MuscleMeat

Mijn eerste kuur.

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
50 media-items 10 media-items
Waardering
270
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Hallo! ik zit nu al een tijdje op het forum en heb veel over Legale sups gelezen e.d maar zoals velen zit ik nu te denken om de overstap te maken naar de "echte" dingen. ;) Ik weet er gewoon nog niet veel over en zal daarom ook dan mijn doelen en gegevens neerzetten, zodat jullie mij hopelijk een beetje opweg kunnen helpen wat ik nodig zou hebben of in welke richting ik zou moeten zoeken! alvast hardstikke bedankt en hier zijn mijn gegevens!

1. Mijn leeftijd is 22 (13 aug 23)
2. Ik train anderhalf jaar serieus (eerst 4 dagen toen 5 dagen)
3. Ik woog voordat ik ben begonnen 91kg heb toen flink getraind tot 96kg. Toen gecut naar 85kg en ben nu weer aan het bulken. (zit nu op 90kg)
4. Wat ik op een dag ongeveer eet is een half brood (soms meer) met kip of kalkoen en tussen door meergranen bollen met pindakaas. Veel kipfilet in de avond of tartaar met rijst aardappelen of pasta en over de dag genomen 2x 500gr kwark en meestal een bak sla, veel water en 2 tot 3 kopjes thee met een zoetje.
5. Ik heb supplementen gebruikt zoals M-stak en Stak-2 van Animal. Extreme cutting cycle van Nutrabolics. Kre-alkalyn van performance. Testobooster van Marjolein schilperoort (eigen merk van de winkel) Pro testosterone amplifier van BSN en ben nu bezig met 17HD en novedex van Gaspari Nutrition. Verder altijd eiwitten van Syntrax - Matrix 5.0 en voor de nacht REM-r3g
6. Ik wil deze kuur niet doen om snel groot te worden maar ik wil gewoon geen natural look. het moet gewoon beestachtig groot zijn!
7. Ik zou het liefst een wedstrijd mee willen doen, maar ik doe het voornamelijk omdat ik echt gefascineerd ben in de sport en wat je allemaal kan bereiken en doen met je lichaam.

Ik hoop dat iemand hier iets mee kan en dat ze vooral eerlijk zullen zijn of het al kan om nu te kuren. Alvast hardstikke bedankt en ik ben benieuwd!!

Persoonlijk vind ik 1,5 jaar serieus trainen te kort om te gaan kuren, maar als je besluit vast dat is dat je eigen keuze.

Verder vind ik niet dat je anderen moet laten vertellen wat jij moet gaan gebruiken om " groot" te worden....het is tenslotte jou lijf en als het niet uitpakt zoals je verwacht is het jou probleem.

Mijn advies, ga je verdiepen in de aas materie want er is zat over te vinden op het world wide web....en maak dan je keuze om wel of niet te gaan kuren en waarmee ;)

suc6 in ieder geval!

De vraag of je zou moeten kuren is meer een morele kwestie.

Als je beestachtig groot wil worden en aan wedstrijden denkt moet je zeker gaan kuren! Persoonlijk ken ik alleen gasten die spijt hebben dat ze niet eerder zijn gaan kuren. Ik ken niemand die spijt heeft dat hij te vroeg is begonnen met kuren....

Na een jaar serieus trainen ben je imo toe aan anabolen. Het verhaal dat je eerst ja natuurlijk max moet halen is bullshit. Waarom zou je eerst 5 jaar hard en natural trainen om aan je natuurlijk max te komen (als je er dan al aan komt) terwijl je ook binnen 2 jaar op niet natuurlijke wijze aan je natuurlijke max kunt komen?

Ik zou wel altijd rustig beginnen met kuren. Niet meteen een monsterkuur erin knallen. Een van de beste beginners kuren vind ik nog steeds 7 weken dbol op 40mg/dag met daarna wat nolvadex. Hoef je niet meteen te prikken en de resultaten zijn over het algemeen erg goed bij een eerste kuur.

Mocht je toch meteen meer willen zou je er 10 weken test e bij kunnen zetten op 500mg/week. Dan weet je ook meteen hoe je op dbol en test reageerd.

Succes ermee...

Mijn inziens kies je je anabolen niet op basis van gebruiksgemak. Je moet je lichaam proberen zo weinig mogelijk te belasten (bijwerking gewijs) en zo veel mogelijk kgs te pakken.

Dianabol vind ik geen goede keuze, toch zeker geen 7 weken. Dianabol is een 17aa steriode dus het is lever toxisch.

IK zou eerder gaan voor test only of test/deca

Als je beestachtig groot wil worden en aan wedstrijden denkt moet je zeker gaan kuren! Persoonlijk ken ik alleen gasten die spijt hebben dat ze niet eerder zijn gaan kuren. Ik ken niemand die spijt heeft dat hij te vroeg is begonnen met kuren....

Na een jaar serieus trainen ben je imo toe aan anabolen. Het verhaal dat je eerst ja natuurlijk max moet halen is bullshit. Waarom zou je eerst 5 jaar hard en natural trainen om aan je natuurlijk max te komen (als je er dan al aan komt) terwijl je ook binnen 2 jaar op niet natuurlijke wijze aan je natuurlijke max kunt komen?

Ik zou wel altijd rustig beginnen met kuren. Niet meteen een monsterkuur erin knallen. Een van de beste beginners kuren vind ik nog steeds 7 weken dianabol op 40mg/dag met daarna wat nolvadex. Hoef je niet meteen te prikken en de resultaten zijn over het algemeen erg goed bij een eerste kuur.

Mocht je toch meteen meer willen zou je er 10 weken test e bij kunnen zetten op 500mg/week. Dan weet je ook meteen hoe je op dianabol en test reageerd.

Succes ermee...

Dianabol only? Wel handig idd:). Heb je daar ervaring mee? Hoeveel kg heb je gepakt en hoeveel sterker ben je geworden?

lekkere vochtkop met dianabol :D

@reinier: ik weet iemand die d blade heeft gepakt (je weet wel die strips) en is 8 kilo aangekomen, uiteindelijk 5 kg overgehouden

Dianabol only? Wel handig idd:). Heb je daar ervaring mee? Hoeveel kg heb je gepakt en hoeveel sterker ben je geworden?

Ik kan er zo uit mijn omgeving al 4 die als eerste kuur dianabol van epl hebben gehad en allemaal minimaal 5 kg aan zijn gekomen en behouden. Mijn trainmaatje heeft er zelfs 8 kg aan overgehouden.

Over je lever hoef je je totaal geen zorgen te maken als je geen andere drugs/alcohol er naast gebruikt. Of je moet van jezelf al een zwak levertje hebben of alcoholist zijn geweest...

d blade, zijn dit geen prohormonen inplaats van AAS

Dit was ik en officieel is het gewoon een AAS geloof ik. Het enige andere aan de d-blade zou volgens de fabrikant zijn dat de 17-aa verbinding ontbreekt en daardoor minder lever toxisch is. Omdat de negatieve bijkomst van de opname te ontnemen zijn de blades ontwikkeld. Het zou direct onder de tong opgenomen worden en zo direct in het bloed komen zonder daarvoor ook al langs de lever te gaan.

In hoeverre deze claims waar zijn weet ik niet maar de gains waren iig wel echt en mijn leverwaarde etc waren de dag nadat ik gestopt was perfect. Wel had ik last van een verhoogde bloeddruk maar dit is denk ik logisch gezien de werken op het vochthuishouden.

Ik was iig tevreden over de blades maar als je niet bang bent om te spuiten denk ik toch dat dit de beste manier blijft voor het nemen van aas. Al geloof ik wel dat vele mensen die bijv in hun been spuiten problemen hebben gekregen. Echter is de kans op soortgelijke problemen bij het spuiten in je reet geloof ik een stuk kleiner. Ik ben me nu ook pas serieus begonnen met het bekijken van logs en info mbt AAS (los van de blades). Ik ben dus ook niet 100% zkr van mijn eigen woorden en als ik er ergens naast zit hoor ik dit graag. We zijn hier tenslotte om elkaar te helpen (leren) :)

En jij kent ontzettend veel kurende mensen?

In een jaar gain je nooit genoeg. de eerste 2 a 3 jaar zou je jaarlijks gemiddeld een kg of 7 moeten gainen (minimaal).
Sowieso bepaalt je doorzettingsvermogen hoe ver jij het gaat schoppen in de wedstrijdscene en qua fysieke ontwikkeling. Je kan mij niet vertellen dat jij een echte doorzetter bent wanneer je na 1 jaar al direct gaat kuren.
Zover mogelijk naturel komen, dan doorknallen met anabolen.
Je moet voor jezelf wel de afweging maken wanneer je overstapt, maar dat zou moeten zijn wanneer je vordering stagneert. Je kan mij niet vertellen dat je vordering als naturel al na 1 jaar stagneert.

Ik zou wel altijd rustig beginnen met kuren. Niet meteen een monsterkuur erin knallen. Een van de beste beginners kuren vind ik nog steeds 7 weken dianabol op 40mg/dag met daarna wat nolvadex. Hoef je niet meteen te prikken en de resultaten zijn over het algemeen erg goed bij een eerste kuur.

Ik vind dit wel heel raar dan. Je vindt wel dat iemand zsm moet gaan kuren, maar niet meteen injecteren? Kan je dat ook maar beter zo snel mogelijk gehad hebben toch?

Mocht je toch meteen meer willen zou je er 10 weken test e bij kunnen zetten op 500mg/week. Dan weet je ook meteen hoe je op dianabol en test reageerd.

Succes ermee...

Jij ook succes nog :)

En jij kent ontzettend veel kurende mensen?

Ik weet niet wat jij ontzettend veel vind. Ik denk dat ik er wel minimaal 100 persoonlijk ken waarvan ik er tientallen regelmatig spreek. Dus vrij veel. Komt doordat werk en hobby beide met bodybuilding te maken hebben.

In een jaar gain je nooit genoeg. de eerste 2 a 3 jaar zou je jaarlijks gemiddeld een kg of 7 moeten gainen (minimaal).
Sowieso bepaalt je doorzettingsvermogen hoe ver jij het gaat schoppen in de wedstrijdscene en qua fysieke ontwikkeling. Je kan mij niet vertellen dat jij een echte doorzetter bent wanneer je na 1 jaar al direct gaat kuren.
Zover mogelijk naturel komen, dan doorknallen met anabolen.
Je moet voor jezelf wel de afweging maken wanneer je overstapt, maar dat zou moeten zijn wanneer je vordering stagneert. Je kan mij niet vertellen dat je vordering als naturel al na 1 jaar stagneert.

Doorzettingsvermogen speelt een veel kleinere rol dan aanleg en spullen. Iemand zonder aanleg en die niet teveel wil gebruiken zou nooit een topper worden. Al doet hij nog zo zijn best. Van iemand met aanleg maar minder doorzettingsvermogen valt een topper te maken.

Aan “zover mogelijk natural komen” heb je niets. Het maakt niet uit of je zover natural komt of niet. Het is nooit bewezen dat je enig voordeel hebt met zolang mogelijk naturel trainen. Naarmate je dichter bij je natuurlijke max komt des te moeilijker wordt het om natural massa te winnen. Of je natural of met aas je natuurlijke max bereikt maakt niets uit. Met aas win je alleen een aantal jaren.

Ik vind dit wel heel raar dan. Je vindt wel dat iemand zsm moet gaan kuren, maar niet meteen injecteren? Kan je dat ook maar beter zo snel mogelijk gehad hebben toch?

Ik vind dat je met zo min mogelijk spullen zo veel mogelijk moet winnen. Met test/deca/dianabol win je misschien 12kg als eerste kuur, met alleen dianabol 8kg. Dan zou ik voor de dianabol only gaan. Daarna neem test/dianabol, daarna test/deca/dianabol. Naja je snapt het denk ik wel.

Ik vind dat serieuze bodybuilders zo snel mogelijk moeten kuren maar zoals al eerder gezegd met zo min mogelijk middelen.

1jaar trainen en dan kuren..pff waar is de mentaliteit gebleven

RVR weet in woorden uit te drukken hoe ik er over denk ;)

en oh ja....doorzettingsvermogen is echt wel de ****ing allerbelangrijkste factor Brutez!

ach zoals ik het lees heeft ie zijn beslissing al genomen en dan moeten we hem maar helpen zodat het niet verkeerd gaat ...zou als eerste kuur een sust only doen op 600 mg per week misschien zelfs op 300 per week

en oh ja....doorzettingsvermogen is echt wel de ****ing allerbelangrijkste factor Brutez!

Geloof je dat echt zelf??

Heb je ooit pics gezien van de toppers van nu toen ze 20 waren? Die zagen er toen al gruwelijk uit. Zijn er genoeg die doorzettingsvermogen hebben, zich voor 200% inzetten, training en voeding perfect voor elkaar hebben maar er na 5 jaar nog niet indrukwekkend uitzien.

Daarentegen zijn er ok gasten die onregelmatig trainen, nauwelijks op voeding letten en elke week gaan stappen maar er 10 keer beter uitzien. Waar blijf je dan met je doorzettingsvermogen??

Dream on kerel. Aanleg en spullen, daar gaat het om!

Terug
Naar boven