AndroidHealthClinic

Milos Sarcev - Chest Training

Ik heb gister eens een andere techniek uitgeprobeerd. Ik ben vrij langzaam de herhalingen uit gaan voeren en volledige concentratie op de spier en borst omhoog. Gebruikte slechts de helft van het gewicht wat ik normaliter gebruik maar voelde heerlijk. Gevoel zegt natuurlijk weinig dus ga dit een paar maanden doen om te kijken of ik er baat bij zal hebben.

Slow motion training.

Voelt heerlijk aan, maar is ondertussen toch wel aardig bewezen niet werkend te zijn voor massa/kracht

Hoe kan je sterkste spier het meeste werk doen als je door de zwakte van de zwakste spier niet eens de belangrijke laatste reps kan doen? Het is juist door de zwakste schakel dat de ketting breekt (een oefening/ set niet intensief genoeg kan gedaan worden). Alle spieren moeten 100% geven in een compound oefening om deze effectief te maken.

Waarom werken die 'gewoon'. Omdat hij het zegt? Omdat hij enorm goede genen heeft die op alles wat je maar doet goed reageren? Eigen ervaring is geen objectief iets, aangezien zelfs slechte vormen van training je doen groeien als je maar genoeg anabolen neemt en genetische aanleg hebt. Zoals 100% van de profs, incl Milos dus.

Je kan beter luisteren naar mensen die geen prof zijn (1% easygainers) en dus luisteren naar die 99% hardgainers. Die weten pas echt de kneepjes van het vak, want zij moeten ervoor vechten en dus alles uit de kast halen.

Ik snap je zwakste spier je zwakste schakel is en dat je hierdoor faalt als het gewicht te hoog wordt.Maar ik heb altijd begrepen dat de sterkste spier het meeste deed, bv dat sommige mensen veel vanuit hun schouders drukken omdat hun borst zwak is of andersom.
Kan ook zijn zoals jij dat zegt, ik ben geen expert opdat gebied.

En over milos tja, een beetje simpel om zo te reageren.Natuurlijk heeft hij goede genen en gebruikt hij veel aas.Maar zelfs met goede genen en aas is zijn shape moeilijk te bereiken.Ik denk dat hij genoeg uit de kast heeft gehaald, of dacht dat hij nooit gediet of normaal getrained heeft.

Persoonlijk heb ik ook meer respect voor mensen die weten waar ze over praten ipv andere onderzoeken napraten die je op internet vind.Daarmee bedoel ik niet jou persoonlijk maar gewoon in het algemeen.Hij zegt 1x binnenkant borst en iedereen doet alsof hij een achterlijke idioot is terwijl ze zelf niet weten waarover ze praten.

Persoonlijk heb ik ook meer respect voor mensen die weten waar ze over praten ipv andere onderzoeken napraten die je op internet vind.Daarmee bedoel ik niet jou persoonlijk maar gewoon in het algemeen.Hij zegt 1x binnenkant borst en iedereen doet alsof hij een achterlijke idioot is terwijl ze zelf niet weten waarover ze praten.

Blijkbaar weet hij niet waarover hij praat als hij in 'binnenkant borst' gelooft.

weet je wat het probleem is van de meeste mensen : dat ze alleen iets aannemen van mensen met indrukwekkende stats & aanzien.

Terug
Naar boven