AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuur.

Uhm ja ik heb nog wel een vraag. ik ga morge beginnen met kuurtje T3. Wat is het gemiddelde aantal kilo's wat je kwijt kan raken? ben van plan om een 2800 kcal dieet te volgen en per dag 20. min te crosstrainen/fietsen. heb een kuur van 100 tabs. ik weeg nu +/- 93kg
denk dat je geen t3 solitair moet nemen wel aas erbij zetten anders is je moeilijk verkregen spiermassa ook de pineut ;want t3 maakt geen verschil tussen vet en spiermassa.Ik heb er zelf sust en tren bij genomen en dat was wel lekker oja en clen hehehe zweten was wel wat te maar ach ik vond het lekker:D

Uhm ja ik heb nog wel een vraag. ik ga morge beginnen met kuurtje T3. Wat is het gemiddelde aantal kilo's wat je kwijt kan raken? ben van plan om een 2800 kcal dieet te volgen en per dag 20. min te crosstrainen/fietsen. heb een kuur van 100 tabs. ik weeg nu +/- 93kg

citaat uit het faq van de anabolensectie;

6. Welke resultaten mag ik verwachten?

Dit hangt af van zoveel variabele factoren en valt onder geen beding te voorspellen. STEL DEZE VRAAG NIET. Dit werkt mensen op de zenuwen, en dat maakt het minder waarschijnlijk dat ze je andere, serieuze vragen zullen beantwoorden.

dus....daar heb je je antwoord ;)

Met spul als clenbuterol, eca, ecy etc etc verlies je toch ook altijd spiermassa!?

Ephedrine werkt op de beta receptoren, dus de receptoren die vetverlies bevorderen. Met eef+caf hoef je geen spiermassa te verliezen, zelf natural niet, ik spreek uit ervaring. Uiteraard moet dan wel je dieet in orde zijn.

T3 werkt op je schildklier, die kent geen verschil tussen vet en spiermassa. Daarbij komt ook dat als je stopt met T3 je de tijd daarna weer extra vet kan opslaan. Dus het kan nog averechts werken ook.

Dus zonder AAS altijd eef+caf nemen, met AAS zou je T3 kunnen nemen.

• Topic Starter Topic Starter
@ Arno1975 - You're right! sorry! haha

denk dat je geen t3 solitair moet nemen wel aas erbij zetten anders is je moeilijk verkregen spiermassa ook de pineut ;want t3 maakt geen verschil tussen vet en spiermassa.Ik heb er zelf sust en trenbolone bij genomen en dat was wel lekker oja en clenbuterol hehehe zweten was wel wat te maar ach ik vond het lekker:D

ooit t3 only geprobeerd? zoja, deel je ervaring aub?

Nou, ik vroeg alleen maar naar eigen ervaringen... zo moeilijk kan dat toch niet zijn :>

Verder maak je een goed punt hoor voor wat betreft alternatieven, zo vind ik ECY ook bijzonder effectief. Clenbuterol is trouwens ook niet echt een mild middel he? Persoonlijk vind ik dat een stuk heftiger dan t3 (zeker qua sides), maar ik ga er vanuit dat hier de meningen over verschillen...

Met spul als clenbuterol, eca, ecy etc etc verlies je toch ook altijd spiermassa!?

Ja betere oplossing is albuterol, overigens is clen idd niet catabolisch. En de aspirine in de ECA is gewoonweg klote, die hindert gains. De alternatieven zijn gewoonweg om mee te beginnen veel beter.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben iig vandaag begonnen met t3 dus ik hou jullie op de hoogte hoe het bij mij gaat (bijwerkingen, gewichtsverlies in massa en of vvm, e.d) morge beginnen bij me nieuwe sportschool. oasis sport, was vroeger oude panatta. hier mensen die daar trainen? heb ik een beetje bekenden daar die me kunnen helpen met info!

Ik laat me nooit serieus uit over hoe mensen zijn maar bij deze uitzondering wel over hoe jij je opstelt in dit toch wel scherpe debat Brutez. En ik vind dat je met enkele opmerkingen jezelf het label geeft van een knurft.

Als je het mij vraagt heb je het zelf op een amateuristische wijze vergooid en probeer je het tegendeel voor te houden als een soort troost met jezelf.

Over het feit dat naturals niet de BB-look kunnen halen zijn we het eens. Punt is alleen dat vrijwel alle gebruikers hier eveneens net zo hard falen in het bereiken daarvan. Met het fikse aantal kuren soms en de doseringen kan ik in 95% v/d gevallen ze nog steeds als naturel geloofwaardig nemen en zodoende kenmerken. En met zeer frusterend sides loop je niet te koop, maar er zijn toch een aantal hier die met 30- door heavy use nou niet meer 123 aan dat ruige leven kunnen beginnen wat jij schetst.

Ik laat me nooit serieus uit over hoe mensen zijn maar bij deze uitzondering wel over hoe jij je opstelt in dit toch wel scherpe debat Brutez. En ik vind dat je met enkele opmerkingen jezelf het label geeft van een knurft.

Als je het mij vraagt heb je het zelf op een amateuristische wijze vergooid en probeer je het tegendeel voor te houden als een soort troost met jezelf.

Over het feit dat naturals niet de BB-look kunnen halen zijn we het eens. Punt is alleen dat vrijwel alle gebruikers hier eveneens net zo hard falen in het bereiken daarvan. Met het fikse aantal kuren soms en de doseringen kan ik in 95% v/d gevallen ze nog steeds als naturel geloofwaardig nemen en zodoende kenmerken. En met zeer frusterend sides loop je niet te koop, maar er zijn toch een aantal hier die met 30- door heavy use nou niet meer 123 aan dat ruige leven kunnen beginnen wat jij schetst.

:bow2:

Maaaar Marky toch... Dat zegt dan iemand wiens grappen 9 van de 10 keer floppen.. Vervolgens 3 moeilijke woorden achter elkaar in een zin zet om zo toch nog een beetje intelligent over te komen... Over het label knurft gesproken....

Marky zei:
Over het feit dat 95% van de gebruikers ook falen om de BB-look te behalen zijn we het ook eens. Waarschijnlijk ligt het percentage nog hoger, komt omdat er zoveel gasten kuren. Je ziet mij ook nergens iets anders beweren. AAS staan niet garand voor een bodyuildingfysiek. Dus voortaan wat beter lezen. Knurft!

Over het feit dat 95% van de gebruikers ook falen om de BB-look te behalen zijn we het ook eens. Waarschijnlijk ligt het percentage nog hoger, komt omdat er zoveel gasten kuren. Je ziet mij ook nergens iets anders beweren. AAS staan niet garand voor een bodyuildingfysiek. Dus voortaan wat beter lezen. Knurft!

Dat is dan toch wel jammer. Dat zijn ook de gasten die IMO nooit echt alles op alles zetten in een training, hun voeding op orde hebben, algemene kennis training/voeding/AAS, etc. Dan is het gewoon zonde van je lichaam. Beter "troep" in je lichaam en er voor de volle 100% voor gaan of gewoon met je tengels er af blijven en door blijven sukkelen...

ectofight!

Dat is dan toch wel jammer. Dat zijn ook de gasten die IMO nooit echt alles op alles zetten in een training, hun voeding op orde hebben, algemene kennis training/voeding/AAS, etc. Dan is het gewoon zonde van je lichaam. Beter "troep" in je lichaam en er voor de volle 100% voor gaan of gewoon met je tengels er af blijven en door blijven sukkelen...

Zijn genoeg gasten die maar half trainen en gebruiken. Of gasten die anabolen er een beetje naast nemen, naast de alcohol, wiet en sos. Die heb je er ook bij. De wereld is niet meer wat het geweest is.. :mad:

Ik praat dat trouwens ook niet goed he.. Laat dat duidelijk zijn..

here we go again.

En dat los je dan op om nog vroeger en eerder te beginnen? ;) Want met dat stokpaardje is het vuur gaan branden. Als het al zo moelijk bereikbaar is hetgeen jezelf aangeeft, moet je juist proberen om met zowel zoveel mogelijk naturele massa alsmede de massa van gear te pieken.

Verder druk je met dit commentaar jezelf toch wat minder lyrisch uit dan je aanvankelijk deed. Doorzettingsvermogen speelde al geen rol in jou visie. Dan blijft aanleg grotendeels over, allèèn aanleg als hoogste voorwaarde? Het wordt steeds minder moelijk om huge en ripped te worden. Kun je aanleg ook niet schrappen? Kan dit forum ook uit de lucht :D

Ge moet gewoon geluk hebben om super breed geboren te worden.
Met de volle 8-pack, arpmjes van om en bij de 50cm en hoge stats direct kunnen halen als je voor de eerste keer bankdrukt. Iemand ervaring met zo een geboorte?

Terug
Naar boven