Fitness Seller

mijn ouders denken dat ik te jong ben?! HELP ME!!!

kijk... je komt er uiteindelijk op dit moment nog niet onderuit naar je ouders te luisteren... je bent minderjarig
dat wil niet zeggen dat je niet kan aangeven wat je graag wil.
krachtsport is leuk. En goed voor je body ontwikkeling. Maar een heleboel andere sporten zijn dat ook. En ik kan me voorstellen dat het voor je ouders misschien makkelijker te accepteren is als je iets kiest waarbij je traint onder begeleiding.

trouwens... je ex jaloers maken... als je mijn zoon (zou kwa leeftijd kunnen ;) ) was zou ik dat ook een heel slechte motivatie vinden ;)

• Topic Starter Topic Starter
@herhondofso
Haha echt grappig hoor heb jij niets beters te doen dan dat soort sarcastische bullshit te plaatsen..

kom op mensen heeft niemand een link of iets anders...

En kom alsjeblieft niet met pro-ouders dingen zoals je ouders hebben altijd gelijk...

@dinky toy
Ik denk dat ik te oud ben voor voetbal of al die andere sporten...

En ik had zat eerst op basktbal maar ik kwam nooit opdagen bij de trainingen dus mocht ik nooit wedstrijden spelen dus stopte ik ermee...

Sinsdien wil ik niet onder een if andere baas sporten gewoon al ik zin heb en anders niet...

Btw
het is niet alleen om mijn ex jaloers te maken maar ik heb alsinds de vakantie met niemand en heel veel meisjes vinden brede jongens leuk, daarom wil ik breder worden...

Laatst bewerkt:
Laat dit topic zien :D

Links overtuigen hun waarschijnlijk niet, dat moet je zelf doen. Je motivatie uitleggen etc. desnoods betaal je zelf je gym abbo, wat eigenlijk best normaal is. Als je dit echt wilt zul je wel een uit weg vinden. Je bent 15 dus eigenlijk nog redelijk jong, je kan best nog 1-2 jaar wachten.

Begin anders gewoon thuis met wat verstelbare dumbbells en een optrek stang. Dan kun je altijd nog naar de gym over 1 tot 2 jaar.

Verder eerst even wat inlezen over de sport, en werk wat aan je zelfvertrouwen en klaag minder (no offence). De topics die je aanmaakt zijn namelijk erg lachwekkend....

http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/good-or-bad-315292/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/vernederd-door-groep-meisjes-help-317145/

Obv troll trouwens, maar omdat je zoveel topics hebt zal t wel echt zijn.

heb maar geen zorgen hoor, arnold ga je niet worden

Unknown
En daar gaan we weer...

wat begon als een normale topic begint weer een troll topic te worden...

gvd zeg als bij sommige hun lewftijd niet bij zou staan zou ik haast denken dat ze 13 zijn...

Oja je vergat nog een topic waar ik al die reacties vab troll zat was en bepaalde woorden gebruikte waardoor ik een waarschuwing kreeg...

PLZ is er echt niemand met een beetje verstand...

@danielle1994
Bedankt voor je advies....-___-

Unknown
En daar gaan we weer...

gvd zeg als bij sommige hun lewftijd niet bij zou staan zou ik haast denken dat ze 13 zijn...

Oja je vergat nog een topic waar ik al die reacties vab troll zat was en bepaalde woorden gebruikte waardoor ik een waarschuwing kreeg...

@danielle1994

Verstand van hoe we jou ouders kunnen overhalen dat je toch mag sporten ?

No daar heeft niemand hier verstand van, je moet niet verwachten dat hier mensen zijn die jou ouders door en door kennen en nu jou gaan vertellen hoe je hun kunt overhalen..

praat gewoon met ze, het zijn jou ouders ...

Unknown
En daar gaan we weer...

@danielle1994
Ga wiet verkopen om zo je sportschool te betalen, wedden dat je pa dan je abo betaald.

Unknown
En daar gaan we weer...

@danielle1994

danielle?
niemand neemt je serieus als je gaat zeggen dat je geen arnold wilt worden want dat word je niet :D

Laatst bewerkt:
Unknown
En daar gaan we weer...

@danielle1994

we hebben je advies gegeven, praat eerst rustig met je ouders en geef GOEDE argumenten. ga desnoods met je huisarts praten erover, wetenschappelijke artikelen helpen niet bij ouders en anders verwijs ik je door naar http://forum.dutchbodybuilding.com/...jk-onderzoek-om-standpunt-onderbouwen-218174/

hoe doe jij dat? :p mijn ouders zijn huisartsen dus daar kun je niet mee in discussie over wat gezond is voor je
Ik denk dat het komt omdat ik al jaren discussies voer aan tafel (ik + mijn broertje), en dat ze hebben ingezien dat ik mij altijd goed oriënteer voordat ik een standpunt inneem, waardoor ze er van uit kunnen gaan dat ik over het desbetreffende onderwerp veel meer weet dan zij. Ik hoef het wetenschappelijke artikel ook niet te laten zien ofzo, ze geloven mij wel op m'n woord :p. Daar komt ook bij dat ik nooit lieg over zulke dingen, dus het is een soort vertrouwen denk ik.

Weet iemand hoe ik deze topic op slot kan zetten? mods kunnen jullie dat voor me doen?

HOE SLUIT IK DEZE TOPIC!!!!!!!!!!
WUXHJSHDJDJSJSBZISBJJEJDIEBDJEBIXBIBEIJD
DBDIEHDIBSISBDIDBDIDBIDHDIEBDEHIEBHCOFTNSKKDKDPLW
JDOESLSKLWJDKRLJDKCPDLWAJDPOFHWHGDUERY
HWLFJROOXHUIEPSPQLALSDOWJDHIFOSBJCOSOHEYRJJFJRJ
DJIEKDBHCIFKFNFKDOLDFKDLFJODEJJEJFEIEDHDIDJIFJDFJFF
FJDJJFDIFJDJJFIDJFBIDDJFJJDFJFJFIJFJFJICJEODLPELSKHSKANKERHDJJEHJDHEIKDHEKSKDJJDDDBFHEJHDBHDEJDJDJDNJEKDJFJDKDLKANKETBDKKEJDJEKKDKS
JDJDKXKDJKDJDJEKJDJDJKEKDKDKKEKCKDKKKD

Laatst bewerkt:
Bullshit, ouders hebben vaak niet gelijk, dus je moet niet altijd luisteren naar je ouders.

Ga een tijdje drinken en blowen, bekijk of dat leventje hun wel bevalt. Kom dronken thuis en maak wat herrie, misschien draaien ze dan wel bij :)
Jawel want ze geloven het ook dus daarom hebben ze gelijk. Is zoals met religies.

@herhondofso

@dinky toy
Ik denk dat ik te oud ben voor voetbal of al die andere sporten...

En ik had zat eerst op basktbal maar ik kwam nooit opdagen bij de trainingen dus mocht ik nooit wedstrijden spelen dus stopte ik ermee...

Sinsdien wil ik niet onder een if andere baas sporten gewoon al ik zin heb en anders niet...

Btw
het is niet alleen om mijn ex jaloers te maken maar ik heb alsinds de vakantie met niemand en heel veel meisjes vinden brede jongens leuk, daarom wil ik breder worden...

te oud? pardon???
als ik het goed begrijp heb je sport dus nooit serieus genomen en verwacht je nu dat je ouders je sportschool gaan betalen en je wat laten rotzooien als het jou zo uitkomt.... alleen omdat jij op internet een artikeltje gevonden hebt dat zegt dat dat goed voor je is. En dat ze er dan maar op vertrouwen dat je zelfstandig genoeg bent om het serieus aan te pakken?

ik had het in een eerder post ook niet over voetbal/ basketbal.
Maar over kickboksen... of een andere vecht/krachtsport

Naarmate dit topic verder gaat ben je voor mij ook steeds minder overtuigend dat dit goed voor je zou zijn.... ik ga steeds meer aan de kant van je ouders staan

te oud? pardon???
als ik het goed begrijp heb je sport dus nooit serieus genomen en verwacht je nu dat je ouders je sportschool gaan betalen en je wat laten rotzooien als het jou zo uitkomt.... alleen omdat jij op internet een artikeltje gevonden hebt dat zegt dat dat goed voor je is. En dat ze er dan maar op vertrouwen dat je zelfstandig genoeg bent om het serieus aan te pakken?

ik had het in een eerder post ook niet over voetbal/ basketbal.
Maar over kickboksen... of een andere vecht/krachtsport

Naarmate dit topic verder gaat ben je voor mij ook steeds minder overtuigend dat dit goed voor je zou zijn.... ik ga steeds meer aan de kant van je ouders staan
Kickboksen :o Nee dat zullen zijn ouders leuk vinden!

Weet iemand hoe ik deze topic op slot kan zetten? mods kunnen jullie dat voor me doen?

HOE SLUIT IK DEZE TOPIC!!!!!!!!!!
WUXHJSHDJDJSJSBZISBJJEJDIEBDJEBIXBIBEIJD
DBDIEHDIBSISBDIDBDIDBIDHDIEBDEHIEBHCOFTNSKKDKDPLW
JDOESLSKLWJDKRLJDKCPDLWAJDPOFHWHGDUERY
HWLFJROOXHUIEPSPQLALSDOWJDHIFOSBJCOSOHEYRJJFJRJ
DJIEKDBHCIFKFNFKDOLDFKDLFJODEJJEJFEIEDHDIDJIFJDFJFF
FJDJJFDIFJDJJFIDJFBIDDJFJJDFJFJFIJFJFJICJEODLPELSKHSKANKERHDJJEHJDHEIKDHEKSKDJJDDDBFHEJHDBHDEJDJDJDNJEKDJFJDKDLKANKETBDKKEJDJEKKDKS
JDJDKXKDJKDJDJEKJDJDJKEKDKDKKEKCKDKKKD

Gast, take a chill pill. Je hebt dit topic zelf aangemaakt net als je andere topics dus kon je dit wel een beetje verwachten. Reageer gewoon niet meer als je niet in discussie durft te gaan.

Terug
Naar boven