- Waardering
- 2.968
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Heb jij geduld niet voor momenteelHeb wel een poging gewaagd het te lezen maar dacht toen f**k daar gaat me pauze

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij geduld niet voor momenteelHeb wel een poging gewaagd het te lezen maar dacht toen f**k daar gaat me pauze

Begin mensen die zeggen dat wijsheid met de leeftijd komt toch steeds minder serieus te nemen.

Zeikstraal. Had ik niets over voeding getypt had ik wel daar een opmerking over gekregen. Het is "bijna" nooit goed :-)De titel van zijn topic is "minder werkt ook super goed", niet te zien aan zijn tekst![]()
Ik loop je maar wat te jennenZeikstraal. Had ik niets over voeding getypt had ik wel daar een opmerking over gekregen. Het is "bijna" nooit goed :-)

Ergens wel gelijk zit op mijn hoogste dosering tot nu toe.
Maar absoluut niet me beste look en veel sides. En groei gaat ook niet sneller.
Ik heb bij mijn eerste test/bold/mast ook niet het advies qua hoeveelheden aangehouden maar heel simpel zo laag mogelijk begonnen en ik heb super resultaat. Ik heb genoeg jonge gasten zien uitdijen en weer slinken en in een vicieuze cirkel terechtkomen van bulken, cutten, bulken, cutten. Ik wil dat niet. Wat ik aanzet wil en moet ik behouden. Had ik advies opgevolgd dan was ik bij mijn eerste kuur al op 4ml per week gegaan en nu met de HGH gelijk op 750 test pw. Het lijf moet m.i. wennen en doseringen gelijdelijk opgevoerd worden. Ik volg mijn lijf en de signalen.
Ik had bvb zelf ook niet door dat ik teveel creatine gebruikte. Dit kwam aan het licht toen mijn huisarts mijn bloed liet testen en de waardes veels te hoog waren en ik per direct het advies kreeg creatine te quitten. In mijn preworkout, mijn shake en mijn postworkout overal creatine in. Het is zoals de wedstrijd gasten mij uitleggen een filosofie maar ook goed opletten en weten wat je tot je neemt.
Mijn post is niet gericht op de doorgewinterde gebruikers maar degenen die inlezen en interesse hebben om te gaan gebruiken. Met minder kun je ook goed resultaat boeken en stapsgewijs richting het beoogde lijf.
Ben het met je eens, maar het is wel zo dat de doseringen hier allesbehalve de fysiek van de gebruiker weerspiegelen.True, met zo min mogelijk stoffen zo veel mogelijk bereiken, logisch. Maar je moet je niet erin vergissen dat je hier fitness dudes en bodybuilders hebt zitten. Sommige willen hun lichaam alleen maar wat showen op het strand en andere willen niet meer door de deur passen. Hierin zit een enorm groot verschil qua doseringen.
Maar al met al zou jij heel erg dom zijn als je hoge doseringen gaat zetten. Als ik jou was geweest zal ik geen andere middelen gebruiken als test hgh mast primo etc. Op jou leeftijd herstel je niet zo snel als "ons mid twintigers"
Ben het helemaal met je eens. Het enige probleem is dat als je geen structuur in je tekst steekt een nieuweling dit nooit te nimmer gaat lezen.Ik heb bij mijn eerste test/bold/mast ook niet het advies qua hoeveelheden aangehouden maar heel simpel zo laag mogelijk begonnen en ik heb super resultaat. Ik heb genoeg jonge gasten zien uitdijen en weer slinken en in een vicieuze cirkel terechtkomen van bulken, cutten, bulken, cutten. Ik wil dat niet. Wat ik aanzet wil en moet ik behouden. Had ik advies opgevolgd dan was ik bij mijn eerste kuur al op 4ml per week gegaan en nu met de HGH gelijk op 750 test pw. Het lijf moet m.i. wennen en doseringen gelijdelijk opgevoerd worden. Ik volg mijn lijf en de signalen.
Ik had bvb zelf ook niet door dat ik teveel creatine gebruikte. Dit kwam aan het licht toen mijn huisarts mijn bloed liet testen en de waardes veels te hoog waren en ik per direct het advies kreeg creatine te quitten. In mijn preworkout, mijn shake en mijn postworkout overal creatine in. Het is zoals de wedstrijd gasten mij uitleggen een filosofie maar ook goed opletten en weten wat je tot je neemt.
Mijn post is niet gericht op de doorgewinterde gebruikers maar degenen die inlezen en interesse hebben om te gaan gebruiken. Met minder kun je ook goed resultaat boeken en stapsgewijs richting het beoogde lijf.
Ben het helemaal met je eens. Het enige probleem is dat als je geen structuur in je tekst steekt een nieuweling dit nooit te nimmer gaat lezen.

Ben het met je eens, maar het is wel zo dat de doseringen hier allesbehalve de fysiek van de gebruiker weerspiegelen.
Ben het met je eens, maar het is wel zo dat de doseringen hier allesbehalve de fysiek van de gebruiker weerspiegelen.

Ze willen te snel groot worden en denken dat hogere doseringen meer resultaat zullen geven.
Verder ben ik ook gewoon overtuigd dat er tegenwoordig meer gebruikers dan pakweg 15 jaar geleden zijn. Meer gebruikers betekent automatisch dat er meer tussen zitten met 'mindere genen' waardoor de fysiek logischerwijs ook minder is, ondanks hoge doseringen. Om dan nog maar te zwijgen over de trainingen/voedingsschemas van sommige
Over de kwaliteit van de gear zou je ook kunnen gaan discuteren maar zonder labtest is dat nutteloos.
kuur voorbij en massa wegBen er heilig van overtuigt dat, zeg, 70% van de dbb'ers in deze sectie niet eens een beetje naar zijn voeding kijktkuur voorbij en massa weg

True, met zo min mogelijk stoffen zo veel mogelijk bereiken, logisch. Maar je moet je niet erin vergissen dat je hier fitness dudes en bodybuilders hebt zitten. Sommige willen hun lichaam alleen maar wat showen op het strand en andere willen niet meer door de deur passen. Hierin zit een enorm groot verschil qua doseringen.
Maar al met al zou jij heel erg dom zijn als je hoge doseringen gaat zetten. Als ik jou was geweest zal ik geen andere middelen gebruiken als test hgh mast primo etc. Op jou leeftijd herstel je niet zo snel als "ons mid twintigers"

Heb anders al fysieken gezien die hoog doseerden en die nog steeds door de deur van een vogelkot passen
En heb er ook gezien die op lage dosissen een serieuse fysiek hadden.
Jij snapt het
Gebruikers vroeger waren vaak meer hardcore bezig met de sport. De drempel om te gebruiken nu ligt ook een stuk lager dan 15 jaar geleden.
Damn, ik klink als een oude zak en ben nochtans niet oud
Ik zeg niet dat vroeger alles beter was en blabla, maar het verklaart toch wel waarom de doseringen/fysieken vaak uit balans zijn.
. En heb toch redelijk wat gyms afgedaan. Ik kwam mss in de verkeerde gyms."Ik mis het ON gevoel dan"...Ik heb het niet gelezen en ben 4x zo lang lid als jij
Zeker waar, met een kleine injectie iedere week kun je ver komen als beginnend kuurder
jan en alleman KAN nu ook snel effe breed worden.Dit.
Om eerlijk te zijn heb ik niemand meer zien trainen zoals ik ze vroeger zag trainen in die ouder kelder.
Toen was het echt bloed zweet en tranen en af en toe kots. En heb toch redelijk wat gyms afgedaan. Ik kwam mss in de verkeerde gyms.
En ik zeg niet dat niemand meer hard traint. Ik zie het gewoon niet meer.
Vroeger was het ook een selecter groepje,spreek dan over 24j geleden.
Nu is het jan en alleman dat effe snel breed wil worden.