rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je merkt het vanzelf wel als je een rooie klats.. eh kaart krijgt![]()

Precies mijn punt dus...
Haha ik ben dit topic begonnen voor mijn info te verkrijgen. maar door sommige gasten lijkt het wel ajax-feyenoord zonder hekken tussen de tribunes... jammer. iedereen weet voor zichzelf wat hij heeft gezegd, dus gasten bedankt voor de info! ook al waren jullie er niet voor. (maar wel met een informatieve reden) en gasten die het verschrikkelijk liepen af te kraken en niet aan mijn topic dachten, blij dat jullie weg zijn! Mrj. bedankt voor de handhaving! nu graag weer info! THNXXX!!

Snap ook niet dat mensen niet gewoon normaal kunnen reageren.
Iemand die niet gebruikt zal imo nooit de echte BB look krijgen.
1e de beste die beweert van wel, mag foto's laten zien.
Kale weet ook wat ik bedoel.
Echter sommige zijn misschien ook wel tevreden met net iets minder.
Willen het risico niet nemen of om welke reden dan ook gebruiken zij niet.
Laat gewoon beide groepen lekker doen wat ze willen.
Uhm ja ik heb nog wel een vraag. ik ga morge beginnen met kuurtje T3. Wat is het gemiddelde aantal kilo's wat je kwijt kan raken? ben van plan om een 2800 kcal dieet te volgen en per dag 20. min te crosstrainen/fietsen. heb een kuur van 100 tabs. ik weeg nu +/- 93kg
heb jullie dit zelf ook zo ervaren? hoeveel vvm ben je kwijt geraakt en in welk tijdsbestek?
Snap ook niet dat mensen niet gewoon normaal kunnen reageren.
Iemand die niet gebruikt zal imo nooit de echte BB look krijgen.
1e de beste die beweert van wel, mag foto's laten zien.
Kale weet ook wat ik bedoel.
Echter sommige zijn misschien ook wel tevreden met net iets minder.
Willen het risico niet nemen of om welke reden dan ook gebruiken zij niet.
Laat gewoon beide groepen lekker doen wat ze willen.
Ik neem aan dat je mijn standpunt wel begrijpt. Het gaat erom dat sommige hier net doen alsof je super huge kunt worden en wedstrijden kunt winnen zonder AAS. Dat gaat dus niet. Vandaar mijn stelling, bodybuilden doe je met anabolen.
Want bodybuilding opzichzelf (het bouwen aan je lichaam en 24/7 met de sport bezig zijn), kan prima zonder AAS. Een bodybuilder hoeft natuurlijk geen coleman-look te hebben (al zien normale mensen het wel zo). En verder hoef je natuurlijk ook geen wedstrijden te doen, om een bodybuilder te zijn.hmja, in principe heb je gelijk. maar ik vind dat dat effect wel mee valt (eigen ervaring en uit mn omgeving). natuurlijk lever je wel wat spiermassa in, maar die zit er ook zo weer op als je weer in de bulk (en/of kuur) gaat.

Je stelt wel erg moeilijke vragen, zou er gewoon vanuit gaan dat T3 zonder AS niet slim is. Waarom meteen thyroiden als die lekker aan de clenbuterol of EC kan gaan.