MuscleMeat

Mijn eerste kuur.

• Topic Starter Topic Starter
thanxxx aura!! :thumbs:

Waarom ben je zo anti anabolen? ben je ook zo tegen drugs en drank? Je moet snappen dat sommigen verder dan jij willen gaan. Jij bent tevreden wat jij naturel eruit kan slepen. Was iedereen maar zo bedenk ik me nu. Maar wil je in de sport, maakt niet uit welke, bijzondere prestaties neerzetten dan moet je verder gaan als de massa.
Ben wel met je eens dat er gebruikers zijn die helemaal geen mooi lichaam hebben. Alleen het belangrijkste is of de persoon er zelf blij mee is.

Ik heb genoeg meegemaakt om hierover te kunnen oordelen, ik ben niet anti alles maar de meesten kunnen gewoon niet gebruiken met hun hersens

Verder vind ik dat je te snel oordeelt over het feit dat je denkt te weten hoe ver ik wil gaan, je moest eens weten ik geloof niet in anabolen als middel om als een grote vent op het podium te verschijnen*** na 1 jaar training dat is waar het om ging.

*** (waarvoor? zie het als een tattoo die neem je toch ook niet in 1 keer uit een boekje en als je die tattoo wilt wil je hem over 10 jaar ook nog wel zoniet foute beslissing)

animallegs je moet doen wat jou goed lijkt.
als jij zometeen wilt mee draaien aan de top mag je zeker wel beginnen.
het is op zich te snel maar ja .
jonge 60% van de bb zijn tesnel begonnen en nu spreken ze het tegen.
of mensen spreken het tegen omdat ze het zelf niet durfen.
er zijn ook echt gewoon teveel gaste die het vernken.
gewoon maar wat doen niet op forum,s kijken om info te winnen.
die verpesten de naam van de sport.
daarom reageren mensen ook zo lelijk
succes jonge dat je maar groot en sterk mag worden:D

super! knaller4!

Na 1,5 jaar kuren vind ik gewoon not done... Niet om de schadelijkheid van een kuur oid maar meer omdat je nog lang niet weet waar je lichaam goed op reageerd qua training en voeding.
Dat je maar 1x 5 kg gegaind hebt en daarna weer terug bent gaan cutten naar 6 kg minder als waar je mee begon zegt al genoeg. Niet dat het niet netjes is ofzo, maar echt flink veel gegained heb je tot nu toe dus nog niet...
Zou liever eerst nog een jaartje doorbulken, keer goed cutten en dan een kuur in je mik steken. Maarja ik heb voor de rest ook geen verstand van kuren :o

jonge wat maakt dat jaartje nou weer uit.
weet je hoeveel je wint met kuren in een jaar :D
precies heelveel.waarom dan weer eerst een jaar gainen en dan kuren.
wat een onzin.als het nu niet kan dan kan het over een jaar ook niet.
gewoon lekker knalle ouwe.
ben zeer benieuwt hoe je er over een jaar uit ziet.

heb je gelijk in eerste altijd het meest inderdaad.
maar daarna gewoon nog 10keer meer als puur natuur.
trouwens iedereen moet het zelf weten.
maar een ding zeker met kuren kom je veel en veel verder.
iedereen loopt altijd maar te zeiken.
als mensen die wel kuren of mensen die niet kuren en er niet tegen zijn gewoon reageren de rest ga lekker spelen ofzo

iedereen die wil gaan kuren mag van mij kuren hoor...ik heb zojuist ook weer een naald deca/test-e in mijn bil gezet.

maar als je hier om de mening van anderen vraagt...kun je kritiek verwachten, toch?

wat kritiek betreft zeker weten maar je weet wat ik bedoel. lekker he
trouwens lekker ik heb ook vandaag weer test/deca gezet
dit word m,n 3week.
maar dat is voor ons eigen logje
succes arno1975

hee maar jongens... wat zou ik kunnen nemen als eerste kuur...? snik heb bijna nog niet eens een echt goed antwoord op mijn eigen topic gehad whaha!

SUPER! dank je wel! sommige zeiden test-e/deca ew... of lul ik nou uit me nek haha ik zet er nog nix in hoor maar ben me heel erg aan het oriënteren

Mocht ik gaan kuren impliceerd dat; elke twee uur een dik bord pasta/aardappelen, elke twee uur een dikke dosage eiwitten (50 gr+) (carb uur, eiwit uur etc) met de best bevattende aminozuren, tussendoor telkens 750 cl water zonder interactie met maaltijden. Veel rood vlees, hele eieren e.d. Monster hoeveelheid carbs 3 uur voor m'n training.

10 uur slaap per nacht, weinig activiteit, veel zitten en veel ontspanning. Zo min mogelijk belasting op 't werk, lichamelijk en geestelijk.

Trainen todat de pijp leeg is, weglopen uit de gym moet gepaard gaan met complete uitblusing. Betablokkers en cortisol dempers. Geen aspirines/pijnstillers bij voorkeur.

Weinig tot niet uit en niet teveel lopen of te lang staan. geen aerobe inspanningen etc.

Lijkt me heerlijk trainen zo! Ga altijd heerlijk hard op de school! Kijk op deze manier kom ik een beetje aan kennis! dank je wel marcky!

Aanleg is ontzettend belangrijk.
Flink kuren zeker ook.
Maar wilskracht is alles!
Zie jij mensen wedstrijden winnen, zonder telkens die smerige koolvis te eten, zonder telkens die klote cardio te doen?
Je kan zoveel aanleg hebben als je wilt, zoveel zetten als je wilt, maar je wedstrijdvoorbereiding bepaalt waar je eindigt.

Ik denk dat je een verstoord beeld van de sport hebt kerel.
Dat maakt opzich niet uit hoor!

Zonder aanleg win je geen wedstrijden. Hooguit een beginnerswedstrijdje. Kan je nog zoveel koolvissen eten en cardio doen als je wilt. Ik zeg trouwens ook niet dat doorzettingsvermogen onbelangrijk is. Zeg alleen dat er factoren zijn die belangrijker zijn dan dat. Maar goed, dat is mijn mening. Een verstoord beeld heb ik niet, weet redelijk hoe alles in elkaar zit...

Wat een slap gelul man, dus je wou beweren dat je met anabolen aan je natuurlijke max kunt komen?
Misschien snap jij de definitie van natuurlijke max niet helemaal. Je natuurlijk max is een punt dat je bereikt waarop je nog nauwelijk op natuurlijke wijze spiermassa kan winnen.

Stel dat iemand zijn antuurlijke max op 100kg met 10% vet ligt. Hoe hij deze stats bereikt maakt geen **** uit. Dit punt kan hij bereiken met of zonder aas. Het blijft zijn natuurlijke max. Dus ja, ik wil beweren dat je met aas aan je natuurlijke max kunt komen. En met diezelfde aas kan je over je natuurlijke max komen. ijzer...

ijzer zei:
Dat zegt natuurlijk genoeg en als je er niet voor wilt werken ben je niet klaar voor deze levensT.

Bodybuilding is niet voor de zwakbegaafde maar jammer genoeg zijn er maar al teveel mensen die denken dat ze anabolen nodig hebben om hun doel te bereiken(of er gewoon niet voor willen werken), je kan echt wel bruut groot worden op een natuurlijke manier als je het niet weet of het mogelijk is test het dan uit.
Oke ijser.. we kunnen bruut groot worden zonder aas.. we kunnen Mr O worden zonder aas.. we kunnen de tour rijden zonder doping.. wordt wakker kerel.. je leeft in een droomwereld...

ijzer zei:
Kijk deze man hij is 1 jaar bezig met bodybuilding, je zou minimaal 8 jaar bezig moeten zijn en alles hebben geprobeerd om te gainen (voeding training rust) en nu op het ultieme plateau moeten zitten, dan mag je nadat je nog iets meer geprobeerd hebt een spuit zetten.

En jij adviseerd hem om te gaan kuren, met de reden dat je je natuurlijke max met anabolen in 2 jaar hebt gehaald....
Oke.. we mogen allemaal pas na 8 jaar gaan kuren (hahahahh sorry). Deze man heeft een droom. Hij wil huge worden en misschien wedstrijden gaan draaien. Wie ben jij dan om te zeggen dat hij geen aas mag gebruiken?? Ik help deze man liever met de juiste keuzes te maken om zijn droom te realiseren.

ijzer zei:
Ik zie genoeg van die dianobol luitjes die van 80 naar de 100 gaan en weer terug.

Ze kunnen net een setje banken met 100k en op een gegeven moment zie je ze stoeien met 90 hou op man en squats? af en toe, deadlifts? nooit van gehoord

Natuurlijke max met kuur

Beware animallegs

PS: Geen gelul gewoon realiteit, denk goed na wat je doet je hebt tenslotte maar 1 lichaam
Jij ziet luitjes die dianabol gebruiken en van 80 naar 100 gaan en weer terug naar 80. Ze deadliften niet en squatten niet. Het zijn dus geen bodybuilders. Ik heb het over bodybuilders. Die squatten en deadliften, die goed eten en hard trainen, voldoende rusten en met dianabol van 80 naar 90 gaan en uiteindelijk 87 overhouden. Dus kom me niet vervelen met die bacoboys bij jou uit de gym...

En nog wat heb je spijt van je 1e kuurtje brutus en wil je daarom elke idioot aan een kuur helpen? zijn je balletjes van steen ben je impotent wat is het probleem, je werkt in de bodybuilding sector je zou uit je ambt getrapt moeten worden, cheers,

waar een wil is is een weg ben je die vergeten?

IJzer

Mijn ballen zijn prima in orde. Impotent ben ik ook niet. Het enige waarvan ik spijt heb is dat ik niet veel eerder ben gaan kuren. Maar goed, als jij een afkeer hebt tegen anabolen ben jij waarschijnlijk degene met een probleem. Niet ik. Zeker als je jezelf een bodybuilder noemt. Anabolen en bodybuilden horen bij elkaar. Als je dat ontkent ben je niet realistisch en heb je geen idee waarover je praat.

Terug
Naar boven