MuscleMeat

Mijn weg naar 800kg totaal

Bezoekers in dit topic

Een zus die 240kg deadlift en kan lassen.. Daar wil ik geen ruzie mee.:D
 
En ze heeft nog een baard ook:eek:
 
Ik heb al van redelijk wat kanten gehoord dat je de fatigue die je krijgt van sprints niet mag onderschatten en dat het (zeker in het begin) niet gemakkelijk is om ze intens te doen in combinatie met intense KT. Al kan het proberen natuurlijk niet veel kwaad ;) Je zal wel snel voelen of het er bij kan of niet.
 
Mooie training!

Gebruik je nog steeds die sandbag van Ironmind. Zit er aan te denken om er ook één te bestellen i.v.m. conditioning!?
 
Mooie training!

Gebruik je nog steeds die sandbag van Ironmind. Zit er aan te denken om er ook één te bestellen i.v.m. conditioning!?

Yep Ironmind Sandbag
 
Ik heb al van redelijk wat kanten gehoord dat je de fatigue die je krijgt van sprints niet mag onderschatten en dat het (zeker in het begin) niet gemakkelijk is om ze intens te doen in combinatie met intense KT. Al kan het proberen natuurlijk niet veel kwaad ;) Je zal wel snel voelen of het er bij kan of niet.

Ik vrees dat ik je gelijk zal moeten geven Bart.

Deze morgen ben ik vrij fris opgestaan na de training van gisteren, dus ik dacht OK ik ga wat sprintjes trekken... Eerst 10min joggen op het voetbalveld als opwarming, wat stretchen en dan een keer of acht de lengte van het voetbalveld gesprint met daartussen wat wandelen. Maar nu begint het er dus echt in te hakken (spierpijn in traps en onderrug van het deadliften + algemeen gevoel 'wasted' te zijn), ik denk dat ik straks maar even een dutje doe...
 
Kan we goed voorstellen dat ge u nu 'wasted' voelt . Goeie training gisteren wel ! Lijkt me cool :)
 
Zondag 27 januari AM

rustige training, rug en schouders zijn nog volledig wasted van vrijdag...
beetje volume gedraaid maar minder reps en kilo's dan ik normaal zou moeten kunnen

1) Bench Press (BB style zonder arch)
10 x 40
10 x 40
8 x 70
8 x 70
5 x 90
5 x 110
3 x 130
1 x 150
1 x 150
1 x 150
1 x 150
1 x 150
4 x 130
4 x 130
4 x 130
10 x 100

2) Cable Crossovers
15 x
12 x
10 x
8 x
8 x

3) Incline DB Flyes
2 x 15 reps

4) Pull-Ups Bicep Greep
3 x 5 x BW

5) Barbell Curl
6 x 40
6 x 50
6 x 60
6 x 70
6 x 70

6) Preacher Curl
2 x 10
 
Zondag 27 januari PM

1) Bench Rack Lockouts
8 x 70
8 x 70
5 x 110
5 x 110
5 x 140
5 x 160
3 x 180
3 x 180
3 x 200

2) Tricep Pushdowns
25 x
15 x
10 x

3) French Press (staand)
3 x 10 reps

4) Rope Pushdowns
3 x 10 reps

5) One-Arm Kettlebell Extensions
15 x links en rechts

nog wat huiswerk, niks al te zwaar
 
Sterk bezig, ik kijk alvast uit om es samen strongman te trainen in de komende maanden. Gaan jullie nu altijd thuis trainen of af en toe es afzakken naar Ironville?
 
Sterk bezig, ik kijk alvast uit om es samen strongman te trainen in de komende maanden. Gaan jullie nu altijd thuis trainen of af en toe es afzakken naar Ironville?

Ik zou graag eens komen meedoen met jullie, probleem is dat ik op maandag en dinsdag veel lessen heb en doorgaans moet ik die op zondag nog voorbereiden. Meestal is het onmogelijk om op voorhand in te schatten of ik al dan niet klaar kan zijn met mn werk tegen dat jullie trainen.

Maar ik geloof dat mn broer vorige week in Ironville was ?
 
2 trainingen op een dag, nice. Triceps toch nog sterk ondanks de AM training.
 
Jij hebt de zondag dus niet gebruikt als rustdag zie ik wel. Ga je nu door met de sprints of was het eens maar nooit meer?
 
Jij hebt de zondag dus niet gebruikt als rustdag zie ik wel. Ga je nu door met de sprints of was het eens maar nooit meer?

tja zoals ik nu train vind ik het moeilijk in te passen, daags na squat of deadlift is blijkbaar geen goeie optie, denk toch dat ik vooral ga focussen op medleys en high rep squats...
 
Och dat lijkt me zo heerlijk he, zo'n homegym. ff een uurtje knallen en later op de dag nog een uurtje.. Mijn sportschool eigenaar traint ook 2x per dag en tussendoor af en toe nog wat oefeningen, hartstikke makkelijk als je je de gehele dag begeeft tussen het ijzer..
 
tja zoals ik nu train vind ik het moeilijk in te passen, daags na squat of deadlift is blijkbaar geen goeie optie, denk toch dat ik vooral ga focussen op medleys en high rep squats...

Idd, vraag me ook af of het wel bevordelijk is voor het herstel.
 
Idd, vraag me ook af of het wel bevordelijk is voor het herstel.

in dit verband : heden avond geen training ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(mezelf kennende zou het niet raar zijn als dit vrijdag weer tot een deadlift PR zou leiden, 5x260 bv)
 
haha vet hoor ! 2x trainen pd :)

@Kale: jij was toch bezig om op jezelf te gaan wonen, kun je daar mooi een hardcore homegym schuur beginnen;)
 
gaat goed man!
 
Een paar recente toevoegingen aan mn trainingshok :

- biervat
- duck walk
- boomstam, nog zwaar under construction
(gratis trainingpasses voor wie hem verder wil komen uitkappen lol ;) )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven