Fitness Seller

Mijn buurman is straks de lul, en die hond van hem ook

Bezoekers in dit topic

If you have a problem, if no one else can help, and if you can find me, maybe you can hire Mocromontana.
 
Als het snachts zo erg was had ik zeker de politie gebeld. Maar overdag (van 7u tot 11u savonds geloof ik) mag je idd lawaai maken.
 
**** it je mag 24/geluid maken.

Koop van de gehoor beschermings doppe. Slaap ik ook vaak mee.
Hoor dan geen flikeer en slaap super vast.
 
Stop gewoon in-ears in je klote gehoor, ik zou ook gek worden als jou

trouwens je naam Anti Social klopt wel hoor.

veel succes nog!
 
Ik zou 'm extra hard laten blaffen (lees: ik neem het op en speel het extra luid af :o) om jou knettergek te krijgen. :D
 
Trap de voordeur in en geef die hond te eten. de 1e de beste keer dat je die vrouw kan aanspreken, geef je de overlast aan. luistert ze niet neem je maatregelen.
 
Je kan die slaappillen beter aan Samson geven...
 
Inbreken en muilband om die hond zen bek doen.
 
ieder appartements gebouw heeft wel een zielig schepsel als jij denk ik
 
post je de foto's van voor en na de fight
 
Zal wat moois zijn, dat je hond niet mag blaffen...

Dat heb je goed een hond mag niet 2 uur lang blaffen als je in een appartement woont. Je kan dan rustig bellen voor overlast dit moet je ook zeker doen. Eerste keer krijgen ze een waarschuwing 2e keer een waarschuwing met klem 3e keer zijn er al gevolgen.

Als het je lukt beetje de omwoonende overhalen om ook te bellen voor overlast dan gaat het allemaal wat vlotter. Heb mijn onderburen ook zover gekregen dat ze gingen verhuizen met die k*thonden blijkbaar deden ze dat liever dan de honden weg doen :D

edit: let niet op de spelfouten werden iets meer dan paar biertjes tijden het BBQen :D
 
Laatst bewerkt:
Trap de voordeur in en geef die hond te eten. de 1e de beste keer dat je die vrouw kan aanspreken, geef je de overlast aan. luistert ze niet neem je maatregelen.

+1

Geluidsoverlast is geluidsoverlast. Buiten dat het na een bep. tijdstip niet meer boven een bep. geluidsniveau mag, ben je een asociale klootzak als je muziek "te" hard staat of je hond zijn longen eruit aan het keffen is.

Je hebt rekening te houden met je buren vooral als je in een appartementencomplex zit met muren zo dun als wc papier.
 
Back
Naar boven