MuscleMeat

Mijn eerste kuur.

@MRJ: uhm, krijgen de lui van de betreffende posts dit ook te horen via PM oid? stel, ik zeg iets wat hier niet mag/kan/whatever... dan zou ik het graag vernemen zodat ik er rekening mee kan houden. hoe werkt dat hier eigenlijk?

Je merkt het vanzelf wel als je een rooie klats.. eh kaart krijgt :D

ok dat is duidelijk zat ja :D

Snap ook niet dat mensen niet gewoon normaal kunnen reageren.
Iemand die niet gebruikt zal imo nooit de echte BB look krijgen.
1e de beste die beweert van wel, mag foto's laten zien.
Kale weet ook wat ik bedoel.
Echter sommige zijn misschien ook wel tevreden met net iets minder.
Willen het risico niet nemen of om welke reden dan ook gebruiken zij niet.

Laat gewoon beide groepen lekker doen wat ze willen.

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik ben dit topic begonnen voor mijn info te verkrijgen. maar door sommige gasten lijkt het wel ajax-feyenoord zonder hekken tussen de tribunes... jammer. iedereen weet voor zichzelf wat hij heeft gezegd, dus gasten bedankt voor de info! ook al waren jullie er niet voor. (maar wel met een informatieve reden) en gasten die het verschrikkelijk liepen af te kraken en niet aan mijn topic dachten, blij dat jullie weg zijn! Mrj. bedankt voor de handhaving! nu graag weer info! THNXXX!!

@ Kale: Geen dank voor de complimenten... :D

Ik neem aan dat je mijn standpunt wel begrijpt. Het gaat erom dat sommige hier net doen alsof je super huge kunt worden en wedstrijden kunt winnen zonder AAS. Dat gaat dus niet. Vandaar mijn stelling, bodybuilden doe je met anabolen.

Uitzonderingen bevestigen altijd de regel. Laten we zeggen dat jij een uitzondering bent. Je moet ook niet ontkennen dat je aanleg hebt. Ik weet dat je hard traint en je voeding meer dan in orde hebt. Maar er zijn genoeg gasten die zich 100% inzetten en voeding in orde hebben maar nooit 150kg zullen bankdrukken. Gewoon omdat dat niet in ze zit.

@ IJzer: Wat een trieste reactie van jou die ze hebben verwijderd. Je laat je wel kennen hoor. Ik hoop dat je mijn reactie nog even hebt kunnen lezen. Sukkel.

@ Richard: Goede post die laatste. Wanneer ga je trouwens zelf eens een keer beginnen?? Heb al vaak gelezen dat je het van plan was. Begin er maar eens aan want na je eerste kuur heb je waarsxhijnlijk spijt dat je het niet eerder hebt gedaan... :D Precies mijn punt dus...

@ MrJ: Hoi :D

Haha ik ben dit topic begonnen voor mijn info te verkrijgen. maar door sommige gasten lijkt het wel ajax-feyenoord zonder hekken tussen de tribunes... jammer. iedereen weet voor zichzelf wat hij heeft gezegd, dus gasten bedankt voor de info! ook al waren jullie er niet voor. (maar wel met een informatieve reden) en gasten die het verschrikkelijk liepen af te kraken en niet aan mijn topic dachten, blij dat jullie weg zijn! Mrj. bedankt voor de handhaving! nu graag weer info! THNXXX!!

Als er vragen zijn horen we het wel... ;)

wat bedoel je met een bodybuilding-look ? echt heel breed of bv heel droog?

• Topic Starter Topic Starter
Uhm ja ik heb nog wel een vraag. ik ga morge beginnen met kuurtje T3. Wat is het gemiddelde aantal kilo's wat je kwijt kan raken? ben van plan om een 2800 kcal dieet te volgen en per dag 20. min te crosstrainen/fietsen. heb een kuur van 100 tabs. ik weeg nu +/- 93kg

Uhm ja ik heb nog wel een vraag. ik ga morge beginnen met kuurtje T3. Wat is het gemiddelde aantal kilo's wat je kwijt kan raken? ben van plan om een 2800 kcal dieet te volgen en per dag 20. min te crosstrainen/fietsen. heb een kuur van 100 tabs. ik weeg nu +/- 93kg

T3 alleen nemen met AAS. Anders ga je teveel massa verliezen. Het gaat er niet om hoeveel kilo je kwijtraakt het gaat erom waar ze uit bestaan (spier/vet/vocht).

Als je per se eerst wat wilt cutten kan je beter eerst caf+eef nemen. Of ander clen maar niet T3 only...

hmja, in principe heb je gelijk. maar ik vind dat dat effect wel mee valt (eigen ervaring en uit mn omgeving). natuurlijk lever je wel wat spiermassa in, maar die zit er ook zo weer op als je weer in de bulk (en/of kuur) gaat.

Ja, hieruit blijkt dat je niet te impuslief moet handelen, je wilt nu al 100tabs t3 gaan halen. Dit vreet alles op zonder AS, dus zoals brutez al zegt ook vvm.

heb jullie dit zelf ook zo ervaren? hoeveel vvm ben je kwijt geraakt en in welk tijdsbestek?

heb jullie dit zelf ook zo ervaren? hoeveel vvm ben je kwijt geraakt en in welk tijdsbestek?

Je stelt wel erg moeilijke vragen, zou er gewoon vanuit gaan dat T3 zonder AS niet slim is. Waarom meteen thyroiden als die lekker aan de clen of EC kan gaan.

Waarom van die zware medicijnen als je met sporten ook je bf omlaag kan brengen?
Voor sommige hier zou een andere sport naast bb niet slecht zijn.

Daar hebben we het op msn over gehad idd. Die bepaalde hardheid en bolheid van de spieren die je natural gewoon niet lukt. Kijk naar Layne Norton. Oke, op het podium staat hij er knetterhard bij. Maar offseason (ook al is zijn vet% niet echt hoog), ziet hij er wat soft uit. Een AAS gebruiker ziet er met dezelfde grootte/vet% toch harder uit. Voorbeeld ben ik zelf toch ook wel. Alles aangespannen ziet het er leuk uit, maar sta ik er normaal bij dat valt het allemaal flink tegen.

Ik neem aan dat je mijn standpunt wel begrijpt. Het gaat erom dat sommige hier net doen alsof je super huge kunt worden en wedstrijden kunt winnen zonder AAS. Dat gaat dus niet. Vandaar mijn stelling, bodybuilden doe je met anabolen.

Dit begrijp ik en dat klopt ook wel.
Maar laten we dan zeggen; wedstrijdbodybuilding en AAS horen bij elkaar ;) Want bodybuilding opzichzelf (het bouwen aan je lichaam en 24/7 met de sport bezig zijn), kan prima zonder AAS. Een bodybuilder hoeft natuurlijk geen coleman-look te hebben (al zien normale mensen het wel zo). En verder hoef je natuurlijk ook geen wedstrijden te doen, om een bodybuilder te zijn.

hmja, in principe heb je gelijk. maar ik vind dat dat effect wel mee valt (eigen ervaring en uit mn omgeving). natuurlijk lever je wel wat spiermassa in, maar die zit er ook zo weer op als je weer in de bulk (en/of kuur) gaat.

Ik neem aan dat topicstarter dat niet wilt ;)

ik kwam er 7 kilo van aan in 4 weken...samen met primo igf en tren ace en clen.

Je stelt wel erg moeilijke vragen, zou er gewoon vanuit gaan dat T3 zonder AS niet slim is. Waarom meteen thyroiden als die lekker aan de clenbuterol of EC kan gaan.

Nou, ik vroeg alleen maar naar eigen ervaringen... zo moeilijk kan dat toch niet zijn :>

Verder maak je een goed punt hoor voor wat betreft alternatieven, zo vind ik ECY ook bijzonder effectief. Clenbuterol is trouwens ook niet echt een mild middel he? Persoonlijk vind ik dat een stuk heftiger dan t3 (zeker qua sides), maar ik ga er vanuit dat hier de meningen over verschillen...

Met spul als clen, eca, ecy etc etc verlies je toch ook altijd spiermassa!?

Clenbuterol is anti-catabool ;)

Terug
Naar boven