XXL Nutrition

mijn ouders denken dat ik te jong ben?! HELP ME!!!

ik zeg dat ik sowieso wil sporten om van de school zijn stress af te komen maar daar gaan ze niet mee akoord...

Daar ligt het probleem... je wilt je niet meer focussen op school, maar op je training, ook al meen je dit niet.

Daarbij denk ik dat je voor de echte reden - namelijk chicks scoren - je niet lang motivatie zult hebben aangezien spieren opbouwen veel tijd en moeite kost.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat pardon mevrouw basketbal vond ik NOOIT leuk (alleen in het begin)...

ik moest een sport doen omdat mijn moeder wou dat ik dat deed...

Fitness integendeel heb ik zelf gekozen...

ik fitness 5x per week...

en serieus doe ik sowieso wel bij fitness ik heb namelijk veel agressie en dat haal ik zo er uit...

BTW
kickbocksen zal ik toch niet mogen want dat vind mijn ma en pa niet iets voor iemand die VWO doet...

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 18:14 ----------

Verder denk ik dat je voor de echte reden - namelijk chicks scoren - je niet lang motivatie zult hebben aangezien spieren opbouwen veel tijd en moeite kost.

Mcdick jij hebt me door........

ja ik doe het alleen voor chicks

maar ik neem het wl serieus en school neem ik ook serieus

maar weet je wat het is, ik ben niet de populairste en ook niet de sterkste van de klas...

en wat ik merk is dat mensen ie sterk zijn veel meer respect krijgen van meisjes n van jongens...

En voor mij zal het echt niet zolang duren voordat ik sterker ben...

ik ben niet sterk en kan daarom veel sneller spiermassa aankomen...

en wat betreft serieus nemen en school...

serieus neem ik het echt wel ik gewf altijd 110% n geef niet snel op (heb het van mijn vader)

En school, ik werk niet of doe geen andere sport dus heb genoeg tij om te leren of huiswerk maken

maar weet je wat het is, ik ben niet de populairste en ook niet de sterkste van de klas...

en wat ik merk is dat mensen ie sterk zijn veel meer respect krijgen van meisjes n van jongens...

Als je van dit soort argumenten gebruikt, heb je een betere kans van slagen en de trainingen zijn ook makkelijker vol te houden. Gewoon omdat je een beter persoon wil zijn / beter wil voelen of iets in die richting. ;)

Laatst bewerkt:
Maar volhouden is geen probleem voor mij...

Ik vind fitness zelfs heel leuk, ben altijd gemotiveerd en voel me super als ik goed heb getraind..

Ik ga altijd met deze motivaties naar itness:
- blijft trainen krijg je meer respect
- meisjes die je eerst nooit met je sproken zullen als je BLIJFT trainen later achter je aan renen
- voel je je down, train op 200% en je zult je beter voelen
- lachen ze je uit omdat ze je slap vinden vraag over 3 maanden wat ze er nu vn vinden ;)

Eigenlijk ben je dus een heel onzeker geval? Ga naar een psychiater

eer je vader en je moeder!

@herpitbull
wtf waarom zou ik naar de psychiater of psycholoog of pier gaan...

jonguh je kent me niet eens en je trekt al conclusies...

het enige wat er is is dat mijn ex het een paar maanden geleden heeft uitgemaakt

Maar volgens mij ben jij een HOMO dus zal je zoiets nooit gevoeld hebben...

En nee niet onzeker alleen heb de laatste tijd veel druk van alle kanten...

Als je al zo begint is bodybuilding niks voor jouw..

@herpitbull

het enige wat er is is dat mijn ex het een paar maanden geleden heeft uitgemaakt

Ooooh hij zei homo, uitgebokt!!!!!!111

@herpitbull

Trainen is niks voor jou, je moet weten dat elke gespierde man naar andere mannen kijkt, als jij bij mij zou trainen zou ik je ook wel af en toe in je kontje knijpen hoor, lekker vind ik dat zo'n jong strak kontje! Oeps hopelijk kijkt de politie niet mee :roflol:

@herpitbull

pas maar op hoor, HerBaszdmeg houdt van 15 jarige ecto's

Wat homo's kunnen geen relaties hebben? Na je openingspost wou ik je eerst een tip geven. Gelukkig heb ik eerst de rest van je reacties gelezen, en ga ik me die moeite besparen.

Arrogant k*tventje.

wetenschappelijke onderzoeken halen niks uit joh,

sla thuis is een vaas kapot of gooi een stoel door de ruit en zeg dat je dit heb gedaan omdat je je agressie niet meer kwijt kan met trainen.

No joke, ff serieus je hoeft met je ouders toch geen discussie te gaan voeren omdat je wilt sporten ? Ze moeten blij zijn dat je wilt sporten ipv zuipen blowen gamen en al die onzin

Uitzonderingen maken de regel, ik ken iemand die alles heeft vergooid voor het trainen. Gast had wetenschappen wiskunde afgerond met goeie cijfers en is sindsdien nergens meer geraakt omdat hij al zijn tijd spendeert aan trainen en zich daarbuiten dus niet meer met studies en dergelijke kan bezig houden. Ik zuip en blow zelf, ik train er ook bij en hij outbuffed me sowieso ( behalve zijn legs dan mss ) maar ik ga wel een mooi diploma hebben.

Ik had voor die kerel gewild dat zijn ouders zijn trainen wat getemperd hadden.

Maargoed in princpe heb je wel gelijk natuurlijk, ik wil maar zeggen dat het allemaal zo zwart/wit niet hoeft te zijn. Tuurlijk mag hij best een uurtje of 3 in de week trainen maar als 15-jarige moet hij daar echt nog niet obsessief mee bezig zijn.

OT : trainen voor je ex slaat helemaal nergens op, gtfo f**got.

Uitzonderingen maken de regel, ik ken iemand die alles heeft vergooid voor het trainen. Gast had wetenschappen wiskunde afgerond met goeie cijfers en is sindsdien nergens meer geraakt omdat hij al zijn tijd spendeert aan trainen en zich daarbuiten dus niet meer met studies en dergelijke kan bezig houden. Ik zuip en blow zelf, ik train er ook bij en hij outbuffed me sowieso ( behalve zijn legs dan mss ) maar ik ga wel een mooi diploma hebben.

Ik had voor die kerel gewild dat zijn ouders zijn trainen wat getemperd hadden.

Maargoed in princpe heb je wel gelijk natuurlijk, ik wil maar zeggen dat het allemaal zo zwart/wit niet hoeft te zijn. Tuurlijk mag hij best een uurtje of 3 in de week trainen maar als 15-jarige moet hij daar echt nog niet obsessief mee bezig zijn.

OT : trainen voor je ex slaat helemaal nergens op, gtfo f**got.

Als die geobsedeerd zou raken door fitness is het idd geen goed idee, maar als hij gewoon wat uurtjes gaat trainen moet er geen probleem zijn.

Ik weet niet of het een obsessie is als ik 5x per week train en dan anderhalf uur...

btw dit is hoe ik train (ik heb al gehoord dat het een slecht trainingschema is maar als ik weer nieuwe abbo heb ga ik het verbeteren)

hier mijn trainingroutine: (heb nog een paar lichaamsdelen niet want ik moet mijn abbo nog verlengen maar moet wachten op de goedkeuring van mijn ouders)

Bicep
hammer curl 20 sets 4 reps 10kg
dumbbell curl 20 sets 3 reps 10kg
chin up 10 sets 4 reps
barbell row10 sets 4 reps 10 kg
cord pull 10 sets 4 reps 15 kg
cord press? 10 sets 4 reps 20 kg

Borst (ja mijn borst is meer getraind, want de eerste 5 maanden deed ik alleen dat BTW ik weet dat het dom was daarom doe ik nu alles maar meeste bicep en schouders, want die lopen ver achter)
dumbbell press 10 sets 4 reps 16 kg
dumbbell fly 10 sets 4 reps 10 kg
bench press 10 sets 4 reps 12.5-15 kg
incline bench press 10 sets 4 reps 10-12.5 kg
decline bench press 10 sets 4 reps 8-10 kg
incline dumbbell fly 10 sets 4 reps 8-10 kg
machine 10 sets 4 reps 30-35 kg
(push-ups -thuis-via app)

Rug+schouder (hier heb ik niet veel voor)
dumbbell shoulder press 10 sets 4 reps 10 kg
seated dumbbell shoulder press 10 sets 4 reps 10 kg
alternate dumbbell lift till shoulders 10 sets 4 reps 6 kg
staand zware barbell omhoog doen door je schouders omhoog te bewegen 10 sets 4 reps 15 kg
machines 10 sets 4 reps 30-35 kg

triceps
niets volgens mij mischien terwijl ik iets anders train

buik
doe ik sind zomer niet meer maar ga weer beginnen als abbo verlengt word benen

oja ik train 5x per week maar niet in het weekend is dit niet veel? en is het niet slimmer om ook op woensdag te rusten (zodat ze blijven groeien)?

macronutrients:
3000 cal
125 gr eiwitten (500 kcal)
55 gr vetten (495 kcal)
3000-500-495= 2005 cal
KH: 4= 501gr koolhydraten

Laatst bewerkt:
15j 1m75 52kg 10%
maak je nog geen zorgen
ga even 1 jaartje lekker eten zorg dat je dit onder de knie krijgt.
ga wat aan je conditie werken met rennen en zo eventueel op school sporten?
en als je 16 bent mag je wel weer naar de gym hoop ik voor je.

@curra
Over me conditie hoef ik geen zorgen te maken die is al heel goed...(ben het snelst van de klas)

maar over mijn stats ja dat komt doordat ik voor de vakantie de hele tijd bezig was met cutten en birst trainen... (zit al 6 maanden op fitness, eerste 5 maanden alleen maar dom gedaan)

Maar sinds eind zomervakantie ben ik veel meer gaan eten en probeer ik mijn biceps en rug en schouder naar het level van mijn borst te krijgen en dat gaat heel goed (van 6-8kg curlen naar 10kg in een maand)

En net als ik het ritme te pakken ben in een maand van 52 kg naar 56 kg gegaan (ik weet niet of het vet of spiermassa is)...

je zou eens wat fotos moeten maken of zo.
15 is nog erg jong he.
je hoeft er niet op 20 jaar al uit te zien zoals je voorbeeld ( welke is dat? )
bij iedereen is de groei/lichaams ontwikkeling anders.

met andere woorden maak je er nog niet te druk over.
je hebt nog vele jaren om flink te groeien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven