Beste DBB'ers,
Ik weet het, ik sta nog niet ver, maar ik ben reeds 1 week bezig en alles aan het geven tot failure in de gym. Echter zit ik met wat probleempjes die ik dacht hier te posten om toch voor de beste progress te zoeken zonder "slack".
Persoonlijk heb ik weinig brains over BBen, maar ik veronderstel dat dat komt met de tijd.
Mijn stats
Momenteel: 77 kg - 1.80m - ?%BF( Ik post nog een foto om het te laten zien.)
Mijn trainingsschema bestaat uit 3 dagen(kan makkelijk nog wel een extra bij of zo.) en ziet eruit als volgt in volgorde:
Zondag:
Borst:
Benchpress 4x8
Incline Dumbbell Press 4x8
Incline Fly's 4x8
Peck Deck/Fly machine 4x8
Biceps:
Bicep Curl (bar)
Preacher Curl(dumbbell)
Hammer Curl(dumbbell)
Dinsdag:
Benen
Squat 4x8
Leg Press 4x8
Leg Extensions 4x8
Kuiten binnenkant 4x15
Kuiten buitenkant 4x15
Schouders:
Front Press (smith) 4x8
Font Raises 4x8
Side Raises 4x8
Bend over Side Raises 4x8
Shrugs (bars of dumbbells) 4x8
Donderdag of Vrijdag:
Rug:
Chinups 4x...
Bend over Rows 4x8
Pull Downs 4x8
Seated Rows 4x8
Triceps:
Overhead extensions 4x8
Close-Gripped Bench Press 4x8
Press Downs 4x8
2 à 3 keer per week buikspieren.
[/FONT]
Mijn voedingsschema:
Momenteel heb ik er niet echt één. Was vroeger overgewicht, heb toen veel gewicht verloren met dieet alleen, wat leidde naar een laag metabolisme. Momenteel heb ik dus bang om veel te eten en te trainen omdat ik denk dat ik dat terug bij kom in vet vooral en niet in spieren.
Iemand tips hierover of goede raad?
Meestal is dat gwn
7.30u:
50gr brood + kip
Glas melk
Appel
10u:
Granny koek
12.00
100gr brood + kip/rosbief e.d.
Tas soep
16.00
125 Yoghurt + banaan
18.00
Kleine portie patatten/rijs/spaghetti
Runds/kip/vis
Groenten(grote portie)
Geen sauzen
21.00
Yoghurt + Rozijnen + Appel
Het ziet er in mijn ogen te weinig uit, maar momenteel beschik ik nog over voldoende vet waar ik zeker niet te veel mee bij wil zonder dat ik over voldoende spiermassa beschik.
Iemand die hulp kan geven?
Ik zou graag weten wat jullie hier nog allemaal aan kunnen veranderen, wat ik kan verbeteren + goede raad. Ik ben zeer gemotiveerd en ben bereid om veel op te geven. Zo eet ik al geen sauzen meer, drink water en eet voldoende groenten + geen vettige boecht.
Thanks!
Steven
Ik weet het, ik sta nog niet ver, maar ik ben reeds 1 week bezig en alles aan het geven tot failure in de gym. Echter zit ik met wat probleempjes die ik dacht hier te posten om toch voor de beste progress te zoeken zonder "slack".
Persoonlijk heb ik weinig brains over BBen, maar ik veronderstel dat dat komt met de tijd.
Mijn stats
Momenteel: 77 kg - 1.80m - ?%BF( Ik post nog een foto om het te laten zien.)
Mijn trainingsschema bestaat uit 3 dagen(kan makkelijk nog wel een extra bij of zo.) en ziet eruit als volgt in volgorde:
Zondag:
Borst:
Benchpress 4x8
Incline Dumbbell Press 4x8
Incline Fly's 4x8
Peck Deck/Fly machine 4x8
Biceps:
Bicep Curl (bar)
Preacher Curl(dumbbell)
Hammer Curl(dumbbell)
Dinsdag:
Benen
Squat 4x8
Leg Press 4x8
Leg Extensions 4x8
Kuiten binnenkant 4x15
Kuiten buitenkant 4x15
Schouders:
Front Press (smith) 4x8
Font Raises 4x8
Side Raises 4x8
Bend over Side Raises 4x8
Shrugs (bars of dumbbells) 4x8
Donderdag of Vrijdag:
Rug:
Chinups 4x...
Bend over Rows 4x8
Pull Downs 4x8
Seated Rows 4x8
Triceps:
Overhead extensions 4x8
Close-Gripped Bench Press 4x8
Press Downs 4x8
2 à 3 keer per week buikspieren.
[/FONT]
Mijn voedingsschema:
Momenteel heb ik er niet echt één. Was vroeger overgewicht, heb toen veel gewicht verloren met dieet alleen, wat leidde naar een laag metabolisme. Momenteel heb ik dus bang om veel te eten en te trainen omdat ik denk dat ik dat terug bij kom in vet vooral en niet in spieren.
Iemand tips hierover of goede raad?
Meestal is dat gwn
7.30u:
50gr brood + kip
Glas melk
Appel
10u:
Granny koek
12.00
100gr brood + kip/rosbief e.d.
Tas soep
16.00
125 Yoghurt + banaan
18.00
Kleine portie patatten/rijs/spaghetti
Runds/kip/vis
Groenten(grote portie)
Geen sauzen
21.00
Yoghurt + Rozijnen + Appel
Het ziet er in mijn ogen te weinig uit, maar momenteel beschik ik nog over voldoende vet waar ik zeker niet te veel mee bij wil zonder dat ik over voldoende spiermassa beschik.
Iemand die hulp kan geven?

Ik zou graag weten wat jullie hier nog allemaal aan kunnen veranderen, wat ik kan verbeteren + goede raad. Ik ben zeer gemotiveerd en ben bereid om veel op te geven. Zo eet ik al geen sauzen meer, drink water en eet voldoende groenten + geen vettige boecht.
Thanks!
Steven

dat zal dan wel pomp zijn