XXL Nutrition

Minotaures' Log - Watch out! The beast came out it's cave!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jep die ja

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.623
je hebt er ook wat aan ;) ik durf gerust zeggen dat het voor mij nu al heel goed heeft gedaan voor bench press.

afhankelijk van je doelen/gebruik van bands zou ik voor het starter of intermediate package gaan.

• #2.625
je hebt er ook wat aan ;) ik durf gerust zeggen dat het voor mij nu al heel goed heeft gedaan voor bench press.

afhankelijk van je doelen/gebruik van bands zou ik voor het starter of intermediate package gaan.

Bouwt wel goede explosiviteit op denk ik. :p
Moet alleen de gebruik een beetje uitvogelen. Ik denk dat bij de BP heel simpel gewoon met 2 dumbbells gaat, true? :p
Nja, ik ga inderdaad zo'n pakket nemen. Ik zit te twijfelen tussen starter en intermedidate. :p

gaat met 2 dumbbells als ze zwaar genoeg zijn :p

hangt er vanaf waarvoor je ze wil gebruiken, als je ze enkel voor bench en DL wil gebruiken --> starter, als je ze ook voor squat wil gebruiken --> intermediate

• #2.627
gaat met 2 dumbbells als ze zwaar genoeg zijn :p

hangt er vanaf waarvoor je ze wil gebruiken, als je ze enkel voor bench en DL wil gebruiken --> starter, als je ze ook voor squat wil gebruiken --> intermediate

Ja ik denk dat 50kg of 60kg zwaar genoeg is. :p
Hmm, ja ik denk ook voor Squat dus dan heb ik die medium nodig want er gaat door de afstand een enorme spanning van af. :p

• #2.628
Oke dus heel de week eigenlijk niet getraind door luiheid en omstandigheden dus vandaag even goed maken!

Deadlift

5x60kg
3x100kg
1x140kg (mixed grip)
1x160kg (straps vanaf hier)
1x170kg (no hitch PR)
1x180kg PR (geen hitch either, best nice)
0x190kg (damn, te grote stap denk ik, kwam tot me knie -> MEER PLATFORM DEADS!!)
0x185kg (tot knie.. onderrug was zwaar ****ed up en ik ging niet meer, was sinds de 180 op het randje van kotsen en flauwvallen :p)
1x145kg (wow, ****ing veel moeite, onderrug te ****ed up, was van plan voor de 5 te gaan, niks aan te doen I guess)

Powercleans (1st time eigenlijk)

5x60kg
5x70kg
1x80kg (clean PR)

Front Squats

15x60kg 10 REPS PR (lol, nooit boven de 5 gegaan hiermee, was zwaar dood en stortte na me set natuurlijk in)
7x80kg 2 REPS PR (weer ingestort, ****ing dooie benen)

Gym closed... Dus naar huis gefietst bijna bosjes happen door me benen..

Wat kan ik zeggen.. Ik heb al me doelstelling gehaald voor 2009, en daar ben ik zeer tevreden mee! Ik heb de beste jaar van me leven gehad want ik hou gewoon van ****ing hard trainen, zweten en lopen alsof ik verkracht ben.. Toen ik bezig was met me 15 reps @ 60kg dacht ik waar ben je mee bezig.. Je bent echt een mong**l dat je dit doet.. En toen ik instortte kwam ik weer in realiteit terug en besefte dit is DE reden waarom ik voor dit sport heb gekozen.. I really love this!
Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en voor mij was dit een wijze les.. VOLGENDE KEER VEEL HARDER TRAINEN EN MEER ME BEST DOEN!!

:thumbs:

Hardcore!

onderrug ****ed up? is je techniek wel goed dan?

lekker PR op de dead!
doelen voor 2010?

• #2.634
lekker PR op de dead!
doelen voor 2010?

Ergens anders genoteerd maar achja:

Voor mijn 19e verjaardag (26-07):

DL 200kg+
SQ 170kg+
BP 120kg+
Total 500kg+

Voor eind van het jaar:

DL 230kg+
SQ 190kg+
BP 130kg+
Total 550kg+

Zijn hoge doelen, maar achja. :D
En ehh, RAW uiteraard.

Ergens anders genoteerd maar achja:

Voor mijn 19e verjaardag (26-07):

DL 200kg+
SQ 170kg+
BP 120kg+
Total 500kg+

Voor eind van het jaar:

DL 230kg+
SQ 190kg+
BP 130kg+
Total 550kg+

Zijn hoge doelen, maar achja. :D
En ehh, RAW uiteraard.

sorry gast lees helaas niet alles:P
hoge doelen zijn juist the way to go.
je kan beter een redelijk gedeelte van het te hoog gesteld doel halen dan een makkelijker doel helemaal. keeps you motivated en zal je grotere gains laten maken. 550 voor 2011 zou bruut zijn!

• #2.636
sorry gast lees helaas niet alles:P
hoge doelen zijn juist the way to go.
je kan beter een redelijk gedeelte van het te hoog gesteld doel halen dan een makkelijker doel helemaal. keeps you motivated en zal je grotere gains laten maken. 550 voor 2011 zou bruut zijn!

Dat zou ik zeer goed vinden voor me dan 19,5 jaar frame.. :p
Maar goed het zijn zeer hoge doelen maar dat is dan ook meer een challenge he. :)

50kg DL
50kg SQ
25kg BP

Het lijkt me wel te doen in 12 maanden maar eenmaal hoger in weight begint het natuurlijk ook serieuzer te worden en gaat de doorbreken van plateaus zeer lastig worden. :p
Des te beter want dan leer ik me grenzen en lichaam nog beter kennen. :)

Voor me 19e verjaardag moet ik:

20kg DL
30kg SQ
15kg BP

Lijkt me ook redelijk te doen in 6 maanden maar only time will tell. :cool:
Ik hoop zoals in 2009 blessurevrij te blijven. (op dat ik een maand niet benen kon trainen en een maand geen rug/borst na :p)

65kg op je totaal in 6 maanden, zou nice zijn als je dat haalde.

• #2.638
65kg op je totaal in 6 maanden, zou nice zijn als je dat haalde.

75kg* (doelen zijn voor 65, maar nog 10kg extra zou het mooier maken natuurlijk :cool:)

En dat zou ****ing mooi zijn. :p
En word je al warm van me DL of moet ik vrezen dat je binnenkort de lat hoger voor mij legt? :roflol:

als ge denkt da ik 6 maand op 205 ga blijven zijt ge goed mis ze :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven