MuscleMeat

Mijn voorbeeld

Gewoon blijven trainen je post een video van iemand met een genetich groot voordeel de kans is klein dat je zoals hem er bij zal staan maar iets wat er op lijkt is mogelijk in 5 - 6 jaar naturel training imo.

Nee dit lukt niet zonder AAS. Zelfs niet als je je voeding,training en rust 110% in orde hebt.

Om zo droog te gaan IS mogelijk... maar onderhouden gaat je nooit lukken. En je moet je lichaam mee hebben natuurlijk.

Je zult wss een troll zijn maarja, hier heb je je antwoord.

• Topic Starter Topic Starter
Nee dit lukt niet zonder AAS. Zelfs niet als je je voeding,training en rust 110% in orde hebt.

Om zo droog te gaan IS mogelijk... maar onderhouden gaat je nooit lukken. En je moet je lichaam mee hebben natuurlijk.

Je zult wss een troll zijn maarja, hier heb je je antwoord.

Nee ben geen troll rofl

En ik ben volgens mij niet slecht voor bodybuilding ik zal binnekort wel eens een foto erop zette kunne jullie het zien :P

Laatst bewerkt:
Ik denk dat die massa zeker te halen is natural (moet je wel heel hard en lang voor werken natuurlijk) alleen zo droog staan niet maar zolang je rond de 10% staat zou het best te onderhouden zijn imo.

@ts
Hou het eerst maar eens 3 jaar lang dag in dag uit vol, om hard te trainen en op je voeding te letten.
Mocht je dan nog geïnteresseerd zijn in aas, dan kan je jezelf goed gaan informeren en inlezen hierover.

P.s. Zyzz trainde zijn buikspieren nooit.

Nou zo droog zonder aas lukt mij makkelijk!
Ik ben natural 76kg bij 5.9% en wat ik ook aan vet eet ik blijf droog :)

Ja want van vet word je dik... Oh wacht,

Ja want van vet word je dik... Oh wacht,

Hehe, nee mijn punt is dat droog blijven of worden helemaal niet zo lastig is als de meeste mensen denken.. en dat je er niet altijd AAS voor hoeft te gebruiken om droog te zijn..

Gewoon goede voeding doet al een hoop.. En ja als je veel vet eet (Goede vetten/slechte vetten) dan zou je minder droog moeten worden doe je dit in zekere hoeveelheid.. Alleen het hoogste VP wat ik ooit ben gemeten is 8% dus ja... Best chill maar om aan te komen is het eten echt teveel soms :P

Terug
Naar boven