XXL Nutrition

Mijn buurman is straks de lul, en die hond van hem ook

Bezoekers in dit topic

**** it je mag 24/geluid maken.

Koop van de gehoor beschermings doppe. Slaap ik ook vaak mee.
Hoor dan geen flikeer en slaap super vast.

24? Je mag geluid maken maar je mag geen overlast veroorzaken. Al is het 13:00 dat maakt geen **** uit
 
24? Je mag geluid maken maar je mag geen overlast veroorzaken. Al is het 13:00 dat maakt geen **** uit
Maar overlast is relatief.. Sommigen beschouwen voetballende kinderen al als overlast.
 
Maar overlast is relatief.. Sommigen beschouwen voetballende kinderen al als overlast.

Klopt helemaal. Ik denk wel dat je meer kans maakt om serieus genomen te worden als er een hond urenlang loopt te blaffen.
 
Huur of koopwoning? De rest van de buren er ook last van?
 
haha Vladimir :D
 
Zelf ook een 2 weken last gehad van overlast. Huizen zijn al ****ing gehorig en dan heb je geen zin om mensen de trap op te horen rennen en met deuren te slaan om 2 uur snachts. (door de week) terwijl je zelf om 6 uur op moet.


Waarschuwen hielp niet, toen maar gedreigd met instanties, wat gelukkig wel hielp.


Het is ****ing irritant en zeker als je buren hebt die niet zoveel te verliezen hebben en het ze niet boeit of ze opgepakt worden :p

Gelukkig is het heerlijk rustig tegenwoordig :D
 
iemand samenvatting?
 
En dan? Jat jij z'n fiets? ???

praatjes vullen geen gaatjes vriend, als je de ballen niet heb om na de eerste keer iets te doen moet je hier niet internet rambo uithangen.
 
*hou de politie als vriend en praat met een wijkagent
*geweld naar de buren beter niet doen slachtoffer wordt dader(in dit land)
*melding geluids overlast heeft een zeer lage urgentie als geluids overlast weg is dan komt de politie pas in veel gevallen.
*praat met andere buren.
*gewoon slim aanpakken
*en de hond die kan er niks aan doen
*zorg dat je ook het welzijn van de hond communiceert met politie

en als de politie laat afweten dan kan je als laaste de urgentie verhogen
vraag dan welke urgentie er nodig is en de aannemer van de melding heeft er een probleem bij als het fout gaat heb je het gemeld staat op band
 
maakt niet uit...Sas woont nu bij mij:D

ik heb geen buren:p
 
stop een bonk rattengif in een biefstuk en duw die door de brievenbus, dan zwelt die pleures hond op ( net als zn eigenaren ) en sterft die
1 problem solved
 
Is de hond al dood? :dunno:
 
Laatst bewerkt:
Hahahahaha wat een triest personage ben jij topicstarter. Wat een zielig k*t verhaal. Wat een ophef om niets. Ik denk je beter in Marokko kan gaan wonen op een boerderij zodat je van niemand last hebt. Die ene keer in het jaar dat je last hebt van tokkies moet wel vreselijk zijn. Mijn medelijden heb je.
 
*hou de politie als vriend en praat met een wijkagent
*geweld naar de buren beter niet doen slachtoffer wordt dader(in dit land)
*melding geluids overlast heeft een zeer lage urgentie als geluids overlast weg is dan komt de politie pas in veel gevallen.
*praat met andere buren.
*gewoon slim aanpakken
*en de hond die kan er niks aan doen
*zorg dat je ook het welzijn van de hond communiceert met politie

en als de politie laat afweten dan kan je als laaste de urgentie verhogen
vraag dan welke urgentie er nodig is en de aannemer van de melding heeft er een probleem bij als het fout gaat heb je het gemeld staat op band

+1 hond is zo opgevoed die weet niet beter, niet de hond ze schuld..
 
Je kunt ook een melding maken bij de politie bel je gewoon 09008844, als hun de geluidsoverlast zelf constateren kunnen ze een boete opleggen of zelfs geluidsapparatuur inbeslag nemen. Denk dat als je zelf dingen gaat ondernemen het misschien kan gaan escaleren vooral omdat ik lees dat het je vrij hoog zit.

+1

wij hebben vroeger een geschifte buurman gehad, je kon 's nachts niet eens naar de wc, of die hufter zette zijn radio heihard tegen de muur aan zodat we allemaal konden meegenieten. zo vaak gebeurd, dus toen vader maar eens de politie gebeld. de politie was naar binnen gebroken, spullen in beslag genomen en buurman mocht even mee naar het bureau. daarna zelden nog last gehad! (iig niet van geluidsoverlast, als de bal in de tuin van de buurman kwam moest je nog altijd als een speer de bal halen anders kwam meneer zelf naar buiten met een mes om de bal lek te prikken :roflol:)

als je daar geen zin in hebt en het zelf wil hanteren kun je ook nog een blok hout tegen het plafond aanzetten en met een moker er tegenaan rammen, reken maar dat het dan stil is.
 
Hahahahaha wat een triest personage ben jij topicstarter. Wat een zielig k*t verhaal. Wat een ophef om niets. Ik denk je beter in Marokko kan gaan wonen op een boerderij zodat je van niemand last hebt. Die ene keer in het jaar dat je last hebt van tokkies moet wel vreselijk zijn. Mijn medelijden heb je.

Hahaha, jij bent geweldig! :D
 
er is niks ergers dan lawaai van anderen in je eigen ****ing huis te horen...maakt niet uit welk tijdstip het is... ik begrijp je volkomen...

ik zeg doe wat je moet/kan doen...! desnoods een plakje worst met wat rattegif of smack die baas gewoon voor zn smoel en waarschuw hem
 
Back
Naar boven