus hopen op een wonder ben ieder geval wel zwaarder en iets sterker geworden. Nou hoor ik op de gym dat er zelfs mensen zijn die niet eens reageren op anabolen? Of zo als mijn geval minimum ? Hoe de **** kan dat. Ik moet er wel Ff bij zegge dat ik van af week 5 over ben gegaan na prop en 20 mg d boll erbij en deca. Wou gewoon echt knallen. Na die teleurstellende 5 weken testo only en nog vind ik het niks. THE gear is 100 % echt. Misschien reageer ik er gewoon niet op? En als je na me lichaam kijkt ben ik eigelijk alleen wat voller thats it. Misschien te veel van verwacht. Me vriendin is de gene die hèt Blijst is die mishandel ik Elke dag weer :p nou ik laat jullie me eind resultaat wel weten Gr. Milazzo

je hebt 5 kg gegained man wat zeik je, en zou met een laag bf eigenlijk kuren..

Ja vijf kilo met zo een kuur pakke de meeste die ik ken en hebben gedaan minimaal op 10 à 12 kilo ?

Terug
Naar boven