XXL Nutrition

Mijn buurman is straks de lul, en die hond van hem ook

Bezoekers in dit topic

of smack die baas gewoon voor zn smoel en waarschuw hem

:roflol:

Zou het niet beter zijn om hem eerst te waarschuwen alvorens over te gaan op fysiek geweld? :rolleyes:
(of zoals jij het stelt, alleen dan het waarschuwen achterwegen laten. Want dat slaat natuurlijk nergens op.)
 
:roflol:

Zou het niet beter zijn om hem eerst te waarschuwen alvorens over te gaan op fysiek geweld? :rolleyes:
(of zoals jij het stelt, alleen dan het waarschuwen achterwegen laten. Want dat slaat natuurlijk nergens op.)
als ik zo hoor hoe de TS het individu beschrijft, nee gelijk overgaan op fysiek geweld en dan waarschuwen voor de volgende keer...
 
er is niks ergers dan lawaai van anderen in je eigen ****ing huis te horen...maakt niet uit welk tijdstip het is... ik begrijp je volkomen...

ik zeg doe wat je moet/kan doen...! desnoods een plakje worst met wat rattegif of smack die baas gewoon voor zn smoel en waarschuw hem


Als je een dier gaat mishandelen / opzettelijk ziek gaat maken of zelf vermoorden ben je niet goed bij je hoofd.
 
Als je een dier gaat mishandelen / opzettelijk ziek gaat maken of zelf vermoorden ben je niet goed bij je hoofd.
niemand moet mij uit mijn slaap houden dan ga je sterven
 
praatjes vullen geen gaatjes vriend, als je de ballen niet heb om na de eerste keer iets te doen moet je hier niet internet rambo uithangen.

Ten eerste, ben ik je vriend niet. :)
Hoezo heb ik nou weer geen ballen? :(
:o Klopt ik ben maar een internet-G, int echt een pukkelig jochie die niet eens de ballen heeft om een meisje mee uit te vragen. Jwz. :rolleyes: Maar wel schattig dat je zo snel op je kleine pielemans bent getrapt. :o

@ a1s, volgens mij heb jij gewoon geen idee hoe het is om niet in slaap kunnen komen door doen van anderen. :rolleyes:
Ik denk dat jij net zo'n "zielige personage" zou zijn als je in mijn schoenen stond. Maarja, je gebrekkige analyse en zwakke inlevingsvermogen wekken bij MIJ een beetje medelijden op. :)



Ben net langs geweest;

Op een normale manier meneer duidelijk gemaakt dat ik de eerste keer dat dit weer gebeurt meteen de politie ga inschakelen. :)

Hij toonde enigszins begrip, maar bleef beetje koppig doen over "Ik kan er toch ook niks aan doen" :rolleyes:

Ik heb gezegd dattie zijn huisdier beter af moest richten, en dat je daar zelfs cursussen voor honden en hun baasjes hebt.


:)
 
als ik zo hoor hoe de TS het individu beschrijft, nee gelijk overgaan op fysiek geweld en dan waarschuwen voor de volgende keer...

Zoals a1s het zo mooi beschreef:

Hahahahaha wat een triest personage ben jij topicstarter. Wat een zielig k*t verhaal. Wat een ophef om niets. Ik denk je beter in Marokko kan gaan wonen op een boerderij zodat je van niemand last hebt. Die ene keer in het jaar dat je last hebt van tokkies moet wel vreselijk zijn. Mijn medelijden heb je.


Als je een dier gaat mishandelen / opzettelijk ziek gaat maken of zelf vermoorden ben je niet goed bij je hoofd.

Mocht de eigenaar er ooit achter komen dan zit je denk ik ook nog met een groot probleem ook. (dit geldt in elk geval wel zeker voor mijn lieverd... ik zou echt wel doordraaien :p)

niemand moet mij uit mijn slaap houden dan ga je sterven

Met jouw instelling duurt het niet lang en je krijgt een klein kamertje helemaal alleen voor jezelf! :D
 
Zoals a1s het zo mooi beschreef:






Mocht de eigenaar er ooit achter komen dan zit je denk ik ook nog met een groot probleem ook. (dit geldt in elk geval wel zeker voor mijn lieverd... ik zou echt wel doordraaien :p)



Met jouw instelling duurt het niet lang en je krijgt een klein kamertje helemaal alleen voor jezelf! :D


+1

Denk ut ook:rolleyes:
 
Iets te lang verhaal om volledig te lezen.
 
Zoals a1s het zo mooi beschreef:






Mocht de eigenaar er ooit achter komen dan zit je denk ik ook nog met een groot probleem ook. (dit geldt in elk geval wel zeker voor mijn lieverd... ik zou echt wel doordraaien :p)



Met jouw instelling duurt het niet lang en je krijgt een klein kamertje helemaal alleen voor jezelf! :D
ik weet t ik overdrijf soms een beetje :D maar echt ik weet uit ervaring aanhoudend burenlawaai kan soms het beest in me los maken...
 
:roflol:

Zou het niet beter zijn om hem eerst te waarschuwen alvorens over te gaan op fysiek geweld? :rolleyes:
(of zoals jij het stelt, alleen dan het waarschuwen achterwegen laten. Want dat slaat natuurlijk nergens op.)

Na, ik had 2 jaar geleden al een flinke vechtpartij gehad met een buurman van 1 van de rijtjeshuizen naast mijn flatje. Mijn vrienden, buurtbewoners die naar buiten kwamen en zijn vrouw moesten ons uit elkaar halen want we lagen op een geef moment gewoon op straat te rollen. :D

Maar dat had toen ook niet gewerkt, dus ik heb maar het verstandige gedaan nu. :)
 
Na, ik had 2 jaar geleden al een flinke vechtpartij gehad met een buurman van 1 van de rijtjeshuizen naast mijn flatje. Mijn vrienden, buurtbewoners die naar buiten kwamen en zijn vrouw moesten ons uit elkaar halen want we lagen op een geef moment gewoon op straat te rollen. :D

En was dit jouw eerst coïtusuele ervaring met een man, of had je al enige ervaring? :D

Maar dat had toen ook niet gewerkt, dus ik heb maar het verstandige gedaan nu. :)

Ik heb helaas ook een keer zwakte getoond en de buurman en zijn zoon geslagen omdat ik me al tijden gruwelijk aan het ergeren was aan hun gedrag. Het is inmiddels al wat jaren geleden, maar het heeft wel het gewenste effect gehad en ik heb er nooit meer last van gehad. (al kan ik het er inmiddels wel weer goed mee vinden hoor :p)
 
Snap weer helemaal waarom ik nooit van me leven in een flat zou willen wonen :p
 
Back
Naar boven