AndroidHealthClinic

Mijn log - 15 jaar - Train 4/5 keer per week.

Knowlegde

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
71kg
Vetpercentage
12%
Hallo,
Ik wil graag hier m'n log bij gaan houden.

Lichaam:
Lengte: 171cm
Gewicht: 70KG.

Fitness statistieken:
Squatten > 5x70KG.
Benchpress > 5x65KG.
Barbell Rows > 6x40KG. (1 maart kom ik erachter wat m'n maximale is.)
Deadliften > 8x40KG (Momenteel vooral bezig met de techniek ervan te beheersen, zonder techniek ben je nergens in mijn ogen.)

Mijn schema gaat als volgt momenteel (29-02-12):

Training A:

Squatten 5x5
Benchpress 5x5
Barbell Rows 5x5
Buikspier oefeningen 5x5

Training B:
Squatten 5x5
Overhad 5x5
Optrekken aan het rek (Zoveel als ik kan, maar doel is momenteel 20)
Deadliften. 5x5
Buikspieroefeningen. (Minimaal 50 keer.)

Training C:
Is gewoon kickboksen!

Maandag: A
Dinsdag: C
Woensdag: C
Donderdag: B
Zondag: A

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(Rechts)

Hopelijk zullen jullie m'n log (blijven) volgen, ik zal het na elke training van mij hier een update geven in m'n berichten.

Foto's ???

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik dacht ik was wel beetje bekend geworden door m'n vorige noob-topic hier! :<
Maar in de spoiler staat al één rug foto, maar mocht je meer willen dan zoek ik nog wel een paar op. Over 3 weken ongeveer komt er weer een nieuwe foto! :)

Maak een keer een paar goede foto's waar je alle spieren goed kan zien :)

Ik zal voor jullie morgen na m'n training wat foto's maken! :)

Zoals beloofd:

swponl.jpg

m8o5tf.jpg

34j86dg.jpg

ebeofk.jpg

Heb lichtelijke abs en die wil ik graag meer zichtbaar maken! :>)

**** die abs, ga werken aan je borst,benen rug.

Dat is vrij logisch als ik zichtbare abs wil hebben hé? ^_^
Ik hoef geen platte borst met een heel getrainde buik, alles moet wel in verhouding blijven natuurlijk.

succes trouwens, enne wel meer gaan vreten he :;) heb je nog wat aan je voedingsschema gedaan?

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 10:50 ----------

Dat is vrij logisch als ik zichtbare abs wil hebben hé? ^_^
Ik hoef geen platte borst met een heel getrainde buik, alles moet wel in verhouding blijven natuurlijk.

Nee is niet logisch, als je abs wilt moet je gaat cutten. Juist in de bulk krijg je massa op je borst,rug,benen etc

Volgens mij was jij de persoon die dacht dat ik 80 KG wou wegen tegen de zomer? Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik ongeveer 80 KG wou kunnen tillen, excuses als jij de persoon niet bent die dat dacht.

En ik heb inderdaad gewerkt aan m'n voeding schema, dit keer niet zo'n zwakke. Maar toch ben ik nog steeds niet tevreden met m'n schema van nu. Er zit eten in wat ik eigenlijk helemaal niet lekker vindt, dus ik ben er nog steeds mee aan het experimenteren en opzoeken op het internet.

Maar wat zou jij doen als je in mijn positie stond met mijn doelen? Bulken of cutten?

zeik deze jongen is neit zo af, hij is super bezig voor zijn leeftijd, zie er maar weinig die e rop hun 15e zo bijstaan.
goed bezig, en ga zo door!

Ik ben hem niet aan het afzeiken,ik zeg hem waar het op staat? Waar ben ik hem aan t afzeiken dan? Vind dat die jongen ook goed bezig is, doet oefeningen waar ik op mn 15de niet aan zou denken! Top!

OT: als ik jou was zou ik gaan cleanbulken

Hey bedankt allebei, maar ik kan wel wat hebben hoor! En ik begrijp wel hoe jullie het bedoelen, dus maakt niet uit, maar bedankt nogmaals.

Wat houd: 'Cleanbulken' eigenlijk in?

De naam zegt het al, bulken met schoon voedsel zodat je niet al te veel vet aankomt. Maar goed bezig hoor, je staat er iig al een stuk beter bij dan de meeste 15jarige

Ik ben hem niet aan het afzeiken,ik zeg hem waar het op staat? Waar ben ik hem aan t afzeiken dan? Vind dat die jongen ook goed bezig is, doet oefeningen waar ik op mn 15de niet aan zou denken! Top!

OT: als ik jou was zou ik gaan cleanbulken

verkeerd begrepen dan

maar clean bulken houd idd in zo "schoon" mogelijk voedsel binnen krijg, wat ik onder schoon bedoel:
-havermout/brinta
-rijst
-groente (heel belangrijk)
-kip
-vis voor de goede vetten
en de rest vult het lijstje wel aan

Ziet er wel aardig uit, maar vind je barbell row wel erg licht, en ook je DL ook al let je op de techniek. Aangezien je rug er best goed uit ziet vraag ik me af hoe dit kan.
Verder, iets meer je lats aanspreken, maar ik zou willen dat ik toen al serieus was begonnen en er zo uitzag.

Haha, doet me goed om te lezen Kevin! En de reden waarom het zo licht is heel simpel:
Ik richten me puur alleen op de techniek, natuurlijk kan ik wel meer als 40 KG, maar ik wil de perfecte techniek, als ik eenmaal die heb kan ik gerust wat gewichten erop gooien.

En die Barbell Rows, daar was ik nog mee aan het experimenteren en ik was bang dat ik zat te spelen met m'n rug en die risico wou ik niet nemen, maar iemand had me verteld dat de kans niet groter is als bijvoorbeeld bij bank drukken dat er wat gebeurd met je borst.

En Hondenvot & Vermeulen92 erg bedankt voor de complimenten en de uitleg, het motiveert mij en ik vindt het ook fijn dat ik gewoon m'n vragen kan stellen zonder ervoor te worden uitgelachen.

Ik heb vandaag jammer genoeg niet kunnen trainen, wegens persoonlijke omstandigheden, vind het erg zonde maar het ging even niet anders. Maar morgen ga ik gewoon weer trainen, en dan zal ik m'n stats wijzigen mocht ik met goeden techniek hoger gewicht kunnen dragen!

En bedankt voor alle support nogmaals, het motiveert mij echt & hopelijk blijven jullie m'n log volgen!

gaat goed jongen,
beginnen met squaten en deadliften op die leeftijd belooft veel goeds

nu nog stoppen met kickboxen
:trollface:

Haha, ik hoop het Rondea! En kickboks is samen met fitness toch wel m'n levens stijl, dus daar ga ik niets aan veranderen haha.

^_^

Update://

Ik heb nieuwe oefeningen gedaan bij training A vandaag namelijk:

21's.
Flying chest.
Schuin bankdrukken.
Dumbbell Press.

Hogere gewicht:
Barbell Rows staat momenteel op: 5x60 KG

Ben momenteel nog steeds aan het spelen met m'n schema tot ik alle delen heb van m'n lichaam in m'n schema, maar daarvoor moet ik eerst voldoende oefeningen kennen.

VRAAG:
Volgens mij in 1 oefening Squatten en Deadliften pakken is helemaal niet goed, omdat, ik dan te-veel druk al heb gezet op m'n been, dat wordt dan teveel toch?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven