MuscleMeat

mijn zoon

robber

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Mijn zoon wil altijd mee gaan trainen hij is net 9 jaar en ik vind het te vroeg om hem mee te nemen. Hij gaat wel 2 keer voetbal training doen en de zat match wat denken jullie?

Dit lijkt me inderdaad iets te vroeg. Zou hem op die leeftijd liever op karate of turnen o.i.d als ie wat gespierder wil worden.

Gewoon doen, is onzin dat het slecht voor je is op jonge leeftijd

Mijn zoon wil altijd mee gaan trainen hij is net 9 jaar en ik vind het te vroeg om hem mee te nemen. Hij gaat wel 2 keer voetbal training doen en de zat match wat denken jullie?

9 jaar ? ik zou nog even wachten tot hij een jaar of 13 a 14 is.Dat is al vroeg zat.

ik zou geen risico nemen voor mijn zoon

Laat hem zwemmen of judo doen ofzo ?

• Topic Starter Topic Starter
zwemmen doet hij al 2x met school

Wel cool dat de intresse er zo vroeg al is, bw-oefeningen kunnen geen kwaad lijkt me.

Lichte oefeningen met veel herhalingen zal zeker geen kwaad kunnen.

zo die is er vroeg bij, zou er zoals de andere zeggen nog even mee wachten tot hij 15/16 jaar is

Negen jaar jong? Ik zou er nog minimaal vier, vijf jaar mee wachten. Natuurlijk kan hij wel mee, maar dan zal er voor hem weinig te doen zijn. Misschien kun je hem wat laten aanklooien met kleine gewichtjes (maximaal 2,5 kilo), hem laten lopen op de loopband of een aantal push-ups en sit-ups laten doen.

Persoonlijk zou ik mn zoon motiveren te gaan Kickboksen :p Maarja dat is mijn mening:D Even on Topic , ik zou zien dat je zoontje de smaak te pakken krijgt van het bodybuilding gebeuren maar hij is toch nog aan de jonge kant ik zou nog wachten:)

veeeel te vroeg
zou het ni doen

ik mocht ook op jonge leeftijd trainen maar inderdaad met bw
en squaten met 2x5 kilo pas met mijn zestiende de echte gewichten
oftewel wacht nog maar even met de gewichten

P.S. mahan als je me dan toch negatieve karma geeft wees dan wel zo flink om het tegendeel proberen te bewijzen hier, wat niet kan want er is immers geen enkel bewijs dat KT op jonge leeftijd slecht voor je is!!!

P.S. mahan als je me dan toch negatieve karma geeft wees dan wel zo flink om het tegendeel proberen te bewijzen hier, wat niet kan want er is immers geen enkel bewijs dat KT op jonge leeftijd slecht voor je is!!!

ik geef je negatieve karma omdat ik niet 1 keer een post heb gezien waar je iemand probeert te helpen. je komt altijd met je ''hardcore'' opmerkingen, dat alles p*ssy is en niets slecht is zonder enig vorm van feiten.

Wat moet ik dan bewijzen? Ik ben toch niet degene die bewijs moet leveren dat KT op jonge leeftijd slecht voor je is :roflol:

Terug
Naar boven