MuscleMeat

Mijn eerste kuur.

Geloof je dat echt zelf??

Heb je ooit pics gezien van de toppers van nu toen ze 20 waren? Die zagen er toen al gruwelijk uit. Zijn er genoeg die doorzettingsvermogen hebben, zich voor 200% inzetten, training en voeding perfect voor elkaar hebben maar er na 5 jaar nog niet indrukwekkend uitzien.

Daarentegen zijn er ok gasten die onregelmatig trainen, nauwelijks op voeding letten en elke week gaan stappen maar er 10 keer beter uitzien. Waar blijf je dan met je doorzettingsvermogen??

Dream on kerel. Aanleg en spullen, daar gaat het om!

geen doorzettingsvermogen zal je nooit groot maken.en is ongetwijfeld het belangrijkste.er word toch vaak genoeg gezegd je kunt spuiten wat je wilt maar je voeding en training moet 100% zijn ? als je geen doorzettingsvermogen hebt is dat allebei niet 100%.als je werk en hobbys met bodybuilding te maken hebt moet je dat toch wel op z'n minst weten.

En alles wat je naturel pakt kun je toch makkelijker vast houden?
Dus als je stopt om een of andere reden zal je terugval minder snel/erg zijn?

Aanleg is ontzettend belangrijk.
Flink kuren zeker ook.
Maar wilskracht is alles!
Zie jij mensen wedstrijden winnen, zonder telkens die smerige koolvis te eten, zonder telkens die klote cardio te doen?
Je kan zoveel aanleg hebben als je wilt, zoveel zetten als je wilt, maar je wedstrijdvoorbereiding bepaalt waar je eindigt.

Ik denk dat je een verstoord beeld van de sport hebt kerel.
Dat maakt opzich niet uit hoor!

• Topic Starter Topic Starter
jongens jongens jongens... lees eens goed over wat ik wil... ik heb niet gezegd dat ik iets mis van doorzettings vermogen of iets dergelijks. het gaat mij erom dat ik groter wil worden dan natuurlijk dus het hoeft voor mij niet zo als al die gastjes van tegenwoordig die even snel willen trainen en groeien. Bodybuilding is echt een deel van mijn leven geworden. het belangrijkste na mijn vriendin laat maar zeggen haha. jullie schilderen mij bijna af als zwakkeling omdat ik wil gaan kuren enzo mijn vraag was wat ik het beste kan doen en of het al verstandig is. een simpele nee volstaat ook. ik heb meer aan reacties zoals die van Brutez en jacky. als het niet verstandig is zeg nee en help me anders. dus brutez, jacky en davy bedankt voor de reacties en met dat ben ik al meer geholpen!!

tuurlijk is kuren verstandig , als je maar kennis hebt vn alles.

Als je beestachtig groot wil worden en aan wedstrijden denkt moet je zeker gaan kuren! Persoonlijk ken ik alleen gasten die spijt hebben dat ze niet eerder zijn gaan kuren. Ik ken niemand die spijt heeft dat hij te vroeg is begonnen met kuren....

Na een jaar serieus trainen ben je imo toe aan anabolen. Het verhaal dat je eerst ja natuurlijk max moet halen is bullshit. Waarom zou je eerst 5 jaar hard en natural trainen om aan je natuurlijk max te komen (als je er dan al aan komt) terwijl je ook binnen 2 jaar op niet natuurlijke wijze aan je natuurlijke max kunt komen?

Wat een slap gelul man, dus je wou beweren dat je met anabolen aan je natuurlijke max kunt komen?

Dat zegt natuurlijk genoeg en als je er niet voor wilt werken ben je niet klaar voor deze levensT.

Bodybuilding is niet voor de zwakbegaafde maar jammer genoeg zijn er maar al teveel mensen die denken dat ze anabolen nodig hebben om hun doel te bereiken(of er gewoon niet voor willen werken), je kan echt wel bruut groot worden op een natuurlijke manier als je het niet weet of het mogelijk is test het dan uit.

Kijk deze man hij is 1 jaar bezig met bodybuilding, je zou minimaal 8 jaar bezig moeten zijn en alles hebben geprobeerd om te gainen (voeding training rust) en nu op het ultieme plateau moeten zitten, dan mag je nadat je nog iets meer geprobeerd hebt een spuit zetten.

En jij adviseerd hem om te gaan kuren, met de reden dat je je natuurlijke max met anabolen in 2 jaar hebt gehaald...

Ik zie genoeg van die dianobol luitjes die van 80 naar de 100 gaan en weer terug.

Ze kunnen net een setje banken met 100k en op een gegeven moment zie je ze stoeien met 90 hou op man en squats? af en toe, deadlifts? nooit van gehoord

Natuurlijke max met kuur

Beware animallegs

PS: Geen gelul gewoon realiteit, denk goed na wat je doet je hebt tenslotte maar 1 lichaam

Geloof je dat echt zelf??

Heb je ooit pics gezien van de toppers van nu toen ze 20 waren? Die zagen er toen al gruwelijk uit. Zijn er genoeg die doorzettingsvermogen hebben, zich voor 200% inzetten, training en voeding perfect voor elkaar hebben maar er na 5 jaar nog niet indrukwekkend uitzien.

Daarentegen zijn er ok gasten die onregelmatig trainen, nauwelijks op voeding letten en elke week gaan stappen maar er 10 keer beter uitzien. Waar blijf je dan met je doorzettingsvermogen??

Dream on kerel. Aanleg en spullen, daar gaat het om!

Markus ruhl al eens gezien toen ie 20 was viel best mee hoor en als ie daar voor had gekuurd YouTube - Markus Ruhl
Zal ie wel snel dood gaan ik heb wel respect voor hun maar ergens voelt het gewoon niet goed

En nog wat heb je spijt van je 1e kuurtje brutus en wil je daarom elke idioot aan een kuur helpen? zijn je balletjes van steen ben je impotent wat is het probleem, je werkt in de bodybuilding sector je zou uit je ambt getrapt moeten worden, cheers,

waar een wil is is een weg ben je die vergeten?

IJzer

Wat een slap gelul man, dus je wou beweren dat je met anabolen aan je natuurlijke max kunt komen?

Dat zegt natuurlijk genoeg en als je er niet voor wilt werken ben je niet klaar voor deze levensT.

Bodybuilding is niet voor de zwakbegaafde maar jammer genoeg zijn er maar al teveel mensen die denken dat ze anabolen nodig hebben om hun doel te bereiken(of er gewoon niet voor willen werken), je kan echt wel bruut groot worden op een natuurlijke manier als je het niet weet of het mogelijk is test het dan uit.

Kijk deze man hij is 1 jaar bezig met bodybuilding, je zou minimaal 8 jaar bezig moeten zijn en alles hebben geprobeerd om te gainen (voeding training rust) en nu op het ultieme plateau moeten zitten, dan mag je nadat je nog iets meer geprobeerd hebt een spuit zetten.

En jij adviseerd hem om te gaan kuren, met de reden dat je je natuurlijke max met anabolen in 2 jaar hebt gehaald...

Ik zie genoeg van die dianobol luitjes die van 80 naar de 100 gaan en weer terug.

Ze kunnen net een setje banken met 100k en op een gegeven moment zie je ze stoeien met 90 hou op man en squats? af en toe, deadlifts? nooit van gehoord

Natuurlijke max met kuur

Beware animallegs

PS: Geen gelul gewoon realiteit, denk goed na wat je doet je hebt tenslotte maar 1 lichaam

:bow::bow::bow::bow::thumbs::bow::bow::bow::bow:

Ja als die jongen nog 8 jaar naturel gaat komt ie niet als een grote vent op het podium. En dat wil die. Kijk die naturel wedstrijden maar is. Heel knap! Maar groot? Nee. Plus hij is al flink aan zijn gewicht te zien. Hij is ook niet zo groot.
Zelf ben ik toevallig ook net een paar weken bezig met test. Je moet zelf kijken wat je ervan vind, je kan lezen wat je wilt maat uiteindelijk is het jou lichaam die anders reageerd dan van iemand hier.
Mijn ervaring tot nu toe? Heb geen spijt tot nu toe maar zie mezelf niet snel meer een kuur doen. Zeker een jaar niet meer. Maar misschien wel nooit meer :cool:
Laat weten wat je beslissing word en met wat je gaat kuren animal!

dank je wel aura. dat is iets waar ik wat mee kan!!

Ja als die jongen nog 8 jaar naturel gaat komt ie niet als een grote vent op het podium. En dat wil die. Kijk die naturel wedstrijden maar is. Heel knap! Maar groot? Nee.

Hij is er nog niet klaar voor.
Kuren heeft enige voorbereiding nodig kerel, lees de stickies eens door

En denk je dat de deelnemers daar natural zijn?

En je zegt groot? nee, dan wil ik wel eens weten wat je onder groot verstaat, als je als luchtballon door het leven wilt moet je dat lekker zelf weten onder groot versta ik: trots kracht en inhoud als ik 100k natural heb wil ik wel eens een anabolen kikker zien van 100k die meer inhoud heeft dan mij

Ik wil wel eens zien wie er over 20 jaar allemaal spijt hebben.

PS: ik dacht ga eens even in deze sectie kijken en bedacht mij ineens de reden waarom ik hier nooit post

Denk jij dat nou echt?
Dan wil ik mezelf over 4 jaar wel eens zien, ik schijt balen van die bluffers
Ik heb laatst meegedaan aan de sterkste junioren van Nederland en ben 13e geworden van de 21 mensen daar ik weeg 85 kilo (natural logisch) en was de lichtste daar wogen de overigen minimaal 95 tot 120 en toch zeker 8 achter mij gelaten

En denk je dat de deelnemers daar natural zijn? (en op de natural cup bb)

En je zegt groot? nee, dan wil ik wel eens weten wat je onder groot verstaat, als je als luchtballon door het leven wilt moet je dat lekker zelf weten onder groot versta ik: trots kracht en inhoud als ik 100k natural heb wil ik wel eens een anabolen kikker zien van 100k die meer inhoud heeft dan mij

PS: ik dacht ga eens even in deze sectie kijken en bedacht mij ineens de reden waarom ik hier nooit post
Groot bedoel ik ook echt groot. Naturel heb je "groten" tussen maar ik denk meer richting olympia deelnemers. Als je dat wilt worden moet je vroeg beginnen. En kan je rond je 35e aardig in de buurt komen. Maar hoeveel worden er zo? Ik gebruik as voor een hele andere sport dan bb, maar dat terzijde.
Ook de hardheid is mooier bij juicers vind ik. Maar er zijn ook veel as gebruikers die veel kuren en die ik er niet spectaculair uit vind zien.
Als mensen op een naturel bb wedstrijd niet naturel zijn dan weet ik het ook niet meer.
Er zijn toch open wedstrijden waar die kikkers :d aan mee mogen doen?
Jeffrey 27 van hier doet ook mee aan wedstrijden en is eerlijk over gebruik.

Hij is er nog niet klaar voor.
Kuren heeft enige voorbereiding nodig kerel, lees de stickies eens door

En denk je dat de deelnemers daar natural zijn?

laat je gaan ijzer :D gelijk heb je wel.ik keek naar je pics en vroeg me af of jij naturel bent?

laat je gaan ijzer :D gelijk heb je wel.ik keek naar je pics en vroeg me af of jij naturel bent?
No offence maar ijzer fysiek is nou niet bepaald spectaculair te noemen. Als je hiermee aan wedstrijden mee mag doen vind ik het nivo niet hoog. Vat het niet op als kritiek maar ik ken mensen die andere sporten doen die een beter fysiek hebben als mensen die al 5 jaar zeggen aan bb te doen.

Groot bedoel ik ook echt groot. Naturel heb je "groten" tussen maar ik denk meer richting olympia deelnemers. Als je dat wilt worden moet je vroeg beginnen. En kan je rond je 35e aardig in de buurt komen. Maar hoeveel worden er zo? Ik gebruik as voor een hele andere sport dan bb, maar dat terzijde.
Ook de hardheid is mooier bij juicers vind ik. Maar er zijn ook veel as gebruikers die veel kuren en die ik er niet spectaculair uit vind zien.
Als mensen op een naturel bb wedstrijd niet naturel zijn dan weet ik het ook niet meer.
Er zijn toch open wedstrijden waar die kikkers :d aan mee mogen doen?
Jeffrey 27 van hier doet ook mee aan wedstrijden en is eerlijk over gebruik.

Ik vind die hele pro bodybuilding scene zo nep als een barbie geworden dat zegt ook wel genoeg klassieke fysieken zijn gewoon verdwenen dood zonde!

Waar Eugene Sandow begon dat was mooi maar kijk eens terug in de geschiedennis van het bodybuilding dit is een nieuwe trend sinds de jaren 50/60 (niet helemaal zeker van het tijdstip)

Ik zie het als Ford waar Henry de auto beschikbaar maakte voor de massa
Zo zijn er nu ook anabolen voor iedereen waar elke idioot een "mooi" lichaam van kan kweken.

Ik zal ooit nog wel eens een mooi artikel maken wanneer de aas zoals wij ze kennen de hoek om kwamen en wanneer je dat kon zien in fotos etc.

Denk maar niet dat R Coleman en Jay die shit gebruiken die jullie injecteren die zijn al weer 20 stappen vooruit

Laatst bewerkt:
No offence maar ijzer fysiek is nou niet bepaald spectaculair te noemen. Als je hiermee aan wedstrijden mee mag doen vind ik het nivo niet hoog. Vat het niet op als kritiek maar ik ken mensen die andere sporten doen die een beter fysiek hebben als mensen die al 5 jaar zeggen aan bb te doen.

Kerel post jij nou eens een paar fotos en denk niet dat mensen die dit of dat zeggen de waarheid spreken maar weinigen hebben "het"

Hoe kan ik dit nou niet opvatten als kritiek
4 Jaar hard werken om door jou eventjes afgeschilderd te worden als niet spectaculair ik doe geen bodybuilding wedstrijden dat is mijn intentie niet (meer) ik wil groot worden in de strongman scene

ach ijzer je moet ergens beginnen maar het houd je wel bezig dat ik me eigen wil verkloten volgens jou ;) er bloeit iets moois hier tussen iedereen. jongens ik wil info geen sukkels die elkaar verbaal te lijf gaan

Ik vind die hele pro bodybuilding scene zo nep als een barbie geworden dat zegt ook wel genoeg klassieke fysieken zijn gewoon verdwenen dood zonde!

Waar Eugene Sandow begon dat was mooi maar kijk eens terug in de geschiedennis van het bodybuilding dit is een nieuwe trend sinds de jaren 50/60

Ik zie het als Ford waar Henry de auto beschikbaar maakte voor de massa
Zo zijn er nu ook anabolen voor iedereen waar elke idioot een "mooi" lichaam van kan kweken.

Ik zal ooit nog wel eens een mooi artikel maken wanneer de aas zoals wij ze kennen de hoek om kwamen en wanneer je dat kon zien in fotos etc.

Denk maar niet dat R Coleman en Jay die shit gebruiken die jullie injecteren die zijn al weer 20 stappen vooruit
Waarom ben je zo anti anabolen? ben je ook zo tegen drugs en drank? Je moet snappen dat sommigen verder dan jij willen gaan. Jij bent tevreden wat jij naturel eruit kan slepen. Was iedereen maar zo bedenk ik me nu. Maar wil je in de sport, maakt niet uit welke, bijzondere prestaties neerzetten dan moet je verder gaan als de massa.
Ben wel met je eens dat er gebruikers zijn die helemaal geen mooi lichaam hebben. Alleen het belangrijkste is of de persoon er zelf blij mee is.

Kerel post jij nou eens een paar fotos en denk niet dat mensen die dit of dat zeggen de waarheid spreken maar weinigen hebben "het"

Hoe kan ik dit nou niet opvatten als kritiek
4 Jaar hard werken om door jou eventjes afgeschilderd te worden als niet spectaculair ik doe geen bodybuilding wedstrijden dat is mijn intentie niet (meer) ik wil groot worden in de strongman scene
Daar heb je idd meer fysiek voor. Maar nu alle hulp aan animal.

niet spectaculair ?ik vind het wel aardig goed.zeker voor zijn leeftijd maar ben super benieuwd naar jou fotos?

Terug
Naar boven