XXL Nutrition

Mijn eerste kuur.

Ik twijfel tussen open laten of een slotje.

Aangezien er nog wel een aardige discussie uit kan komen mits de persoonlijk aanvallen achterwege blijven laat ik hem nog open. :)

En dat los je dan op om nog vroeger en eerder te beginnen? ;) Want met dat stokpaardje is het vuur gaan branden. Als het al zo moelijk bereikbaar is hetgeen jezelf aangeeft, moet je juist proberen om met zowel zoveel mogelijk naturele massa alsmede de massa van gear te pieken.
Yep, wat mij betreft moet er vroeg begonnen worden met kuren (als men dus wedstrijden wil gaan doen en/of gruwelijk huge worden, zoals ts). Maar wel met het principe zo min mogelijk spullen om zo veel mogelijk massa winnen.

Marky zei:
Verder druk je met dit commentaar jezelf toch wat minder lyrisch uit dan je aanvankelijk deed. Doorzettingsvermogen speelde al geen rol in jou visie. Dan blijft aanleg grotendeels over, allèèn aanleg als hoogste voorwaarde? Het wordt steeds minder moelijk om huge en ripped te worden. Kun je aanleg ook niet schrappen? Kan dit forum ook uit de lucht :D
Marky je hebt weer niet goed gelezen. Ik heb nooit gezegd dat doorzettingsvermogen niet belangrijk is. Ik zeg dat andere factoren veel belangrijker zijn, zoals aanleg en spullen.

Ge moet gewoon geluk hebben om super breed geboren te worden.
Met de volle 8-pack, arpmjes van om en bij de 50cm en hoge stats direct kunnen halen als je voor de eerste keer bankdrukt. Iemand ervaring met zo een geboorte?

Dat zeg ik. Jij noemt het geluk, ik aanleg. Nog wat AAS erbij en dan komt het helemaal goed.. ;)

Ik twijfel tussen open laten of een slotje.

Aangezien er nog wel een aardige discussie uit kan komen mits de persoonlijk aanvallen achterwege blijven laat ik hem nog open. :)
Waarom antwoord jij eigenlijk niet via pm. Je zet een topic neer dat je bij onderstaande mods vragen mag stellen en vervolgens geef je geen antwoord. Bij meerdere personen trouwens.

Waarom antwoord jij eigenlijk niet via pm. Je zet een topic neer dat je bij onderstaande mods vragen mag stellen en vervolgens geef je geen antwoord. Bij meerdere personen trouwens.

Ik heb geen idee waar je het over hebt, heb namelijk geen PM van jou ontvangen en heb ook geen idee waar ik zo'n zinnetje heb neergezet.

Misschien dat je niet weet hoe de PM functie werkt. Dat zou ook nog goed kunnen. Volgens mij staat dat in de FAQ uitgelegd. Anders open je een topic in het support forum dan kunnen wij je misschien helpen met het maken van een PM.

Suc6.

Yep, wat mij betreft moet er vroeg begonnen worden met kuren (als men dus wedstrijden wil gaan doen en/of gruwelijk huge worden, zoals ts). Maar wel met het principe zo min mogelijk spullen om zo veel mogelijk massa winnen.

juist brutez zo mag ik het nou ook graag zien
gewoon echt een monster worden haha.
dat lukt gewoon niet puur natuur.
wel groot hoor maar echt geen huge mother ****er

Nou ik betwijfel het of het met AS sommige ook lukt.

• Topic Starter Topic Starter
hahah ik hoop echt dat het mij lukt ik ga er in iedergeval voor 1000% voor en ik ga alle (goede) adviezen opvolgen!! ik zal niet naar de resultaten vragen maar welke BIJWERKINGEN hadden jullie met T3??

Terug
Naar boven