Milazzo21
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan allebei tabletten zijn wel goed gewoon 4 wekenop 30 mg is zat. Het is ook een van de veiligste anabolen. Veilig is het nooit maar je begrijp wat ik bedoel. Heb dat vorig jaar gedaan. 4 weken stanazol 4 kilo er bij en gehouden. Had alleen afentoe zo een warmte aanval en beetje agresief. Voor de rets wel oke

Moet met me kuur stoppe heb een onsteking opgelopen in me rug Pfff. Ik ga het ook niet meer oppakken. Want voelde er geen reet van. Ga nu goed herstelen en me volgende kuur word stacken met kickstart
Kan allebei tabletten zijn wel goed gewoon 4 wekenop 30 mg is zat. Het is ook een van de veiligste anabolen. Veilig is het nooit maar je begrijp wat ik bedoel. Heb dat vorig jaar gedaan. 4 weken stanazol 4 kilo er bij en gehouden. Had alleen afentoe zo een warmte aanval en beetje agresief. Voor de rets wel oke

ik heb de indruk dat je echt niet weet waar je mee bezig bent. die nandrolone gaat de zaak niet versnellen, die voel je pas binnen een paar weken. had er dan iets bijgenomen dat onmiddelijk begint te werken.ik heb wel nu deca nadrolone bij gedaan want gaat mij wat te langzaam allemaal
Ik weeg nou 95 kilo na zeven weken kuren ben zwaar teleurgesteld moet ik zeggen. Had er zo veel meer van verwacht. Maar ja we zijn nog niet klaar dus hopen op een wonder ben ieder geval wel zwaarder en iets sterker geworden. Nou hoor ik op de gym dat er zelfs mensen zijn die niet eens reageren op anabolen? Of zo als mijn geval minimum ? Hoe de **** kan dat. Ik moet er wel Ff bij zegge dat ik van af week 5 over ben gegaan na prop en 20 mg d boll erbij en deca. Wou gewoon echt knallen. Na die teleurstellende 5 weken testo only en nog vind ik het niks. THE gear is 100 % echt. Misschien reageer ik er gewoon niet op? En als je na me lichaam kijkt ben ik eigelijk alleen wat voller thats it. Misschien te veel van verwacht. Me vriendin is de gene die hèt Blijst is die mishandel ik Elke dag weer
nou ik laat jullie me eind resultaat wel weten Gr. Milazzo