- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
brutal comment
Zo is het maar net hé Ownmaar die laatste zin one leg extensions was er te veel aan
Ooit trainen we nog eens samen, Sanca en Own en dan... gaan jullie afzien![]()
Vrijdag 18 januari 2008
Shoulderpressmachine
4 blokjes (20 kg?) – 15 tal reps
6 blokjes (30 kg?) – 10 reps
10 blokjes – 8 reps
13 blokjes – 8 reps (spotter, denk niet dat hij veel geholpen heeft)
fullstack geprobeerd (15 blokjes) – 6 reps met serieus wat hulp van spotter. Wist niet dat 2 blokjes meer zo zwaar voelde bij dit toestel…
Dumbbell Side Raises
12 kg dumbbells – 3 setjes van 10 reps
We krijgen nieuwe dumbbells in de gym. Vroeger tot 45 kg, nu geloof ik tot 60 kg. Worden dit weekend verwisseld, maar enkele nieuwe dumbbells waren reeds aanwezig en moesten dus even getest worden![]()
Scenario: één van de bekendere atleten bij ons in de gym: Dave Idowu was een scene van Ronnie Coleman uit The Unbelievable aan het naspelen waarbij hij dumbbellcurls deed met 32 kg, met de typische trekjes van Ronnie, tot groot jolijt van de aanwezigen… Toen de rust weergekeerd was heb ik even rap tussendoor het volgende setje gedaan met de nieuwe dumbbells:
Incline dumbbellpress
32 kg – 10 reps
daarna vlug 1 licht setje op de bankdrukmachine:
70 kg – 10 reps
Rear Delt oefening op schuin bankje
2 setjes van 10 reps met 14 kg dumbbells
Omgekeerde Peck Deck
40 kg – 10 reps onderhandse greep + 10 reps bovenhandse greep
35 kg – 10 reps onderhandse greep + 10 reps bovenhandse greep
gisteren al benen gedaan, toch nog even paar setjes gesquat:
Squat
90 kg – 10 reps
90 kg – 10 reps
110 kg – 8 reps
90 kg – 6 reps
Preacher Curls
3 sets van 10 reps met EZ-bar van 26 kg
Triceps rope extensions boven hoofd
20 kg – 20 reps
25 kg – 15 reps
30 kg – 10 tal reps
Triceps pressdowns
+/- 40 kg schat ik – 10 reps bovenhandse greep + direct erna 10 reps onderhandse greep
nogmaals hetzelfde als hierboven
Triceps pressdowns met tricepstouw
1 dropsetje van 4tal keer droppen en telkens 10tal reps, gewicht weet ik niet meer
Dips op dipmachine
70 kg – 10 reps
70 kg – 10 reps
Staande calf raises
60 kg – 15 reps
60 kg – 12 reps
40 kg – 12 reps
Leg Extensions
10 kg – 2 héél trage setjes van 10 reps (goede pomp, mede door het nog niet gerecupereerd zijn van gisteren en mn squats van enkele oefeningen geleden)
Toen zat het er weer op, was weeral een volumineuze training als ik het zo nog eens bekijk…![]()

gaat lekker Milky hahahaa wil die training wel eens zien dan van jullie drieeen..
hmmm als het is waar jij woont is dat niet ver weg he....

Sterke training. Je hebt toch de motivatie terug, anders zet je zo geen trainingen neer!
Maar moet wel toegeven dat, als ik tegenwoordig eenmaal in de gym ben, mn trainingen meestal toch wel lekker gaan. 
Netjes
Die training komt er zeker nog van
Maarre, ik verwacht je dit jaar weer op de highland games op alden biesen maar dan niet als toeschouwer maar wel in mijn team!!!![]()
(die training)

:

)
weet ik niet meer juist, direct hier na
)
+ 14 kg – 4 reps en 8 kg – 8 tal reps

deftige naam, ik noem ze gewoon "one arm cable extensions"
lekkere training weer!

(straps)
) Ik ging er van uit dat ik dus vanavond niet meer kon trainen. En heb er daarom voor gezorgd dat ik alle spiergroepen (met uitzondering van kuiten) deze week reeds gedaan had. Maar het tandartsbezoek was veel sneller achter de rug, dan ik dacht. Dus vlug zoals een volleerd rallypiloot naar huis gescheurd. Mijn trainingstas gepakt en verder naar de sportschool geraced. Heb vanavond van alles wat getraind. Gewoon waar ik zin in had:
– 4 setjes van 10 rustige reps
Brutal training Milkster
Wel een beetje veel van het goede qua spiergroepen maar goed....het belangrijkste zit er iig op.![]()

Geen verkeerde training man .. maar is vaker gaan lezen hier.
You're welcome, zal jouw logje ook eens gaan doorspitten binnenkort...
en een abonnementje nemen. 
Dat halterroeien is echt ziek man! Krijg je zo'n gewicht überhaupt wel op 1 halter? Haha, verder nette deadlift weer. Ben je nog veel gegroeid in massa?
Is een Olympisch halter, dus daar gaat nog wel wat gewicht bij. Thx voor de complimenten. Spijtig genoeg niet veel meer gegroeid in massa

, 1 stand minder schuin dan normaal)
: