- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ook bij de hiernavolgende presses:
reps

). Weet niet of het hier aan lag, maar heb me toen maar samengepakt en ben naar de gym gereden. Eens begonnen met mn training liep ze echt wel lekker. Tempo was redelijk hoog en ben globaal gezien erg tevreden. Nu ik terug thuis ben, zit ik wel kapot 
weet het niet meer zeker, laatste beetje hulp spotter (D)
reps)
reps)
, je houdt precies wel van die drop- en supersets hé
.
. Misschien bovenkant borst, maar kan ook aan de belichting liggen. In elk geval zéér mooie, goede en buffe foto's bro'
. Ik had je losse bench hoger verwacht, maar dit zal wel beteren eens je het gewoon bent!Lekkere trainingen hier weer, je houdt precies wel van die drop- en supersets hé
.
Buffe foto's ook en goed droog ook. Wheels zijn nice en lats springen er ook echt mooi uit, je schouders zijn lekker bol en biceps ook. Je triceps en traps mogen ietsje groter, je zou ineens veel buffer lijken
. Misschien bovenkant borst, maar kan ook aan de belichting liggen. In elk geval zéér mooie, goede en buffe foto's bro'
. Ik had je losse bench hoger verwacht, maar dit zal wel beteren eens je het gewoon bent!

) Squats ben ik echter wel tevreden over, ging onverwacht toch beter dan de laatste weken…
reps
reps
)
Goede training, hoog volume. Het lijkt me dat je echt op toeren begint te komen nietwaar, aan je foto's en trainingen te zien. Doe zo verder zou ik zo zeggen.

(spotter)
nu weet ik dus waarom…
) De gewichten die ik nu vermeld heb bij de incline dumbbell press kloppen.
Lekkere training wederom, alleen die peck deck vind ik een übergaye oefening. Ik ben vandaag met mijn neus op de feiten gedrukt wat mijn conditie betreft op de voetbal. Het wordt tijd dat ik daar maar weer eens ga op focussen
.

Goede training, hoog volume. Het lijkt me dat je echt op toeren begint te komen nietwaar, aan je foto's en trainingen te zien. Doe zo verder zou ik zo zeggen.

Je gaat echt goed, als je dit voluit tot de zomer dan zet je iedereen voor schut op het strand (behalve als Own op hetzelfde strand ligt)Ik heb het al vaker gezegd, Milky gaat echt als een MOFO de laatste tijd.
Ik heb hem al beschuldigd van roid use
Je gaat echt goed, als je dit voluit tot de zomer dan zet je iedereen voor schut op het strand (behalve als Own op hetzelfde strand ligt)

Ik heb het al vaker gezegd, Milky gaat echt als een MOFO de laatste tijd.
Ik heb hem al beschuldigd van roid use
Je gaat echt goed, als je dit voluit tot de zomer dan zet je iedereen voor schut op het strand (behalve als Own op hetzelfde strand ligt)

Dus heb even getwijfeld of ik niet nog een extra rustdag zou inlassen. Bij thuiskomst dus direct aspirine genomen en een lekkere warme douche. Daarna wat gegeten. Aspirine begon intussen al wat te werken, dus toch maar naar de gym gereden voor mn benentraining…
kg