AndroidHealthClinic

Mijn Masteron heeft het vannacht heel koud gehad...

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Hey allemaal,

Ik had gisteren wat Masteron enanthate ingeslagen en dit heb ik vervolgens onbewust in de auto laten liggen.

Nu was het vannacht behoorlijk koud en ik denk dat het in de auto ook onder 0 graden is geworden.

Masteron moet tussen de 15 en 30 graden bewaard worden. Mijn vraag: zal de Masteron nog goed zijn na deze nachtelijke kwelling?

En nee, ik ga het niet naar iemand opsturen zodat ze het kunnen testen voor me ;).

Dank je!

FF in heet water zetten. Kan wat terugkristaliseren,maar dat lijkt me met mast niet zo sterk

• Topic Starter Topic Starter
FF in heet water zetten. Kan wat terugkristaliseren,maar dat lijkt me met mast niet zo sterk

Thanks Kriel!

Vials zijn alweer op kamertemperatuur en de vloeistof is volledig doorzichtig, niet troebel.

Ik denk niet dat het gekristalliseerd is...

Eind goed al goed...

pfoei hebbie weer geluk gehad...

• Topic Starter Topic Starter
pfoei hebbie weer geluk gehad...

Gelukkig wel ja....

Heb al 3 ML gezet en geen pijnlijke spuitplek de dag erna:cool:.

Heb weleens tren gehad die niet volledig opgelost was - een gedeelte was nog gekristaliseerd. Oef dat deed erg pijn de dag erna...

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Die tren had ik daarna ook verwarmd in een pannetje om de kristallen volledig op te lossen. Werkt wel!

tren wil altijd terug als er geen voldoende BA inzit. Das waardeloos,maar heet water en het is weer vloeibaar

mijn trenbolone heeft ook een paar dagen met temperaturen onder 0 in mn auto gelegen..hij was een beetje gekristaliseerd maar heb hem weer vloeibaar gekregen..zou die nog goed zijn na bevroren te zijn geweest?

is het dan niet zo dat als die bevroren is geweest, niet meer werkt? Gr.

no problem

Terug
Naar boven