AndroidHealthClinic

Mijn weg naar 800kg totaal

Bezoekers in dit topic

5x250 deadlift? Alone? in the middle of the night? stuck? in a hole? with an owl? in a tree? WITH AN OWL? :eek:

tering!
tyfus!
jezus mina!
gaat ie lekker!
super!
geweldig bruut!
helemaal toppie!

in the middle of the night ! in the fog ! WITH AN OWL ! Stuck in a hole !
(maar niet alone, die gast van Ieper was afgekomen)

YouTube - Fast Show - Rambling hiker

WITH AN OWL !!! :roflol::roflol::roflol:
 
Zondag 18 november

lazy lazy lazy... opgewerkt naar een singeltje met 150kg op de incline bench en dat was het zowat, richting aperitief dan maar !

Morgen lekker berserk gaan op raw squat
 
Aperitief is belangrijk voor je broodnodige ontspanning dus succes ermee!
 
Zondag is bijkom dag he. Beetje banken, en bij eten voor de squatdag;)
 
Potverdrie, ik ga vandaag eerst eens ff deadliften als ik dit allemaal lees, die G-men en die gekke belg gaan me te ver vooruit! (which is nice, off course)
 
Maandag 19 november

1) Full Squat

5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 100
5 x 100
3 x 130
3 x 160
3 x 190
3 x 220kg PR

2) Leg Extensions
6 sets x 12 reps

3) T-bar Rowzz
7 sets x 6 reps

4) Hammer Strength V-Squat
4 sets x 8 reps

5) Parallel-grip Pull-ups
4 sets x 6 reps

6) One-Arm dumbbell Rows
2 sets x 6 reps met een 57,5kg dumbbell

7) HS Seated Rows
2 sets x 20 reps

Potverdikke zit ik me de hele dag vol te vreten, kom ik in de gym aan met buikkrampen. Te veel eten is nu ook weer niet goed hé. Gevolg was dat ik zowat tussen alle squat sets richting toilet moest vluchten, ik heb me dus met die 220kg nogal ingehouden, want gezien de explosiviteit van deze situatie was enig gevaar voor mn spotter niet denkbeeldig. Jammer want 220kg voelt ondertussen echt wel als een makkie hoor (en was ass to the grass), de 5-6 reps moeten er zeker inzitten. De rest van de training ging verder wel lekker. Ik heb iets meer assistance gedaan dan anders. DB rows waren eeuwen geleden, ik dacht dat ik met 57,5 meer reps ging kunnen maar die laatste sets tbar rows waren PR gewichten en toen was de power er wel een beetje uit.
 
Weeral lekker getraind! :D
 
Ja beetje herkenbaar wel. Oppassen met de koffie, zuivel en whey. Goede fullsq. Het valt mij trouwens op dat jij nooit Stiff legged deads doet en ook al een tijdje geen GM's meer. Ik doe zelf ook geen GM's maar wordt toch wel vaak als een van de basis oefeningen aangemerkt om squat en deads te verbeteren. Waarom heb jij hem niet in het programma?
 
Ja beetje herkenbaar wel. Oppassen met de koffie, zuivel en whey. Goede fullsq. Het valt mij trouwens op dat jij nooit Stiff legged deads doet en ook al een tijdje geen GM's meer. Ik doe zelf ook geen GM's maar wordt toch wel vaak als een van de basis oefeningen aangemerkt om squat en deads te verbeteren. Waarom heb jij hem niet in het programma?

nu je het zegt, ik heb vandaag abnormaal veel koffie gedronken (een tas of 6-7 in plaats van normaal 2) inderdaad ook veel melk en 100gr whey...

GM's heb ik eigenlijk nooit getraind hoor, een paar keer een try out met zeer licht gewicht gedaan en dat was dat omdat ik toen besloot dat ik die oefening gewoon echt niet graag doe. Squats, deads, en rows doen voorlopig hun werk. SLDL vind ik wel leuk, ik zal hem er misschien wel nog eens insteken. Een mens kan niet alles doen. Ik heb nu zelfs voorlopig even de front squat aan de kant gezet.
 
Dat had ik dus ook met die GM. Maar ik heb ook nooit echt de moeite gedaan om die lift goed onder de knie te krijgen.
 
same here, gm's zijn echt niet fijn

succes met die 5-6 reps @ 220 soon... !
 
whehehe, koffie, zuivel en whey idd. Goed voor een flinke schijtbom! :roflol:

Had laatst ook een klein probleempje tijdens het deadliften.. :D
 
Woensdag 21 november

1) Push Press
5 x 50
5 x 50
3 x 60
3 x 70
3 x 80
3 x 90
3 x 100
3 x 110
1 x 120
3 x (partial reps) x 130kg
**** it ik kreeg de baar telkens boven mn hoofd maar kon niet locken.
Ik denk niet dat het aan lockout power ligt (zie hieronder), maar de baar neigt op het laatste naar voor ipv recht omhoog.
Ik moet dus leren mn kin naar beneden houden, komt wel in orde met wat oefening.

2) Seated Overhead Lockouts (rom 15cm)
5 x 60
5 x 100
5 x 120
5 x 140
5 x 160
5 x 180kg PR
5 x 190kg PR

3) Incline Bench (light)
5 x 60
5 x 100
3 x 120
1 x 140kg
voorarmen waren nog verzuurd, kon niet zwaar meer gaan

4) HS Chest Press
20 x
15 x
12 x
12 x
10 x
20 x

5) French Press
4 sets x 15 reps x 50kg
 
Jammer van die 130 maar waarom heb je niet de 125 ertussen gedaan?

Idd gewoon je buik hard aanspannen en je kin op je borst duwen dan moet het goed komen, het zal zeker niet aan je tricepskracht liggen.
 
Jammer van die 130 maar waarom heb je niet de 125 ertussen gedaan?

Tja, vorige week had ik 4 reps met 120kg, dus ik dacht ok ik gooi er maar meteen 10kg bij want in theorie moet dat toch kunnen lukken.
 
Kin naar borst duwen kan wel maar als de baar te veel naar voor is dan is het niet de bedoeling deze naar achter te duwen (wat wel kan bij "lichte gewichten maar niet bij zware)

Misschien eens kijken of je recht genoeg zakt? Als ik mijn schouders een beetje naar voor laat zakken ipv de grote arch te houden bij het jerken mis ik ze ook altijd naar voor.
 
Tja, vorige week had ik 4 reps met 120kg, dus ik dacht ok ik gooi er maar meteen 10kg bij want in theorie moet dat toch kunnen lukken.

In theorie wel ja....:D

Ik snap het wel hoor want op de "grote" oefeningen verhoog ik eigenlijk ook altijd met 10kg maar ik ben er bij mijn MP achter gekomen dat 5kg ook wel eens handig kan zijn (al vind ik het wel slap).
 
Die lockout lijkt me qua kracht geen probleem als ik die lockouts zie bij de 2e oef. Ik vind OH werk zoiezo best een kwestie van techniek. Mss ligt het aan mij, maar ik moet ook altijd bij pp goed denken aan het drukken van de stang in een soort van boog en in the groove komen. Ook bewust aanspannen van buik,glutes.
 
@ Calibre & G-men : bedankt voor de tips !

@ Viking : ja ik heb ook dat probleem, ik ben ook geneigd om verhogen met 5kg slap te vinden maar het is vaak wel verstandiger !

Mijn triceps en onderarmen zijn abnormaal zwaar gesloopt vandaag, zelfs mn handen op mn stuur leggen deed pijn.
Die overhead lockouts richten nogal wat schade aan zeg, deze oefening moet er eens vaker in !
 
Back
Naar boven